Linkje?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
Die roze XPB 5000 op banggood, is die legit? Ik zie hem op de xiaomi site niet terug namelijk.
In de tmall van Xiaomi staat hij wel gewoon.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
Die roze XPB 5000 op banggood, is die legit? Ik zie hem op de xiaomi site niet terug namelijk.
Welke kleur bandje heb je?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:13 schreef l0lownkill het volgende:
Ik gebruik de miband niet echt meer, mocht iemand interesse hebben DM dan maar.
Werkr prima allemaal alleen vind ik het niet prettig om de hele dag zo'n ding te dragen puur voor afstanden die ik afleg en notificaties.
Dank. Heb hem besteld voor m'n vriendin. 13 euro, geen geld.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
In de tmall van Xiaomi staat hij wel gewoon.
Heb je weleens een 5.5" telefoon geprobeerd? En dan bedoel ik niet ff vasthouden maar ook minimaal een dag gebruiken. Ik had ook mijn twijfels over de grootte maar lever me Kingstone K1 Turbo niet meer inquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:49 schreef Goddelijker het volgende:
Top review weer Downstar!
Met zulke telefoons ga ik toch twijfelen om mijn iPhone 4S te verkopen en voor een klein bedrag erbij te leggen zoiets te kopen. Alleen vind ik 5,5" toch echt te groot
Nee, dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:57 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Heb je weleens een 5.5" telefoon geprobeerd? En dan bedoel ik niet ff vasthouden maar ook minimaal een dag gebruiken. Ik had ook mijn twijfels over de grootte maar lever me Kingstone K1 Turbo niet meer in
Link naar die IR-lamp?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n IR-led lamp binnengekregen, icm de Yi-cam kan ik m'n jongste zoon weer zien als 't pikkedonker is in z'n kamer
Werkt goed
Je moet niet alleen naar de afmetingen van het scherm kijken maar ook naar de afmetingen van de telefoons...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:49 schreef Goddelijker het volgende:
Top review weer Downstar!
Met zulke telefoons ga ik toch twijfelen om mijn iPhone 4S te verkopen en voor een klein bedrag erbij te leggen zoiets te kopen. Alleen vind ik 5,5" toch echt te groot
Wat maakt dat uit? Het is niet 'voor 21.00 besteld morgen in huis'. Volgens mij werken ze wel in het weekend maar neemt de post het wel gewoon pas op een werkdag in behandeling.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:58 schreef Lazvic het volgende:
Levert banggood spullen ook op een zaterdag uit?
Ik bedoel meer van ze hebben het pakketje al gestuurd naar mij, maar zou het ook op een zaterdag bij mij aankomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Het is niet 'voor 21.00 besteld morgen in huis'. Volgens mij werken ze wel in het weekend maar neemt de post het wel gewoon pas op een werkdag in behandeling.
Daar gaat banggood zelf niet over, maar gewoon postnlquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:04 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van ze hebben het pakketje al gestuurd naar mij, maar zou het ook op een zaterdag bij mij aankomen.
Ik heb nooit zo code ontvangen om te kunnen tracken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Daar gaat banggood zelf niet over, maar gewoon postnlDie leveren inderdaad op zaterdag. Maar als je een 3s code hebt kan je gewoon kijken wanneer hij ingepland staat om bezorgd te worden. Heb je een Chinese tracking kan je in de OP (openingspost) terug vinden hoe je deze kan laten omzetten tot een Nederlandse tracking.
Dan moet je gewoon wachten tot wanneer het komt en je laten verassenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:07 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo code ontvangen om te kunnen tracken.
Hmz, hebben ze niet in de webshops, via Taobao dan maarquote:
Sorry, it's part of my jobquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:16 schreef RobertNL het volgende:
Doe eens wat minder lief Rene . Beetje zelfredzaamheid mogen we toch wel verwachten ?
http://www.banggood.com/W(...)-Camera-p-40343.htmlquote:
Lekker overzichtelijk nu. Not.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:57 schreef rene90 het volgende:
Watskeburt met paypal....helemaal vernieuwd.
Hoeveel paranormale activiteiten heb je al waargenomen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/W(...)-Camera-p-40343.html
Deze foto is zojuist genomen (kijk niet naar de datum/tijd, krijg ik niet aangepast in de Yi-cam), de kamer is donker, alleen aan de andere kant 'n klein lichtje maar dat zie niet [ afbeelding ]
Heb jij deze nog?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:13 schreef l0lownkill het volgende:
Ik gebruik de miband niet echt meer, mocht iemand interesse hebben DM dan maar.
Werkr prima allemaal alleen vind ik het niet prettig om de hele dag zo'n ding te dragen puur voor afstanden die ik afleg en notificaties.
Ah vet, goede kwaliteit en die Yi-Cam zelf qua resolutie ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/W(...)-Camera-p-40343.html
Deze foto is zojuist genomen (kijk niet naar de datum/tijd, krijg ik niet aangepast in de Yi-cam), de kamer is donker, alleen aan de andere kant 'n klein lichtje maar dat zie niet [ afbeelding ]
Net X-Files hè :-Dquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel paranormale activiteiten heb je al waargenomen?
Ik had hier nog 'n dc adapter van 'n oude babyfoon liggen. Volgens mij heb je 1 ampere nodig, al geeft mijn adapter maar 700mA, werkt dus ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ah vet, goede kwaliteit en die Yi-Cam zelf qua resolutie ook.
Eens kijken of ik zo'n cam echt nodig heb, wil hem in ieder geval wel
Edit: Welke power-adapter heb je erbij trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |