SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ruim een uur nog.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
15:02
16:45 FC Dordrecht - Feyenoord
Jij kan goed klok kijken.
Is altijd mijn kenmerk geweestquote:Op zondag 15 maart 2015 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat er toch nog objectieve PSVers zijn hier.
Itt Lange_lans
Dan krijgen ze 3 punten.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:04 schreef KingRoland het volgende:
Wat gaat er gebeuren als FC Dordrecht wint?
Dan krijgen ze drie punten en feyenoord 0.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:04 schreef KingRoland het volgende:
Wat gaat er gebeuren als FC Dordrecht wint?
Leuke grapquote:Op zondag 15 maart 2015 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan krijgen ze drie punten en feyenoord 0.
Is dat niet die user die riep dat Depay en Strootman hypes waren?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:06 schreef GGMM het volgende:
14de goal al van Uth.
Ik weet nog dat Stijn zei dat Uth er helemaal niks van kan.
Volgende week dus nog maar 5.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:06 schreef Mani89 het volgende:
Als Ajax vandaag wint, en PSV verliest, dan staat Ajax nog maar 8 punten achter.
Ja, maar blijkbaar zit hij er dus ook wel eens naast.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat niet die user die riep dat Depay en Strootman hypes waren?
let even op je woordenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KUT dag
Het was weer zo voorspelbaar. Verliezen van Heracles
Lekker voor je.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:08 schreef MouzurX het volgende:
Klote janlul iedere keer maar weer gestotter
Tegen Zenit was hij ook kut.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Guardado is niet goed vandaagDat is ook voor het eerst.
Onder indruk van de vlag.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Guardado is niet goed vandaagDat is ook voor het eerst.
Er kijken ook kleine kinderen mee. (Tompsv)quote:Op zondag 15 maart 2015 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want? Jij hebt er last van ofzo?
Deze man....quote:Op zondag 15 maart 2015 15:09 schreef Sked het volgende:
Guardado is alleen goed tegen Heracles en Go Ahead Eagles.
Je vergeet NAC.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:09 schreef Sked het volgende:
Guardado is alleen goed tegen Heracles en Go Ahead Eagles.
Ah, laat ik het dan anders zeggen;quote:Op zondag 15 maart 2015 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er kijken ook kleine kinderen mee. (Tompsv)
Is Nairito een beetje goed in de sneeuw Cavaliers? Het gaat steeds harder.quote:
Veltman heeft dus al bijna een hattrick te pakkenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef GGMM het volgende:
De goal van Heerenveen werd ook gemaakt door Veltman
Nog steeds 13 doelpunten voor Uth dus.
Hij won de Giro in de sneeuw.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Nairito een beetje goed in de sneeuw Cavaliers? Het gaat steeds harder.
Slechte zure troll.quote:
Is het nog op tv?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Nairito een beetje goed in de sneeuw Cavaliers? Het gaat steeds harder.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Slechte zure troll.
Zal wel een kutleven hebben, zo'n typisch gast die agent wordt om zijn jeugdtrauma's af te reageren op andere.
*anderenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Slechte zure troll.
Zal wel een kutleven hebben, zo'n typisch gast die agent wordt om zijn jeugdtrauma's af te reageren op andere.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
2 dingen zie je al aankomen, de 1-1 en de 2e gele voor iq van een visstick brenet
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Mag er van uitgaan dat ze nog winnen anders gaan ze weer zenuwachtig worden hoor met fey en twente ng komende
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe maar even 2-0 maken, anders valt dalijk uit het niets de onterechte 1-1
Uit Enschede.quote:
Alleen Ajax verliest van PEC, daar moet je namelijk voetballend goed voor zijn.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alleen Ajax verliest van PEC, daar moet je namelijk voetballend goed voor zijn.
Ja, dit zou hilarisch staan als je niet 6e zou staan.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alleen Ajax verliest van PEC, daar moet je namelijk voetballend goed voor zijn.
Dan kan PSV de Champions League niet meer ontgaan.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opvolger van Cocu staat al klaar.
Kon je nagaan Ajax met drie andere spelers!!quote:Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Kan je nagaan met een fatsoenlijke rechter vleugelspeler en een Depay in vorm .. Stonden we 25 punten los.
Kan GGMM dit bevestigen of heeft hij zelf nooit een Gronings biertje geprobeerd? ?quote:
8e eigenlijk, maar oke. Dit slippertje zie ik ook weer eens door de vingers. Leuk geprobeerd wel.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dit zou hilarisch staan als je niet 6e zou staan.
En een fitte Arias niet te vergeten.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Kan je nagaan met een fatsoenlijke rechter vleugelspeler en een Depay in vorm .. Stonden we 25 punten los.
Dan speelde zehet zelfde. Al die toptalenten uit de jeugd zijn overrated, alleen Klaassen is prima.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Kon je nagaan Ajax met drie andere spelers!!
Ik zou GGMM van harte willen uitnodigen eens naar Groningen te komen, dan gaan we ook naar de bioscoop.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan GGMM dit bevestigen of heeft hij zelf nooit een Gronings biertje geprobeerd? ?
Zag hem vrijdag in de stad met zijn vriendin, als ik zo'n chick had zou ik ook nooit fit zijn if you know what i meanquote:
Heeeeeeeeeeyyyyy!quote:Op zondag 15 maart 2015 15:18 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
PSVLaf counterploegje, meer is het niet.
wow, badboy gespotquote:Op zondag 15 maart 2015 15:18 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
PSVLaf counterploegje, meer is het niet.
Telt mijn bevestiging ook.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan GGMM dit bevestigen of heeft hij zelf nooit een Gronings biertje geprobeerd? ?
*vindtquote:Op zondag 15 maart 2015 15:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Telt mijn bevestiging ook.
Een 42 jarige bierkenner die de Groninger biertjes prima en erg lekker doch niet excellent vind.
GGMM is volgens mij de echte kenner onder de drank.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Telt mijn bevestiging ook.
Een 42 jarige bierkenner die de Groninger biertjes prima en erg lekker doch niet excellent vind.
Ja maar dat ligt standaard ver onder NAPquote:Op zondag 15 maart 2015 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Narsingh is de enige die zijn niveau haalt
Hallo Paxcon.quote:
Het zit diep.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi hoe met 11 punten voorsprong in een keer allemaal gefrustreerde users hun opwachting maken.
hap, mad.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi hoe met 11 punten voorsprong in een keer allemaal gefrustreerde users hun opwachting maken.
quote:
Hoi, wat liefquote:Op zondag 15 maart 2015 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Paxcon.![]()
Ik spreek ook namens davy en johanens als ik zeg dat we het heel leuk vinden dat je er bent.
jelly?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Best wel aardig, maar Ajax speelt bij vlagen zowaar goed.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bedankt voor de reactie, het is mij geheel duidelijk hoe Heerenveen tot nu toe speelt tegen Ajax.
Bedankt dat je m uitlegt.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar dat ligt standaard ver onder NAP
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
Stel je verliest vandaag, dan tegen Fey die nog wel revanche willen.. Stel ajax wint 2x sta je op 5 voor
Bedankt man!quote:Op zondag 15 maart 2015 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Best wel aardig, maar Ajax speelt bij vlagen zowaar goed.
Hou eens op steeds scenario´s te creëren waaruit zou moeten blijken dat de titelstrijd nog niet is beslistquote:Op zondag 15 maart 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat vinden GGMM en ik echt triest idd.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Mensen die een domme opmerking maken en dan haphap zeggen
Twente uit verliezen ze ook.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
Stel je verliest vandaag, dan tegen Fey die nog wel revanche willen.. Stel ajax wint 2x sta je op 5 voor
huhquote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hou eens op steeds scenario´s te creëren waaruit zou moeten blijken dat de titelstrijd nog niet is beslist
Nouja je moet deze pot gewoon winnen natuurlijk, compleet overbodig om hier punten weg te gevenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Angsthaas.
Die 7 jaar is er wel ingehakt he?
Golden Raand Tripel, en Grunn Bockbier Primeur zijn het meer dan waard om een keer aan de mond te zetten.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM is volgens mij de echte kenner onder de drank.
Maar ik kan jouw feedback ook heel goed gebruiken
Dan Twente uit nog even verliezen en het gat is nog maar 2.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Angsthaas.
Die 7 jaar is er wel ingehakt he?
Dat staat helemaal los van m'n post wat je nu zegt.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja je moet deze pot gewoon winnen natuurlijk, compleet overbodig om hier punten weg te geven
Ervan uitgaan dat Ajax alles wel even wint....quote:Op zondag 15 maart 2015 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan Twente uit nog even verliezen en het gat is nog maar 2.
True, PSV speelt al het hele seizoen kutvoetbal.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
En we staan ver voor maar het is niet alsof we elke wedstrijd dominant winnen dus het paranoide deel van mij blijft altijd bang.
Golden Raand Tripel is het lekkerste Groningse biertje wat ik ken.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Golden Raand Tripel, en Grunn Bockbier Primeur zijn het meer dan waard om een keer aan de mond te zetten.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 15 maart 2015 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat helemaal los van m'n post wat je nu zegt.
Mwah, uit bij Groningen; kan gebeuren. Zó goed is PSV nou ook weer niet hoor.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Maar als je dit soort potjes verliest kun je alles verliezen
Mag ik hopen van wel ja, als je zo'n voorsprong weggeeft, voor een 2e keer, nu wel dichterbij het eind.. Dan moet ik op suicide watchquote:Op zondag 15 maart 2015 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, PSV speelt al het hele seizoen kutvoetbal.
Maar kampioen word je wel.
Wat dat betreft jammer dat het weer zomer word.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:26 schreef Karrs het volgende:
[..]
Golden Raand Tripel is het lekkerste Groningse biertje wat ik ken.
(Ook een soort-van bierdrinker...)
Heb je PSV - Ajax gezien?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:27 schreef MouzurX het volgende:
PSV kan best 11 punten nog verliezen, maar Ajax gaat niet alles winnen dus ik snap niet waarom je angst hebt.
Heb je Dnjepr - Ajax gezien?
Mwah Ajax begint nu wel potjes als hveen uit te winnenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:27 schreef MouzurX het volgende:
PSV kan best 11 punten nog verliezen, maar Ajax gaat niet alles winnen dus ik snap niet waarom je angst hebt.
Heb je Dnjepr - Ajax gezien?
nou nou dit ben ik niet van je gewendquote:Op zondag 15 maart 2015 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die discussie over hoeveel punten voorsprong psv wel niet heeft en of het al dan niet genoeg is.
Gooi jezelf van een flatgebouw aub
Thuis hequote:Op zondag 15 maart 2015 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwah, uit bij Groningen; kan gebeuren. Zó goed is PSV nou ook weer niet hoor.
Maar 11 punten.
Moet jij niet ergens zwart een muurtje metselen?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die discussie over hoeveel punten voorsprong psv wel niet heeft en of het al dan niet genoeg is.
Gooi jezelf van een flatgebouw aub
Oh..quote:
Hij is net bij Ado geweest denk ik.quote:
Mad?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens zwart een muurtje metselen?
PSV dat veel beter was maar Ajax dat lucky won.quote:
Ja, dit soort potjes moeten echt gewonnen worden. Wang wil namelijk nog 8e worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De frustratie van vanmiddag zit erg diep.
Ik heb het hem gevraagd.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://twitter.com/MikeVerdonk
Is dit de broer van Thijs?
Dan put ik vertrouwen uit jouw inzichtquote:Op zondag 15 maart 2015 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh..
Dan is het zwak ja.
Maar PSV heeft 20 van di t soort wedstrijden gespeeld en uiteindelijk winnen ze toch wel weer.
Dat gaat niet meer gebeuren. Sterker nog, wij verdwijnen gewoon de nacompetitie in als het zo doorgaat!quote:Op zondag 15 maart 2015 15:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dit soort potjes moeten echt gewonnen worden. Wang wil namelijk nog 8e worden.
Ik zal er over nadenken.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan put ik vertrouwen uit jouw inzicht
Als je tegen die tijd naar het stadhuisplein komt krijg je een biertje van me.
Wat zou Wang daarvan vinden?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebeuren. Sterker nog, wij verdwijnen gewoon de nacompetitie in als het zo doorgaat!
Zo slechtquote:Op zondag 15 maart 2015 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, maar m'n Voorhoofd vindt het geweldig.
Heeft je voorhoofd nog andere prachtige meningen?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, maar m'n Voorhoofd vindt het geweldig.
Wat een baas is het hequote:Op zondag 15 maart 2015 15:31 schreef Paxcon het volgende:
Nadat de Sjink net wereldkampioen is geworden ga ik nu goed zitten voor de overwinning van FC Groningen
Part two verruilen voor part twoquote:Op zondag 15 maart 2015 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah, de 2de helft
* Dj_Day-V zet Shook Ones uit.
Dat is niet een speelgerechtigde speler :Squote:Op zondag 15 maart 2015 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Desnoods voor Foxy, het kan me aan mn reet roesten.
Hadden we maar Manolev.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is niet een speelgerechtigde speler :S
PSV scoort zo dusquote:Op zondag 15 maart 2015 15:35 schreef Paxcon het volgende:
Groningen heeft de wedstrijd onder controle
Ja klopt, omdat wij onze punten al binnen hebben.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha hij kijkt PSV ipv zijn eigen club.
De echte.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:41 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Ja klopt, omdat wij onze punten al binnen hebben.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha hij kijkt PSV ipv zijn eigen club.
Veerman?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:42 schreef The_Avatar het volgende:
waarom zet heerenveen die lange gast er niet in. Die doet elke week meer dan die hele uth.
quote:
Haha, leuk jongens.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen. PSV ontsnapt keer op keer.
Dan zal het zo wel 2-1 worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen. PSV ontsnapt keer op keer.
Heeft ADO geen last vanquote:Op zondag 15 maart 2015 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schijnt wat roest op de laatste schaal te zitten uit Eindhoven. Wordt inderdaad wel tijd voor een nieuwe dan daar hoor.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:47 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Wat een poepclub is dat Psv toch ook. Met zn allen op eigen helft, beetje counteren. En dat in eigen huis, je zal er maar fan van zijn.x1000 En dat staat dan eerste
Kan je nagaan hoe slecht de rest dan isquote:Op zondag 15 maart 2015 15:47 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Wat een poepclub is dat Psv toch ook. Met zn allen op eigen helft, beetje counteren. En dat in eigen huis, je zal er maar fan van zijn.x1000 En dat staat dan eerste
madquote:Op zondag 15 maart 2015 15:47 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Kan je nagaan hoe laf dat poepclubje is. Laat de tegenstander voetballen en dan een beetje counteren. Zelfs tegen degradatieclubjes doen ze hetquote:Op zondag 15 maart 2015 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht de rest dan is
20*quote:Op zondag 15 maart 2015 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
Zullen ze al balen dat ze die 15 miljoen voor Depay hebben geweigerd
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:49 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe laf dat poepclubje is. Laat de tegenstander voetballen en dan een beetje counteren. Zelfs tegen degradatieclubjes doen ze hetdat verdient geen kampioenschap man.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:47 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
bizar dat nick weg moetquote:Op zondag 15 maart 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick is in uitstekende vorm vandaag, net als Botteghin.
Ach Ajax won ook de landstitel met brasvoetval, nu brassen wij een keer beterquote:Op zondag 15 maart 2015 15:49 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe laf dat poepclubje is. Laat de tegenstander voetballen en dan een beetje counteren. Zelfs tegen degradatieclubjes doen ze hetdat verdient geen kampioenschap man.
Nickgod staat lekker te ballen jaquote:Op zondag 15 maart 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick is in uitstekende vorm vandaag, net als Botteghin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |