Nee koop ik bij de wedstrijd tegen Ajax je weetsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel veel shirtjes verkopen.
Heb jij er al 1?
Beter wint Utrecht dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee koop ik bij de wedstrijd tegen Ajax je weets
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Beter wint Utrecht dan.
Hattrick Haller ditdat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
HT MVV-NEC:Hallo vreemdeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in Voetbal!![]()
Waarom zit jij niet in het stadion?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:15 schreef Paul het volgende:
Ghehehe dat biertje jegens de NAC-keepert![]()
Bunnikside
De boete is al onderweg waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:15 schreef Paul het volgende:
Bunnikside
Jammer dat jij als Redactie Frontpage en daarmee eigenlijk woordvoerder van FOK dit gedrag goedkeurt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:15 schreef Paul het volgende:
Bunnikside
Hallo ik ben Fokker die zitten nooit in het stadionquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het stadion?
Crewleden hebben toch niets te zeggen over het beleid van FOK!?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij als Redactie Frontpage en daarmee eigenlijk woordvoerder van FOK dit gedrag goedkeurt.
Hij had dorst, dan geef je die man toch lekker een biertje?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:15 schreef Paul het volgende:
Bunnikside
Gelul!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallo ik ben Fokker die zitten nooit in het stadion
Nee jij gedraagde je normaal als modquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij als Redactie Frontpage en daarmee eigenlijk woordvoerder van FOK dit gedrag goedkeurt.
gedraagdequote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee jij gedraagde je normaal als mod![]()
_O-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |