Inderdaad! Een klassiek-liberaal - dat geeft de burger moed.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik zit eens door z'n tweets te bladeren, maar we hebben weer een pareltje op justitie hoor
Was het maar een klassiek liberaal!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad! Een klassiek-liberaal - dat geeft de burger moed.
Heeft iemand een linkje naar zijn standpunten ten aanzien van cannabis? Er is fel over getwitterd, maar de ellende van twitter is dat iedere vorm van coherentie ontbreekt.
Vertel!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Was het maar een klassiek liberaal!
Waarop baseer je dat dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik zie vooral een standaard VVD'er, weinig liberaals aan imho.
In Lubbers I en II bezette CDA het ministerie van SZW, al waren er in Lubbers I twee staatssecretarissen: 1 CDA'er en 1 VVD'er.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weet je nog meer departementen die meerdere kabinetten achter elkaar door minister en staatssecretaris van dezelfde partij worden bezet? Dat vind ik namelijk geen gezonde situatie.
En zijn dat ook ministeries waar telefoontaps en bonnetjes betreffende partijgenoten verdwijnen en de aangewezen vervanger van een andere partij toch niet mag vervangen, maar plaats moet maken voor een VVD-er die niet ingelezen is?
Andere situatie dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:53 schreef Szura het volgende:
[..]
In Lubbers I en II bezette CDA het ministerie van SZW, al waren er in Lubbers I twee staatssecretarissen: 1 CDA'er en 1 VVD'er.
In Lubbers III en Kok I bezette PvdA het ministerie van OCW, al waren er ook hier in Kok I twee staatssecretarissen: 1 PvdA'er en 1 VVD'er.
En toen verdwenen er fotorolletjes alsof het telefoontaps waren.quote:In Kok I en Kok II bezette de VVD het ministerie van Defensie.
Defensie, veiligheid en justitie is inderdaad geen kerntaak en liever besteden we alles uit aan Blackwater lijkt me.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Weltschmerz, je weet dat ministers politiek verantwoordelijk zijn voor wat gebeurd op de ministeries, maar niet alles daar persoonlijk doen, hoop ik?
Maar voor de rest heb je heel goede voorbeelden voor waarom je ambtenaren en de overheid moet wantrouwen en hun macht zeer moet beperken, en de overheid klein moet houden zodat ze vooral heel druk zijn met hun kerntaken.
Volgens mij zit er een maximum van 7 jaar aan een topfunctiequote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik maak met meer zorgen over topambtenaren die 40 jaar in hun functie blijven hangen.
Demmink heeft er al langer gezeten dan 7 jaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een maximum van 7 jaar aan een topfunctie
Justitie is, gezien de oplospercentages in NL niet erg hard bezig met haar kerntaak, het oplossen van misdaden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Defensie, veiligheid en justitie is inderdaad geen kerntaak en liever besteden we alles uit aan Blackwater lijkt me.
https://zoek.officielebek(...)-112-p8-SC29672.htmlquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Demmink heeft er al langer gezeten dan 7 jaar.
quote:Het besluit voor de verlenging is echter niet openbaar. “Daar kan personeelsvertrouwelijke informatie in staan”, zo geeft de woordvoerder als reden. Het gaat niet om een openbaar besluit, maar om een ‘rechtspositioneel document’. Er is ook niets over gemeld door de ABD.
De reden voor de verlenging kan de woordvoerder wel noemen: “Vanwege het behoud van continuïteit op het ministerie van Veiligheid en Justitie. Daar voltrekken zich grote veranderingen, ondermeer met de komst van het directoraat-generaal Veiligheid van Binnenlandse Zaken en het besluit om tot een Nationale Politie te komen.”
Ah, juist. Weer een weetje erbij.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:08 schreef Szura het volgende:
[..]
https://zoek.officielebek(...)-112-p8-SC29672.html
Zie onder toelichting. Schijnbaar heeft Demmink ontheffing gekregen.
Hier is het wel gebeurd:
http://fd.nl/economie-pol(...)p-financien-stapt-op
Daarnaast was het voeden van de complotdenkers uiteraard ook een reden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:11 schreef Szura het volgende:
Ah zie hier:
http://www.leugens.nl/201(...)tot-1-november-2012/
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |