Schijnbaar werkt niet. En je kiest er zelf voor om ladderzat achter stuur te kruipen. Dikke geldboete. Auto in de schredder en eventueel flinke celstraf.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat beweer ik helemaal nergens, alleen zwaarder straffen hoeft van mij echt niet. In tegenstelling tot dit topic gaan die laatste voorbeelden niet over notoire alcomobilisten of notoire wegmisbruikers maar om mensen die een ernstig ongeluk hebben veroorzaakt. In mijn ogen worden die mensen al zwaar gestraft door sociale maatschappelijke gevolgen en daarnaast kregen ze een behoorlijke straf van de rechter. Het nut van nog zwaarder straffen zie ik niet.
In deze kwesties was niemand ladderzat, de eerste chauffeur die omschreven werd als dronken door de journalist had teveel op voor een beginnende bestuurder maar zat op de grens voor de ervaren bestuurders. Die zouden dus niet eens een boete hebben gehad, dan ben je niet ladderzat, ook niet als beginnende bestuurder.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:01 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Schijnbaar werkt niet. En je kiest er zelf voor om ladderzat achter stuur te kruipen. Dikke geldboete. Auto in de schredder en eventueel flinke celstraf.
Als je wilt en kunt zuipen dan kun je ook taxi betalen of met de fiets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |