Nou, bij onze buren is het veel sneller gegaan. Dakkapel (prefab) in een dag en de rest van de verbouwing was in 1-2 weken gepiept.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:47 schreef Cathmar het volgende:
Whooo fijn joh! Echt super mooi allemaal.
Het valt me zo tegen dat het zo lang heeft geduurd joh. De berg om er zelf aan te gaan beginnen is nog even iets hoger geworden.
Heeft dat misschien ook te maken met het feit dat je nu een verdieping hoger doucht? Als in, is de waterdruk boven misschien lager? (of misschien inderdaad kijken of er waterbesparende dingen in de kop zitten, en die eruit slopen).quote:Op donderdag 9 april 2015 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
Vanochtend voor het eerst op zolder gedoucht. Damn, wat een paleis! Het enige wat ik erop aan te merken heb, is dat een iets hardere straal fijn was geweest.
Ja, inderdaad! Het is een Grohe Euphoria huppeldepup.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:21 schreef RM27 het volgende:
Is dat een HansGrohe douche. Hij lijkt erg op degene die wij ook hebben en ervaren hetzelfde probleem.
Er komt meer dan 10 liter (warm) water per minuut uit maar de straal is wat slapjes.
Wel iets harder wat mij betreft. De straal van de handdouche is ook net iets te zacht.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Een regendouche hoort toch ook geen harde straal te hebben?
Ik heb bij ons de zeefjes er al uit gehaald. Ach het went wel maar een beetje meer druk is wel lekker.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lees op verschillende websites dat anderen de straal ook zacht vinden. Eén iemand schrijft:
"Het systeem bevalt goed; het ophangen was geen problem. Een nadeel is dat de hoeveelheid water dat uit de douchekoppen komt beperkt is ondanks het gebruik van een CW5-ketel (geen harde straal!). Pas na verwijdering van de filters in de douchekoppen is dit enisgzins verbeterd."
Ik kan niet tegen rommel, Z. De kinderen hebben die kwaal niet van mij overgenomen.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:18 schreef Z het volgende:
Ik wil graag op een volgende foto een keer wat rommel zien (anders dan klus-rommel). Ik vind jelui akelig netjes. Of heb je gewoon ontzettend nette kinderen?
Ja! Het is een beetje gek nog om in de werkkamer te gaan douchen, maar dat zal vast wel wennen. Ik ben blij dat we daar al plisségordijnen hebben opgehangen, want zonder wil je daar echt niet gaan staan douchen.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:21 schreef mignonne het volgende:
ziet er echt super uit![]()
wat een enorme ruimtes erbij zo zeg!
Wij hebben er ook een plisségordijn voor gekocht; gaan we ophangen als ik er klaar ben met lakken. Ik heb goede hoop dat dat beter werkt dan aluminium jaloezieën. Die gingen al meteen roesten. En we hadden duidelijk genoeg gemaakt dat die voor de badkamer zouden worden.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:30 schreef mignonne het volgende:
Fijn dat je er zo blij mee bent![]()
Wij hebben ook zo'n plisségordijn in de badkamer, al sinds we er wonen, dus nu zo'n 1,5 jaar en hij doet het nog perfect, geen enkele last van het vocht of iets. Terwijl ik daar aanvankelijk wel bang voor was omdat het spul wat fragiel lijkt. Goed spul dus!
oeiquote:Op donderdag 9 april 2015 14:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hebben er ook een plisségordijn voor gekocht; gaan we ophangen als ik er klaar ben met lakken. Ik heb goede hoop dat dat beter werkt dan aluminium jaloezieën. Die gingen al meteen roesten. En we hadden duidelijk genoeg gemaakt dat die voor de badkamer zouden worden.
Tel daarbij op dat de gordijnen later zijn opgehangen dan beloofd, dat een deel van de gordijnrails na een paar maanden naar beneden kwam en dat het plisségordijn in het keukenraam na 3 jaar al voor een deel loskwam - geen goede service. Ik moet nog betalen voor reparatie van dat plisségordijn ook.
Jep! Nog veel fijner qua bediening ook. Ik heb even overwogen om de plisségordijnen in de keuken er ook uit te slopen en te vervangen, maar die gaan ook van boven naar beneden open en dat is daar toch wel erg fijn daar. Ik laat het kapotte gordijn maar repareren door een andere zaak, denk ik.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
oeidat is slordig zeg...
wij hebben dat gordijn van ikea hangen, volgens mij hetzelfde als wat jij nu boven hebt? of anders lijkt het er heel erg op.
Ben je wel een paar dagen zoet mee.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:53 schreef Lamb29 het volgende:
Mooi zeg! Wat ziet jullie slaapkamer er heerlijk uit!
De oude topics ga ik ook eens doorlezen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |