Ja ja, we weten dat jij graag wilt dat Feyenoord in de Nederlandse top 3 blijft.quote:
Flikker opquote:Op zondag 15 maart 2015 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooi reacties zijn weer uitgelokt
[ afbeelding ]
Heb je wel om goedkeuring gevraagd bij Cavliers? Dan kun je wel weer je aids riedeltje van stal halen:
"Ebolaliers en ik vinden..."
Man man man man.
Goede aanname.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja ja, we weten dat jij graag wilt dat Feyenoord in de Nederlandse top 3 blijft.
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooi reacties zijn weer uitgelokt
[ afbeelding ]
Heb je wel om goedkeuring gevraagd bij Cavliers? Dan kun je wel weer je aids riedeltje van stal halen:
"Ebolaliers en ik vinden..."
Man man man man.
NACquote:Op zondag 15 maart 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dordrecht krijgt de genadeklap in Breda.
Dat denk ik ook ja. Niet dat NAC nou zo veel beter is dan Dordt, maar NAC kan een wedstrijd doodmaken en controleren en Dordt kan alleen maar naar voren rennen in de hoop dat er een in gaat.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dordrecht krijgt de genadeklap in Breda.
Als die de plee ofs ontlopen mogen ze de knvb een bloemetje sturen.quote:
Het is echt een schande hoeveel geluk ze ook hebben. Walgelijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit ben ik met je eens, maar dat doet niets af aan mijn post.
Nac ontloopt de play offs niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die de plee ofs ontlopen mogen ze de knvb een bloemetje sturen.
[..]
Het is echt een schande hoeveel geluk ze ook hebben. Walgelijk.
Dat ontkennenquote:Op zondag 15 maart 2015 18:47 schreef KingRoland het volgende:
Haha primera division beste competitie ter wereld
dat was even lachen
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:47 schreef KingRoland het volgende:
dat was even lachen
Beste competitie ter wereld? Nooit. Buiten de top vier of vijf is het niveau echt niet zo hoog hoor.quote:
Wie roept dat?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:47 schreef KingRoland het volgende:
dat was even lachen
Die moeten ze tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
NOS toen ze het over Barca - Eibar hadden![]()
Dat zien we jaarlijks in Europa ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beste competitie ter wereld? Nooit. Buiten de top vier of vijf is het niveau echt niet zo hoog hoor.
Ja want een competitie bestaat uit 3-4 clubs.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zien we jaarlijks in Europa ja.
http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/
Wat wil je hier nou mee zeggen?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zien we jaarlijks in Europa ja.
http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |