Elleboog vd Week moet terugquote:Op zondag 15 maart 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Weghorst had rood moeten krijgen voor een elleboog vandaag
Kenneth?quote:
Dat verwachtte ik al. Die gaat nog.quote:
Blijft bij gebrek aan beterquote:Op zondag 15 maart 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een enorme teringtafel vanavond.
Toch kijk je weer.
Waarheid.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch kijk je weer.
Mad?quote:
Ik ga naar Marseille-Lyon kijken.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV-Tip:
TV / [RTL4] Miljoenenjacht #44 Jarno neukt de negerin
Zometeen kijken we allemaal hiernaar.
Laat maar zien.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lacazette 2x
Dat geef ik je op een briefje.
Gewaagde woorden van Tom.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
"PSV wordt kampioen van Nederland"
Ik word een beetje moe van al die Verstappen berichten waar ik doorheen moet scrollen op de diverse nieuwssites.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het belangrijkste nieuws is dat Verstappen niet gefinisht is in Australië weet je dat het komkommertijd is.
Chauvinistisch zootje. Doen ze twee keer en dan is iedereen hem vergetenquote:Op zondag 15 maart 2015 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het belangrijkste nieuws is dat Verstappen niet gefinisht is in Australië weet je dat het komkommertijd is.
Echt hequote:Op zondag 15 maart 2015 19:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Chauvinistisch zootje. Doen ze twee keer en dan is iedereen hem vergeten
Nee, hoor. Ik kijk 2 min om te zien waarover geluld wordt en zap dan verder of ik kijk die speelfilm die ik al een tijde wilde zien. Maar toevallig was op RTL5 zondagavond wel een leuke scify achtige film te zien.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch kijk je weer.
Oh ok.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik kijk 2 min om te zien waarover geluld wordt en zap dan verder of ik kijk die speelfilm die ik al een tijde wilde zien. Maar toevallig was op RTL5 zondagavond wel een leuke scify achtige film te zien.
Broekje uit?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef GGMM het volgende:
Ik zit er he-le-maal klaar voor.
En jullie weten wat dat betekent.
Ajax zal wel gewonnen hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef GGMM het volgende:
Ik zit er he-le-maal klaar voor.
En jullie weten wat dat betekent.
Dat bedoelde ik.quote:
Ik vond dit een prima opmerking. Eindelijk!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax zal wel gewonnen hebben.
Zouden ze verschalkt worden?quote:
Jammer dat je je niveau niet vast hebt weten te houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zouden ze verschalkt worden?
Jeroen was ook niet erg content met de dj van vanavond.twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 18:21:12Nieuwe DJ bij @GAEagles? Wat een ongelooflijke griebusherrie. Volgende keer misschien ook een pilletje erbij om mee te stuiteren. reageer retweet
Oja, ik vergat mijn afspraak met je.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je je niveau niet vast hebt weten te houden.
Griebusherrie? Is dat een woord?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:45 schreef Sked het volgende:
Jeroen was ook niet erg content met de dj van vanavond.twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 18:21:12Nieuwe DJ bij @GAEagles? Wat een ongelooflijke griebusherrie. Volgende keer misschien ook een pilletje erbij om mee te stuiteren. reageer retweet
Hebben een gunstig deel in de play-offs voorlopigquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
GAE gaat degraderen.
U las het hier voor het eerst.
Eindhoven geef ze pakkie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben een gunstig deel in de play-offs voorlopig
Mwah, die zijn wisselvallig na de winterstop.quote:
Er waren wat mensen hier dus nee, niet gekekenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, die zijn wisselvallig na de winterstop.
Ik weet niet of je de samenvatting gisteren hebt gezien, maar Sparta miste de grootste kans ooit.
Tenminste wel een sfeervol stadion.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Zit er wel publiek daar? Het is zo stil.
Proestquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenminste wel een sfeervol stadion.
http://www.sbs6.nl/progra(...)league-20-maart-2015quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er waren wat mensen hier dus nee, niet gekeken
Het IJsseldelta is een hok.quote:
Goede trap, goed inzicht en prima pass. Goede speler voor een club als Vitesse.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Vejinovic lichtelijk overschat
Dat was rood voor Muyters.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/progra(...)league-20-maart-2015
Doorspoelen naar 02:55.
Dan maken een paar tokkies toch wel geluidquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Liever een minuut applaus dan een minuut stilte.
en ADO?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles gaat niet degraderen, NAC ook niet.
Proest.quote:
3 punten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Proest.
Ik zie nu dat schema pas.
Ajax uit, PSV thuis, Vitesse thuis, AZ uit
En dan nog Willem II uit, Utrecht thuis, Excelsior uit.
Maar goed, Utrecht thuis winnen ze wel.
Normaal gesproken kan PSV kampioen worden thuis tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV thuis kunnen ze ook nog een puntje pakken als dat voor beiden goed uitkomt.
Hoe kan puntverlies goed uitkomen voor PSV?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 punten.
PSV thuis kunnen ze ook nog een puntje pakken als dat voor beiden goed uitkomt.
Als dat ene punt precies voldoende is om kampioen te wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe kan puntverlies goed uitkomen voor PSV?
Gast, doe normaal manquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dat ene punt precies voldoende is om kampioen te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het spectaculaire Moneyballteam.
Wat loopt er voor gevaarlijks rond in de JL dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Alhoewel, je moet niet zestiende willen worden.
Mee eens dat het waarschijnlijk niet zo gaat zijn. ADO is de laatste wedstrijd toch?quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee Vitesse spelersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het spectaculaire Moneyballteam.![]()
Oar bakt er op dit moment weinig van. Leeuwin ben ik zelf erg weg van, evenals Rienstra en F. NarsinghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het spectaculaire Moneyballteam.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
In principe geen enkele ploeg buiten NEC.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat loopt er voor gevaarlijks rond in de JL dan?
Leeuwin is een prima verdediger, maar niet voor dat kneuzenelftal in Utrecht.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oar bakt er op dit moment weinig van. Leeuwin ben ik zelf erg weg van, evenals Rienstra en F. Narsingh
Volgend jaar een steenmarter.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat loopt er voor gevaarlijks rond in de JL dan?
Waar is Traoré?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het spectaculaire Moneyballteam.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Ja, daarvoor Heracles thuis en de 32e speelronde is Excelsior uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens dat het waarschijnlijk niet zo gaat zijn. ADO is de laatste wedstrijd toch?
Kan mooi naar Ajax als vervanger van Moisanderquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leeuwin is een prima verdediger, maar niet voor dat kneuzenelftal in Utrecht.
Brrrrr.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan mooi naar Ajax als vervanger van Moisander
Leeuwin > Kompanyquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leeuwin is een prima verdediger, maar niet voor dat kneuzenelftal in Utrecht.
oke ik dacht even dat het speelronde 32 was, dan had t nog wel gekund.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, daarvoor Heracles thuis en de 32e speelronde is Excelsior uit.
Van der Heijden wil graag naar een andere club.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brrrrr.
Straks gaan mensen nog om Botteghin roepen. Dat vind ik pas een overschatte verdediger.
Enerzijds eens, anderzijds wil ik hem wel eens zien bij een Vitesse of Feyenoord. Kijken of het hem in de subtop dan nog zo makkelijk afgaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brrrrr.
Straks gaan mensen nog om Botteghin roepen. Dat vind ik pas een overschatte verdediger.
Ben zelf wel fan van Botteghin.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brrrrr.
Aflopend contract toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Van der Heijden wil graag naar een andere club.
Enorm traag, draaicirkel van een stoomtanker. Frank is enthousiast.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, misschien wat voor Ajax. Anders is Dan Mori ook een optie.
Moah. Vind ik eigenlijk een vrij zwakke speler.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, misschien wat voor Ajax. Anders is Dan Mori ook een optie.
Met ruimte in de rug enorm, enorm, enorm, enorm kwetsbaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Enerzijds eens, anderzijds wil ik hem wel eens zien bij een Vitesse of Feyenoord. Kijken of het hem in de subtop dan nog zo makkelijk afgaat.
Dan moet je niet bij Vitesse zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met ruimte in de rug enorm, enorm, enorm, enorm kwetsbaar.
Ik hoop op 2-4 ofzoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet echt niet wat ik morgen van Feyenoord - PSV moet verwachten.
Net zoals Lionel Messi.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef Evertjan het volgende:
Ben Sahar dat was vroeger een groot talent
Tsja, het kan alle kanten op.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
zal wel een bloedeloze 0-0 wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou het niet weten. Ik heb wel een tweet gelezen waarin iemand op de foto met hem stond. Hij trainde voluit vandaag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, het kan alle kanten op.
Gaat Kazim starten? Want Te Vrede is een Hoofdklasser.....
Guram Kashiaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit seizoen lopen er weinig centrale verdedigers rond waar ik echt gecharmeerd van ben.
Ik vond Kanon van ADO wel een sterke beurt maken bij Ivoorkust. Verder is het centrale duo van Feyenoord op zich best redelijk, maar Kongolo heeft wel veel te veel concentratieverlies.
Zelf vind ik Sander Fischer wel een goede verdediger.
Verhoek speelt niet meer bij Feyenoord geen acties van hemquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Laat dan tenminste in de catacomben nog wat bloed vloeien.
Ook geen Lensquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Verhoek speelt niet meer bij Feyenoord geen acties van hem
Mathijsen moet zijn jaarsalaris van 1,5 miljoen waarmaken, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Verhoek speelt niet meer bij Feyenoord geen acties van hem
Zakelijke overwinning PSVquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
6 wedstrijdjes dit seizoenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mathijsen moet zijn jaarsalaris van 1,5 miljoen waarmaken, wat dat betreft.
Ah, ja. Isimat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 10 centrale verdedigers in Nederland:
1. Sven van Beek
2. Nicolas Isimat
3. Joel Veltman
4. Jeffrey Bruma
5. Dries Wuytens
6. Terence Kongolo
7. Guram Kashia
8. Eric Botteghin
9. Jeffrey Gouweleeuw
10. Karim Rekik
Zegt ook wat over het hele eredivisieniveau.
dan kan Eenhoorn een honkbalcoach aanstellen als voetbaltrainer #denkanders #thinkdifferent #retteketetazquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ.
Hopelijk verdwijnt Van den Brom voor eeuwig in zijn windjack.
Is dat je eigen lijstje?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Sven van Beek
2. Nicolas Isimat
3. Joel Veltman
4. Jeffrey Bruma
5. Dries Wuytens
6. Terence Kongolo
7. Guram Kashia
8. Eric Botteghin
9. Jeffrey Gouweleeuw
10. Karim Rekik
alles onder de 2 meter kan je al wegstrepenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Sven van Beek
2. Nicolas Isimat
3. Joel Veltman
4. Jeffrey Bruma
5. Dries Wuytens
6. Terence Kongolo
7. Guram Kashia
8. Eric Botteghin
9. Jeffrey Gouweleeuw
10. Karim Rekik
Ja. Dit is mijn mening.quote:
PSV is dit seizoen beter dan de afgelopen zes seizoenen, Feyenoord is thuis vrij slecht dit seizoen, ze danken hun punten in de Kuip vooral aan arbitrale dwalingen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ik ook denken, maar Feyenoord weet ieder jaar te winnen van hen.
Mex zit hier op fok voor zijn mening jij om die mening te beamen. Users met een mening zijn er niet zoveel op dit forum.quote:
Moisander/Viergever zijn toch wel beter dan Dries fucking Wuytens?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Dit is mijn mening.
Jullie zijn vrij om julle eigen lijst te posten
Ook hier ben ik het mee eens. Alleen vind ik de achterhoede van PSV zonder Arias nog minder dan deze al was.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is dit seizoen beter dan de afgelopen zes seizoenen, Feyenoord is thuis vrij slecht dit seizoen, ze danken hun punten in de Kuip vooral aan arbitrale dwalingen.
Zou je zeggen he.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moisander/Viergever zijn toch wel beter dan Dries fucking Wuytens?
Bedankt Johan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mex zit hier op fok voor zijn mening jij om die mening te beamen. Users met een mening zijn er niet zoveel op dit forum.
Ik ben benieuwd of hij een stap hoger overleefd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou je zeggen he.
Dries Wuytens vind ik wel een hele degelijke.
Feyenoord heeft te weinig scorend vermogen om daar van te profiteren en ze zullen dus keihard weggecounterd wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook hier ben ik het mee eens. Alleen vind ik de achterhoede van PSV zonder Arias nog minder dan deze al was.
Hebben Bergwijn al.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:20 schreef Evertjan het volgende:
die Berghuis is wel een leuke speler zou dat niks zijn voor PSV?
Soberso beter dan Narsingh.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:20 schreef Evertjan het volgende:
die Berghuis is wel een leuke speler zou dat niks zijn voor PSV?
We'll see. Het zou leuk zijn wanneer PSV verliest tegen Feyenoord en Twente, stukje spanning terug.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft te weinig scorend vermogen om daar van te profiteren en ze zullen dus keihard weggecounterd worden
Hopelijk voert een PSV dan die counters beter uit dan een AZ. Dat was echt ongelofelijk, die counters hadden gewoon iedere keer prijs moeten zijn toen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft te weinig scorend vermogen om daar van te profiteren en ze zullen er dus keihard weggecounterd worden
Feyenoord kan de slag om het middenveld best winnen zondag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk voert een PSV dan die counters beter uit dan een AZ. Dat was echt ongelofelijk, die counters hadden gewoon iedere keer prijs moeten zijn toen.
Hangt er van af. Cocu heeft juist tegen Feyenoord thuis gekozen voor controle met Hendrix.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Feyenoord kan de slag om het middenveld best winnen zondag.
Cavaliers en ik ook niet.quote:
Feyenoord staat altijd wel redelijk degelijk. Goede keeper. Van mij mogen ze winnen. Ajax kampioen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hangt er van af. Cocu heeft juist tegen Feyenoord thuis gekozen voor controle met Hendrix.
Jawel, dat gaat om plek 3.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:24 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord-PSV gaat toch nrrgens meer over. Allemaal Liverpool-United kijken.
je bent de broer van Jorrit?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben groot fan van Jorrit Hendrix.
Kamikazevoetbalquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:25 schreef Evertjan het volgende:
ik zie de visie van Co in het spel van Utreg
net alsof ajax nog kampioen wordt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Feyenoord staat altijd wel redelijk degelijk. Goede keeper. Van mij mogen ze winnen. Ajax kampioen.
Niet dan jonguh?!
Ik vrees nog steeds dat Ajax plek 2 in gevaar laat komen. Dit is een idiote gedachte, maar ik ben er niet zeker van. Als Ajax morgen een voorsprong van 11 punten heeft en over twee weken wint bij Utrecht, ben ik er echt gerust op.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Feyenoord staat altijd wel redelijk degelijk. Goede keeper. Van mij mogen ze winnen. Ajax kampioen.
Niet dan jonguh?!
Tering.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees nog steeds dat Ajax plek 2 in gevaar laat komen. Dit is een idiote gedachte, maar ik ben er niet zeker van. Als Ajax morgen een voorsprong van 11 punten heeft en over twee weken wint bij Utrecht, ben ik er echt gerust op.
Wilfred heeft niks met Cambuur. Het boeit hem niks. Zelfs tegen Heerenveen komt hij er niet. Hij is de Johannes van VI.quote:
Natuurlijk niet man. Ajax heeft een veel makkelijker programma dan Feyenoord. Je kunt beter duimen dat Lazio en Marseille derde worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees nog steeds dat Ajax plek 2 in gevaar laat komen. Dit is een idiote gedachte, maar ik ben er niet zeker van. Als Ajax morgen een voorsprong van 11 punten heeft en over twee weken wint bij Utrecht, ben ik er echt gerust op.
Mee eens. Alleen PEC uit en Utrecht uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man. Ajax heeft een veel makkelijker programma dan Feyenoord. Je kunt beter duimen dat Lazio en Marseille derde worden.
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Ah, verrassend dat ze dit moment van El Ahmadi uitzenden. Bij spelers van Ajax laten ze dit nooit zien
Die doen dit idd nietquote:Op zondag 22 maart 2015 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Ah, verrassend dat ze dit moment van El Ahmadi uitzenden. Bij spelers van Ajax laten ze dit nooit zien
Spelers van Ajax doen blijkbaar niet van die vieze dingen. Kutclub dat Feyenoord, gewoon opheffen.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Haha, ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Wijnaldum is uit vorm. Normaal is hij drie klasse beter.
drie klasse wollahquote:Op zondag 22 maart 2015 19:05 schreef Sked het volgende:
[..]
jajaja deze man weet dingenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Klopt, kan er niet veel van. No way dat hij nog gaat scoren.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:06 schreef GGMM het volgende:
Achabar mist een kans.
Wat een prutspits zeg.
Net als jouw hoofd.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:07 schreef Sked het volgende:
Het was niet om aan te gluren, flutcommentator
niet echt een goede diss ditquote:Op zondag 22 maart 2015 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn en Boetius zijn allebei jarig. Welke is 14 jaar geworden?
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax - ADO was vermakelijker dan jouw grappen.
Dan neem ik een Messi uiquote:Op zondag 22 maart 2015 19:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Messi legt er straks even drie in tegen Real Madrid
Het was al op tv geweest, dom varken.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom typ jij altijd voordat het op tv is? Dit begint een beetje zielig te worden.
Kansloos op dat fantastische schot lol. NOS = waardeloos.quote:
PizzaGeit vindt je moeder van een teleurstellend niveau.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond de eerste helft van een teleurstellend niveau. Echter heb ik me in de tweede helft prima vermaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |