Misschien weet 'ie gewoon niet wat je bedoelt met 'partial review'.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:07 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Geprobeerd met mijn G4s en met een iPhone 4. Ik zal het eens met de tablet proberen.
Ik kreeg laatst ook een glass screenprotector binnen voor mijn G4s, bleek hij net wat te groot te zijn. Ook om partial review gevraagd maar na 2 weken nog geen reactie
Normaal heb je op ebay inderdaad retesnel antwoord.
Ja, alleen dan zonder logo, ik heb van Tinydeal ook de echte xiaomi light maar ik heb ook van tinydeal degene zonder mi logo, maakt geen drol uit, de 'neppe' maakt hier zelfs wat mooier, warmer licht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:19 schreef Miniem het volgende:
Toch hetzelfde ding als de Xiaomi light?
http://www.banggood.com/P(...)r-Bank-p-970496.html
Was het niet dat alleen de echte werkt met de aan-uit knop op de powerbank?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:28 schreef krissie100 het volgende:
[..]
Ja, alleen dan zonder logo, ik heb van Tinydeal ook de echte xiaomi light maar ik heb ook van tinydeal degene zonder mi logo, maakt geen drol uit, de 'neppe' maakt hier zelfs wat mooier, warmer licht.
Klopt! Ik heb de namaak ook hier thuis liggen alsook de echte.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Was het niet dat alleen de echte werkt met de aan-uit knop op de powerbank?
Klopt, dat is inderdaad een minpuntquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Was het niet dat alleen de echte werkt met de aan-uit knop op de powerbank?
omdat de echte 3.5 dollar kost en wel werkt met de aan / uit knop.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:14 schreef bl-bl-blikje het volgende:
de niet-Xiaomi geeft ook een flinke bak met licht, en scheelt de helft, dus waarom niet?
Zie je wel wat staan bij de bluetooth apparaten? Daar stond een onbekend apparaat waar ik niet mee kon verbinden. Dat bleek de obd te zijn waar m'n nexus niks mee kon. IOS apparaten werken zowieso niet (daar heb je een wifi obd voor nodig)quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:27 schreef Iemand91 het volgende:
Ook hier de OBD-reader niet kunnen verbinden met m'n telefoon...
Wat ik er ook wel fijn aan vind idd. Wil hem van de zomer gebruiken bij het kamperen en dan is het handig het lampje even aan en uit te zetten via de knop ipv het lampje eruit te moeten halen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
omdat de echte 3.5 dollar kost en wel werkt met de aan / uit knop.
Android hier en ik zie geen enkel bluetooth apparaat.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef Nikihe het volgende:
Zie je wel wat staan bij de bluetooth apparaten? Daar stond een onbekend apparaat waar ik niet mee kon verbinden. Dat bleek de obd te zijn waar m'n nexus niks mee kon. IOS apparaten werken zowieso niet (daar heb je een wifi obd voor nodig)
Ik zou zeggen : da d'r 'n avondje voor zittenquote:
Drie jaar geleden werkte het bij mij wel op de iphone:quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef Nikihe het volgende:
[..]
Zie je wel wat staan bij de bluetooth apparaten? Daar stond een onbekend apparaat waar ik niet mee kon verbinden. Dat bleek de obd te zijn waar m'n nexus niks mee kon. IOS apparaten werken zowieso niet (daar heb je een wifi obd voor nodig)
Lees even de OP rustig door, daar staat alle infoquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:40 schreef PendingApproval het volgende:
Vraag: bij bestellen smartphone uit China moet je min of meer automatisch invoerrechten betalen of gaat de douanecontrole meer steekproefsgewijs en wordt je pakje vaak gewoon thuisbezorgd zonder extra kosten?
Heb dat ooit geprobeerd. Probleem is dat na een aantal keren het apparaat uit de lijst verdwijntquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:11 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen : da d'r 'n avondje voor zitten
0000, 0001, 0002, .....
ik (en volgens mij komt die nu precies uitquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:57 schreef LKVBHD het volgende:
Wie had er ook al weer een weddenschap met zijn baas over EUR/USD parity in 2015?
Hmm zie hier dat niet veel uitleg wasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb op mn werk een weddenschap gesloten op de euro koers
mn baas ziet de prijzen 1:1 worden.
Ik niet
einde bericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |