Mwah, maakt toch niet uit? Boren we een gat erbij en dan is het een greepje.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:42 schreef wickie het volgende:
Het is het meest praktisch in jullie geval, omdat je al een knopsgat hebt, om de lusjes te doen. Maar ik vind een greep robuuster, dat heeft ook wel wat met al het wit. Ik vind ze persoonlijk beiden erg mooi. Bij de kast hier beneden komen er waarschijnlijk lusjes.
Ik denk eerlijk gezegd dat de greep dan niet mooi geplaatst zit op de deur zo net buiten het midden maar niet ver genoeg naar de buitenkant. Je kan natuurlijk het oude gat even dichtmaken met houtvuller en er een likje lak overheen doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mwah, maakt toch niet uit? Boren we een gat erbij en dan is het een greepje.
Ik denk dat het aan de binnenkant wel kan. Hebben we in onze keuken ook met deurtjes en voelt voor mij logischer dan een greep in het midden van een deurtje. Maar als het niet staat, kunnen we inderdaad eenvoudig het gat vullen en bijverven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat de greep dan niet mooi geplaatst zit op de deur zo net buiten het midden maar niet ver genoeg naar de buitenkant. Je kan natuurlijk het oude gat even dichtmaken met houtvuller en er een likje lak overheen doen.
Zijn dit zwarte of donkerbruin? Mobiel zie ik het niet zo goed.quote:
Ik vind het prachtig. Ik zou voor de zwarte kiezenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
Dat wordt dan zoiets:
[ afbeelding ]
Ik denk dat donkerbruin en zwart allebei kunnen. Bruin lijkt denk ik op de foto iets mooier, maar zwart komt iets meer in de ruimte terug (bijv. de bureaustoelen).
Morgen lief maar eens zien te overtuigen!
Leuk! Welke kleur en vorm?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
Besteld!
Die krengen zijn onwijs duur, dus ik heb een reep leer gekocht en ga de grepen zelf maken.
Cool, welke kleur?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
Besteld!
Die krengen zijn onwijs duur, dus ik heb een reep leer gekocht en ga de grepen zelf maken.
Bijvoorbeeld online bij winkels waar ze spullen verkopen voor het maken van sieraden. Ik kwam bij kraalenhobby.nl uit, maar ik heb geen idee of zij de goedkoopste zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:47 schreef d.k. het volgende:
En waar koop je een reep leer? Ik zie bij ons in huis oom toepassingen.
Ik vind het voorgestelde donkerbruin mooier, maar dit past inderdaad beter bij je.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
Dit plaatje heeft me trouwens over de streep getrokken:
[ afbeelding ]
Ik zie die greepjes vanaf 12 euro? Of wil je er meer van hebben?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
Besteld!
Met bout en moer zet je het leer vast. Als het leer sterk genoeg is, moet het wel een tijdje mooi blijven, lijkt me.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:05 schreef Cathmar het volgende:
En schroef of spijker je dat dan?
Ik ben heel benieuwd of dat mooi blijft bij gebruik ook. Maar 1 manier om daar achter te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |