Ik heb (speciaal) een nieuwe usb lader gekocht, maar wat jij zegt is veel handiger en maakt weer een plekje vrij in mijn stekkerdoos.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De usb heb ik aan mn tv gehangen waardoor hij opstart als mn TV opstart. Hoef hem dus ook niet meer lastig aan te zetten of iets
http://www.pandawill.com/(...)b-silver-p99934.htmlquote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:36 schreef outcast_within het volgende:
Ik zoek een xbmc spelertje
- goedkoop (basis functies)
- plug and play (simpele besturing)
- kwalitatief goed (reeds bewezen of betrouwbaar merk)
- popcorntime spelertje als het ware
Iemand suggesties?
daar hebben we onze locale fok handelaar toch voorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Klopt, helaas voor ons niet te krijgen. Waar blijft die Europese Xiaomi winkel..
in t begin heb je een blokje bovenin die aangeeeft dat je niet genoeg stroom hebt, die kan je weghalen in de config.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik heb (speciaal) een nieuwe usb lader gekocht, maar wat jij zegt is veel handiger en maakt weer een plekje vrij in mijn stekkerdoos.
Schakelt dat ding ook nog eens aan en uit.
Heeft het nog nadelen? Krijgt ie wel genoeg toevoer, of nadelen voor mn tv?
Oh is dat dat vierkantje met verschillende kleuren rechtsboven? Hij was laatst weg, maar aangezien ik mn USB kabel heb vervangen zal t daar wel door komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in t begin heb je een blokje bovenin die aangeeeft dat je niet genoeg stroom hebt, die kan je weghalen in de config.
overclocken zit er niet meer in geloof ik (deed ik al niet) verder niks eigenlijk. heb nog geen problemen ondervonden iig. 1080p streamt ie nog vlekkeloos, dus dan is het al snel goed bij me
Ik denk dat je het evengoed niet zomaar langs de douane krijgt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daar hebben we onze locale fok handelaar toch voor
free shipping vanuit tinydeal dit dat
Ja en dan zeker met China, Malysian of Hong Kong Post versturen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik denk dat je het evengoed niet zomaar langs de douane krijgt.
Ah! Those were zhe days.quote:You placed your first order on AliExpress on 10,29,2011 Can you remember what it was? It was HOT SALE!! DV 808 PORTABLE MINI CAR KEY CAMERA CHEAPEST 720HD HIDDEN 808 KEYCHAIN VIDEO,FREE SHIPPING !! for US $8.61.
Hum..quote:In total you've placed 86 orders for a total of US $2915.94.
Hmm schijnt wel oké te zijn deze fm transmitter volgens recensies en volgens YouTube previews. het gaat ook om het idee dat ik FF een mp3tje kan afspelen in mij suzukitje zonder mp3. Boxjes zijn toch al niet te best dus beetje ruis is op zich niet erg.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Dat is waardeloze rommel.
Daarom heb ik het totaal onderaan uit mijn numbers-document gesloopt ;-)quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:02 schreef shiznuts het volgende:
Ga je alle webshops, eBay en MisterTao daar nog eens bij optellen wordt het je geloof ik wel ff duizelig.Kun je maar beter niet bijhouden.
(En dan moet je daar vooral je Westerse (Amazon e.d.) aankopen maar niet bij optellen
)
Het kan in theorie je SD-kaart slopen (omdat je TV de Pi zomaar uit zet).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik heb (speciaal) een nieuwe usb lader gekocht, maar wat jij zegt is veel handiger en maakt weer een plekje vrij in mijn stekkerdoos.
Schakelt dat ding ook nog eens aan en uit.
Heeft het nog nadelen? Krijgt ie wel genoeg toevoer, of nadelen voor mn tv?
Nu alleen nog goedkoper. Zoiets wordt ooit nog eens de vervanger van Android sticks en m'n Ouya.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
http://www.pandawill.com/(...)b-silver-p99934.html
Heeft je auto toevallig cassettespeler? Dan kun je zoiets overwegen; heeft m'n broer ook en dat werkt best aardig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:08 schreef Downstar het volgende:
Hmm schijnt wel oké te zijn deze fm transmitter volgens recensies en volgens YouTube previews. het gaat ook om het idee dat ik FF een mp3tje kan afspelen in mij suzukitje zonder mp3. Boxjes zijn toch al niet te best dus beetje ruis is op zich niet erg.
Ik heb ook heel verstand geen som op de getallen gezet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:02 schreef shiznuts het volgende:
Ga je alle webshops, eBay en MisterTao daar nog eens bij optellen wordt het je geloof ik wel ff duizelig.Kun je maar beter niet bijhouden.
(En dan moet je daar vooral je Westerse (Amazon e.d.) aankopen maar niet bij optellen
)
Want 100 euro is te duur voor zoiets?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nu alleen nog goedkoper. Zoiets wordt ooit nog eens de vervanger van Android sticks en m'n Ouya.
Beter dan Android voor HTPC zaken IMHO.
Maar dat zijn ook echt geen mooie brillen....quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mochten je zonnebrillen eens stuk gaan:
http://www.banggood.com/E(...)ol-Kit-p-911775.html
Deze heb ik ook binnen gekregen.
Wat een fantastisch setje om te hebben!
Alle moertjes en schroefjes die je kwijt kan raken met een zonnebril (of gewone bril) zit in dit doosje.
Tevens kan je het doosje ook voor andere doeleinden gebruiken.
Voor wat betreft de twee zonnebrillen:
http://www.banggood.com/P(...)lasses-p-916935.html
en
http://www.banggood.com/U(...)riving-p-944198.html
Wat een gigantische dingen
Would not recommend... tenzij je een zonnebril zoekt waarvan het niet erg is om deze kwijt te raken.
De gele glazen zorgen wel voor een enorm rustig kijkbeeld moet ik eerlijk zeggen, en persoonlijk vind ik dat wel fijn (gevoelig voor licht, migraine etc)
Die dingen gaan bij mij regelmatig stuk, en ik zocht een cheapo zonnebril voor standaard in mijn auto.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:25 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook echt geen mooie brillen....
Kan je beter voor een rayban kloontje oid gaan, dan weet je dat het qua model in ieder geval goed zit. En er oke uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |