Allemaal eigen jeugd volgens Ajaxbegrippenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat het voor een koopclub maar 2x zo kort mag zijn.
Gelukkig is Feyenoord nooit een koopclub geweest, vooral niet toen ze Gio, Hofland, De Cler, Landzaat en Makaay haalden.
Burn.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is Feyenoord nooit een koopclub geweest, vooral niet toen ze Gio, Hofland, De Cler, Landzaat en Makaay haalden.
Beter een fiets met 2 lekke banden dan een fiets met een haags wiel.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar niet een zonder zadel en 2 lekke banden.
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Allemaal eigen jeugd volgens Ajaxbegrippen
PSV stond in de jaren 80 zelfs nog om bekend dat ze spelers van Feyenoord en ajax kochten.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als Cavaliers een synoniem is voor autismequote:Op zondag 15 maart 2015 17:50 schreef Cavaliers het volgende:
Koopclub, dat is gewoon een synoniem voor jaloezie.
Koopclub is een relatief begrip.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:50 schreef Cavaliers het volgende:
In het PSV woordenboek misschien.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:50 schreef Cavaliers het volgende:
Jullie haalden Cruyff anders binnen.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
PSV stond in de jaren 80 zelfs nog om bekend dat ze spelers van Feyenoord en ajax kochten.
ga je moeder pijpe of zoquote:Op zondag 15 maart 2015 17:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Net als Cavaliers een synoniem is voor autisme
Wat ben jij dom.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Op mn 17e cum laude gymnasium gehaald.
Wat dom
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat dom
Die ging zelf omdat het niet pluis zat daar bij ajax.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie haalden Cruyff anders binnen.
Geen idee wat dit betekent..quote:Op zondag 15 maart 2015 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter een fiets met 2 lekke banden dan een fiets met een haags wiel.
Ik ben er ook van overtuigd dat het jou ook niet gelukt isquote:Op zondag 15 maart 2015 17:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, ben ervan overtuigd dat jou dat niet gelukt is
Maar geen romige Nederlanders.quote:Ajax sloot zondagmiddag de met 4-1 gewonnen uitwedstrijd tegen sc Heerenveen af met elf Nederlandse spelers op het veld. Een zeldzaamheid vandaag de dag: het was sinds 17 maart 1996 niet meer gebeurd dat er louter Nederlanders binnen de lijnen stonden bij de Amsterdamse club.
Op basis van zijn postgedrag? Dat zou je een hypocriet maken.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, ben ervan overtuigd dat jou dat niet gelukt is
Oh, gelukkig weet ik het zelf wel.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben er ook van overtuigd dat het jou ook niet gelukt is
wie stond LB? Riedewald?quote:
Ten eerste: je kunt geen cum laude halen op een middelbareschooldiploma, tenzij je dit jaar (14/15) afstudeert en de examens zijn nog niet geweest.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat dom
Op basis van mijn postgedrag af en toe zou ik kader- doen ja, daar ben ik me van bewustquote:Op zondag 15 maart 2015 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op basis van zijn postgedrag? Dat zou je een hypocriet maken.
Please, kader is nog te hoog.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Op basis van mijn postgedrag af en toe zou ik kader- doen ja, daar ben ik me van bewust
Ik zou zeggen, stuur Danny een mailtje.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kunnen de vereisten voor een fok lidmaatschap ook niet omhoog... mijn god wat een niveau
Inderdaad, het gaat erom wat je er na gaat doen. Als je een studie doet als communicatie, rechten of een willekeurige taal zegt dat niet zo veel.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:53 schreef Tchock het volgende:
Ten derde: alsof dat iets zegt over je intelligentie
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat erom wat je er na gaat doen. Als je een studie doet als communicatie, rechten of een willekeurige taal zegt dat niet zo veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |