Zolang het niet uit Volendam komt.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:56 schreef Juup© het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 15 maart 2015 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er bestaat hedendaagse goede Nederlandstalige muziek.
[/quote}
Ik ben het nog niet tegen gekomen,
Ah, een geduldige man.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zoek i.d.d. niet, ik wacht tot ik iets tegenkom (net als met vrouwen)
Ken je soms lang wachten.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zoek i.d.d. niet, ik wacht tot ik iets tegenkom (net als met vrouwen)
Dat zal me weinig boeien. Zolang ik hem niet hoef te horen, vind ik het prima.quote:
Smartlappen, dat is het goede woord, daar kan ik dus echt niet tegen.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zal me weinig boeien. Zolang ik hem niet hoef te horen, vind ik het prima.
Ik hoef niets, ik heb de tijd. Sommige dingen moet je niet op willen dringen want dat gaat geheid verkeerdquote:
Frank boeijen wel goed.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2015 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Smartlappen, dat is het goede woord, daar kan ik dus echt niet tegen.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op zondag 15 maart 2015 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
En ik zie eruit als iemand die van kutmuziek houdt
quote:Op zondag 15 maart 2015 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nieten ik heb alleen de achterkant van je hoofd gezien.
![]()
En ieder zijn eigen smaak, wat voor jouw kutmuziek is is voor een ander geweldig.
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het hing voor mijn ogen om de foto onherkenbaar te maken.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dan heb je wel veel haar als je gezicht niet te zien was, moet gelijk aan captain caveman denken.
Eens, ik kots er bijna van, Om met Rob zijn worden te spreken, man man man wat een drama.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Smartlappen, dat is het goede woord, daar kan ik dus echt niet tegen.
Dat snap ik nu. Had dat toen niet door.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het hing voor mijn ogen om de foto onherkenbaar te maken.
Wies Rob dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 01:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens, ik kots er bijna van, Om met Rob zijn worden te spreken, man man man wat een drama.
Jaquote:Op zondag 15 maart 2015 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
En ik zie eruit als iemand die van kutmuziek houdt.![]()
De nummers uit de top 40 dan. Dat is het, de top 40 liedjes uit onze jeugd. Dat vinden we leuk, behalve de smartlappen van koos of bonny of albert en weet ik het allemaal wie die shit nog meer zong, dat ik namen nog weet is al erg genoeg.quote:
hazes was soms nog wel aandoenlijk, de rest, ach ja, het hoort een beetje bij die tijd. Hedendaagse Volendam of nog erger Piratenfestijnmuziek, da's pas ergquote:Op zondag 15 maart 2015 01:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De nummers uit de top 40 dan. Dat is het, de top 40 liedjes uit onze jeugd. Dat vinden we leuk, behalve de smartlappen van koos of bonny of albert en weet ik het allemaal wie die shit nog meer zong, dat ik namen nog weet is al erg genoeg.
Hazes als je gezopen had, maar toen was ik nog te jong, dus zat alleen tussen dronken mensen die het luisterde, daardoor kan ik ze nu wel meezingen.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hazes was soms nog wel aandoenlijk, de rest, ach ja, het hoort een beetje bij die tijd. Hedendaagse Volendam of nog erger Piratenfestijnmuziek, da's pas erg
quote:Op zondag 15 maart 2015 01:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De nummers uit de top 40 dan. Dat is het, de top 40 liedjes uit onze jeugd. Dat vinden we leuk, behalve de smartlappen van koos of bonny of albert en weet ik het allemaal wie die shit nog meer zong, dat ik namen nog weet is al erg genoeg.
Jij bent traag, heb je gezopen?quote:Op zondag 15 maart 2015 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je nu weer 2 sec. een foto laten zien van jezelf?
Inteelt daar.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dat Volendam vind ik maar raar, de ene na de andere komt daar vandaan.Lijkt wel of ze gekweekt worden daar.
Net als ik ik eergisterenquote:Op zondag 15 maart 2015 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je nu weer 2 sec. een foto laten zien van jezelf?
Iedereen daar heet Smit, Keizer of Veerman.....quote:
Tja.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo flauw dat ik het iedere keer mis.
Dat geloof ik graag jaquote:Op zondag 15 maart 2015 01:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn collega's keken met de cliënten een dvd van Nick en Simon vanavond, was ik even blij met mijn sportfan-client die ik apart moest begeleiden
Nick Keizer..... en Simon ?quote:Op zondag 15 maart 2015 01:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn collega's keken met de cliënten een dvd van Nick en Simon vanavond, was ik even blij met mijn sportfan-client die ik apart moest begeleiden
Dat zegt hij toch ook en ik moest meestal wel om hem lachen maar al heel lang niet gezien, behalve toen ie bij Utopia was, dat was wel even leuk, maar viel best wel tegen en daardoor duidelijk dat alles met elkaar samenwerkt.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook niet van die zak hooi. Past goed bij de campingzender SBS6.
Dat snap ik wel ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie gaan kwooten.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
Zeg het dan ff, over 1 minuut plaats ik ff wat.
Zo moeilijk is dat toch niet.
quote:Op zondag 15 maart 2015 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
Zeg het dan ff, over 1 minuut plaats ik ff wat.
Zo moeilijk is dat toch niet.
Ik geef niets aan, ik verwijder de foto gewoon na 1 of 2 minuten. Of ik vervang de link door iets HEEL andersquote:Op zondag 15 maart 2015 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet als je het aangeeft, FANN zegt dat ook en dan gaat het gewoon goed.
Dat had ik door ja. En mij boeit het niet zo, heb maanden met mijn foto in mijn fobo gestaan.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik geef niets aan, ik verwijder de foto gewoon na 1 of 2 minuten. Of ik vervang de link door iets HEEL anders
Het was nogal een persoonlijke foto voor mij, en dat mijn kop erop stond boeide mij nietsquote:Op zondag 15 maart 2015 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat had ik door ja. En mij boeit het niet zo, heb maanden met mijn foto in mijn fobo gestaan.
Als het je niet boeide had je hem niet weggehaald en is niet iedere foto van jezelf een persoonlijke?quote:Op zondag 15 maart 2015 01:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het was nogal een persoonlijke foto voor mij, en dat mijn kop erop stond boeide mij niets
Tot op zekere hoogte.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het je niet boeide had je hem niet weggehaald en is niet iedere foto van jezelf een persoonlijke?
Dank je.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was een foto van een heel mooi moment
Met zijn dochtertje toch?quote:Op zondag 15 maart 2015 01:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was een foto van een heel mooi moment
Heel even dan nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieder zijn/haar voorkeurquote:Op zondag 15 maart 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb geen fobo nodig, als ik iemand vertrouw en die wil graag een pic zien dat krijgt ie hem wel.
Ongeveer 5 uur jong (al zeg ik soms 4 uur, ik weet het niet zeker dat zou ik op moeten zoeken en daar heb ik geen zin in).quote:
Hoeft niet hoor, net geboren in ieder geval.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ongeveer 5 uur jong (al zeg ik soms 4 uur, ik weet het niet zeker dat zou ik op moeten zoeken en daar heb ik geen zin in).
Ja ja, zeg ik ook altijd, dat het door iets anders komt.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga blowen, als ik dadelijk opeens wartaal ga typen (doe ik normaal nooit) , weten jullie hoe het komt.
Klopt. Het gemiddelde.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Meestal is dat een cm of 50.
3 kilo is ook vrij gemiddeld.
Ik ben al vanaf 16:00 uur aan het bier en ik oog nog redelijk normaal dus leef je uitquote:Op zondag 15 maart 2015 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga blowen, als ik dadelijk opeens wartaal ga typen (doe ik normaal nooit) , weten jullie hoe het komt.
quote:Op zondag 15 maart 2015 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, zeg ik ook altijd, dat het door iets anders komt.![]()
Dat zijn jouw woorden.....quote:Op zondag 15 maart 2015 01:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 16:00 uur aan het bier en ik oog nog redelijk normaal dus leef je uitNu moet ik wel zeggen dat ik relaxed een biertje drink en niet zuip zeg maar
quote:Op zondag 15 maart 2015 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
Die van mij zijn niet gemeten toen, deden ze niet omdat dat slecht kon zijn, dus alleen een geschatte lengte. Allebei rond de 48 cm.En ook 3 kilo allebei. Met maar 40 gram verschil.
quote:Op zondag 15 maart 2015 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Meestal is dat een cm of 50.
3 kilo is ook vrij gemiddeld.
Hmmm.quote:
Dan moet je helemaal gaan lopen en ook nog een trap op.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmmm.
Ik kan het op mijn laptop en NAS niet vinden. Even boven op de dame haar kamer kijken daar weet ik het zeker te vinden
Dus laat dat trap lopen maar even zitten dan.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 16:00 uur aan het bier en ik oog nog redelijk normaal dus leef je uitNu moet ik wel zeggen dat ik relaxed een biertje drink en niet zuip zeg maar
Yep.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal gaan lopen en ook nog een trap op.
Gemiddeld dus ook. Wat lijken ze dan toch klein als ze net geboren zijn.quote:
Ik denk niet dat mijn (onze) dochter langer word dan ik of ex, maar mocht het zo zijn dan is het zoquote:Op zondag 15 maart 2015 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gemiddeld dus ook. Wat lijken ze dan toch klein als ze net geboren zijn.![]()
Mijn zoon is nu inmiddels groter en langer dan ik.Mijn dochter nog niet.
![]()
Ik ben nog steeds de langste alleen mijn broertje is langer...quote:Op zondag 15 maart 2015 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gemiddeld dus ook. Wat lijken ze dan toch klein als ze net geboren zijn.![]()
Mijn zoon is nu inmiddels groter en langer dan ik.Mijn dochter nog niet.
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2015 01:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn (onze) dochter langer word dan ik of ex, maar mocht het zo zijn dan is het zo
Als ik de berekeningen mag geloven (en dat doe ik dus nietquote:Op zondag 15 maart 2015 02:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dochter langer dan haar vader zie je niet zo vaak, alhoewel, ik was wel de langste in mijn familie en ik ben niet eens lang.
Maar meestal word je kind iets langer dan jezelf, mijn dochter hoopt dat dit nog gebeurt.
Van je eigen gezin dus, maar niet van je familie. Zeg ik dat zo goed? Geen idee, lekker boeiend ook om 2 uur snachts.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds de langste alleen mijn broertje is langer...
De 2 waar ik bezig ben.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:03 schreef Juup© het volgende:
Tegen de tijd dat ik moe ben zijn er misschien nog maar 2 AT open op Fok!
Mijn broertje is de langste van allemaal daarna kom ik ook mijn zus en broer en kinderen mijn moeder en mijn vader toen ie nog leefde, allemaal kleiner alleen dat kutbroertje haal ik niet in.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van je eigen gezin dus, maar niet van je familie. Zeg ik dat zo goed? Geen idee, lekker boeiend ook om 2 uur snachts.
Nou nou nou, kut broertje?quote:Op zondag 15 maart 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broertje is de langste van allemaal daarna kom ik ook mijn zus en broer en kinderen mijn moeder en mijn vader toen ie nog leefde, allemaal kleiner alleen dat kutbroertje haal ik niet in.
Hier thuis? Is goed te doen hoor hierquote:Op zondag 15 maart 2015 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar zit jij nog meer, is het daar gezellig?
Zal hem ook niet meer worden want na je 50e ga je krimpen.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broertje is de langste van allemaal daarna kom ik ook mijn zus en broer en kinderen mijn moeder en mijn vader toen ie nog leefde, allemaal kleiner alleen dat kutbroertje haal ik niet in.
Zo gaan wij met elkaar om, we zien elkaar wekelijks, afgelopen week 2 xquote:
Ik zie mijn broer soms wekenlang niet, maar dat is ook niet nodig wij weten wat wij aan elkaar hebbenquote:Op zondag 15 maart 2015 02:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo gaan wij met elkaar om, we zien elkaar wekelijks, afgelopen week 2 x
Soms ook 2 weken niet, maar nooit langer.
Wanneer ga je irriteren dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 02:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zwerf (al jaren) over Fok! en irriteer waar ik vind dat ik het nodig vind om te irriteren
Als ik nog in hetzelfde gat zou wonen als mijn moeder, broer en gezin dan zou het bij mij ook zo zijn denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als mijn moeder hier komt eergisteren nog dan blijft ze tot hij klaar is met werken en belt hem dan, dan vraagt hij waar bent u, en dan zegt ze bij je broer en dan komt hij ook. En de dag erna zit ik weer bij hem.
Volgens sommige mensen irriteer ik altijdquote:Op zondag 15 maart 2015 02:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wanneer ga je irriteren dan?
En ik was voorheen een lurkster. Het laatste jaar niet meer.
Ze komen niet voor mij, ze komen voor de poezen.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik nog in hetzelfde gat zou wonen als mijn moeder. broer en gezin dan zou het bij mij ook zo zijn denk ik.
Dat is wel heel ergquote:Op zondag 15 maart 2015 02:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze komen niet voor mij, ze komen voor de poezen.
Heb ik nog niet ondervonden.quote:
Nou, ik zwijg.....maar dat zal wederzijds zijn dus weinig boeiend.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb ik nog niet ondervonden.![]()
Ligt ook aan wat je je ergert volgens mij. Zoals we net al besproken hadden, iets met grenzen. Die van mij zijn ver te zoeken.
Ik zeg altijd "grenzen, wat zijn dat kan ik die eten?"quote:Op zondag 15 maart 2015 02:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb ik nog niet ondervonden.![]()
Ligt ook aan wat je je ergert volgens mij. Zoals we net al besproken hadden, iets met grenzen. Die van mij zijn ver te zoeken.
TMIquote:Op zondag 15 maart 2015 02:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik drukte op een knopje en toen gebeurde er even van alles.
Ik heb ook zulke users.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "grenzen, wat zijn dat kan ik die eten?"
Jij kunt van mij veel hebben denk ik, maar er zijn users die mij liever zien gaan dan komen. Maar daar lig ik dan weer niet wakker van.
quote:Op zondag 15 maart 2015 02:23 schreef ChocoFan het volgende:
Onzin niveau neemt toe bij mij.Het is al laat/vroeg.
Zou in principe wel een goede zijn voor mij maar volgens mij zitten daar veel jongere users.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:24 schreef Juup© het volgende:
Ik kom niet snel in ONZ want dan kom ik weer users tegen waar ik totaal geen boodschap aan heb zeg maar.
Juist, real life sucks al genoeg en dit is mijn ontspanning dus liever niet teveel serieus gedoe.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk, het leven is soms al serieus genoeg
Mijn "probleem" is dat ik de dingen vaak te serieus neem, ik kan slecht inschatten of het een grap is of niet b.v..quote:Op zondag 15 maart 2015 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, real life sucks al genoeg en dit is mijn ontspanning dus liever niet teveel serieus gedoe.
Auw., dat is dan weer soms lastig voor mijquote:Op zondag 15 maart 2015 02:27 schreef ChocoFan het volgende:
Tenzij andere mensen serieus zijn, dan ben ik het ook gewoon hoor.
Dat gebeurt ook nog wel eens bij mij, omdat je dan geen gezichten kan zien en je kan tekst soms op verschillende manieren interpreteren. En in 1 keer goed dat woord.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn "probleem" is dat ik de dingen vaak te serieus neem, ik kan slecht inschatten of het een grap is of niet b.v..
Shit Happens.
Hoezo dan, omdat je niet weet of het serieus is of niet?quote:Op zondag 15 maart 2015 02:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Auw., dat is dan weer soms lastig voor mij
Online is het al lastig voor mij maar irl is het ook lastig omdat ik mensen niet "kan lezen" zeg naar.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoezo dan, omdat je niet weet of het serieus is of niet?
En bij mij ligt het eigenlijk wel aan de mensen of het onderwerp. Hoe serieus ik ben.
Auto goed geprepareerd?quote:Op zondag 15 maart 2015 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn zoon gaat vandaag met zijn auto op het nuerburgring circuit rijden/racen. Ben best wel een beetje bezorgd.
Hersens? Wat is dat?quote:Op zondag 15 maart 2015 02:35 schreef ChocoFan het volgende:
Kijk mij ineens serieus doen dan. Dat komt er van als je het woord serieus gebruikt, gaan mijn hersens weer werken.
Dat is wel lastig inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Online is het al lastig voor ij maar irl is het ook lastig omdat ik mensen niet "kan lezen" zeg naar.
Iemand die sjagerijnig is kan voor mij al snel overkomen als een onvriendelijk persoon.
Ik hoop het wel, het is al wel een ouwetje, 17 jaarquote:
Naar mezelf zeker.....quote:Op zondag 15 maart 2015 02:37 schreef Juup© het volgende:
Heej Mo? Post eens iets in het muziekkettingding
quote:Op zondag 15 maart 2015 02:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eeeeehh, iets in je hoofd geloof ik.
Naar jezelf is belachelijk.....het is juist leuk om te reageren.quote:
Ik kijk sowieso nooit naar het "nieuws" op de tv, niets anders dan ellen en stress. Ik lees het soms op mijn telefoon en dat is dan nog net te behappen voor mij.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ja ja heren.![]()
En nieuws weer weggeklikt. Wat een ellende weer.
Ik zat online te lezen, ik kijk alleen tv als het echt boeiend is. Moet er dus heel wat gebeuren, zoals die gast een paar weken geleden die het journaal gijzelde. Of wat het ook was.quote:Op zondag 15 maart 2015 02:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso nooit naar het "nieuws" op de tv, niets anders dan ellen en stress. Ik lees het soms op mijn telefoon en dat is dan nog net te behappen voor mij.
Hehehehequote:Op zondag 15 maart 2015 03:08 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zit op tuimelaar te googlen.Ik had het wel goed in ieder geval. Alleen weer zo'n typisch Nederlands woord met meerdere betekenissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje een enge tuimelaar vind ik dit.
Was een beetje een groot plaatje, dus heb hem ff in een spoiler gezet.
Best wel teringherrie zo midden in de nacht.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 03:10 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind het niet eng hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje een enge tuimelaar vind ik dit.
Was een beetje een groot plaatje, dus heb hem ff in een spoiler gezet.
Tsssssssssssssquote:Op zondag 15 maart 2015 03:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel teringherrie zo midden in de nacht.
Zegt me niets, plaats even wat, dat mag hier, van mij dan in ieder geval.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:15 schreef Downwards het volgende:
Ik luister industriële off-beat techno.
Smaken verschillen gelukkigquote:Op zondag 15 maart 2015 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
Aan de andere kant, ik zat vanmiddag dit te luisteren, genoeg die dit ook teringherrie vinden.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2015 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zegt me niets, plaats even wat, dat mag hier, van mij dan in ieder geval.
Geen idee, is wel ineens stil.quote:
Beetje geluisterd en gezapt erin, vond het een beetje eentonig.quote:
I see, bovendien iets waar je van moet houden.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje geluisterd en gezapt erin, vond het een beetje eentonig.
Voor de rest, als mijn bui er naar is, ook niet erg om naar te luisteren.
Klopt, is met de meeste muziek zo natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
I see, bovendien iets waar je van moet houden.
Dat wel, maar ik neem aan dat iedereen de songs van een Jan Smit waardeert.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, is met de meeste muziek zo natuurlijk.
Dat is dan een verkeerde aanname. Jantje shit.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik neem aan dat iedereen de songs van een Jan Smit waardeert.
Klopt.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik neem aan dat niet iedereen de songs van een Jan Smit waardeert.
Just kidding matey.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is dan een verkeerde aanname. Jantje shit.
Hoe gaat het daar?quote:
Oké baby.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar, niet meer zulke enge dingen zeggen hoor.![]()
Hehehehequote:Op zondag 15 maart 2015 03:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat ik het verkeerd gelezen had.
Ik kom net van een feestje, Daar zat ik ook tussen de 50 plussers.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier gaat het goed, wat moe aan het worden, meer niet, en daar?
Moet wel gezellig zijn geweest dan.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kom net van een feestje, Daar zat ik ook tussen de 40 plussers.
Veel grolsh en hardrock muziek zacht op de achtergrond.quote:
Klinkt als een goed feestje.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel grolsh en hardrock muziek zacht op de achtergrond.
Niet slecht tot een aantal dames iets teveel wijn achter de kiezen hebben.quote:
Op wat voor manier werden ze vervelend?quote:Op zondag 15 maart 2015 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet slecht tot een aantal dames iets teveel wijn achter de kiezen hebben.
Ohw, dan heb je nog jaren te gaan.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:33 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zeker, maar gelukkig pas sinds 1,5 week.
Jawel, nu het uit een goed hart komt.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, dan heb je nog jaren te gaan.![]()
En nog gefeliciteerd.![]()
Mag dat nog wel na 1.5 week?
Nou ja, boeiend.
Iets teveel hangen, onzin uitkramen en twee hadden er al ruzie op voorhand blijkbaar,quote:Op zondag 15 maart 2015 03:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Op wat voor manier werden ze vervelend?
Bijna een bitchfightquote:Op zondag 15 maart 2015 03:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iets teveel hangen, onzin uitkramen en twee hadden er al ruzie op voorhand blijkbaar,
Gelukkig ging mijn ride net weg,
Hoe weet je dat nou?quote:Op zondag 15 maart 2015 03:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Jawel, nu het uit een goed hart komt.
Ok, is goed dan, denk ik en het is al laat/vroeg, dus waan is goed nu.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:38 schreef Downwards het volgende:
[..]
Gevoelsmatig, laat me toch in de waan.
Zijn ook altijd dezelfdequote:Op zondag 15 maart 2015 03:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bijna een bitchfightGelukkig maar dan dat je weg kon.
S'all Good Man.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, is goed dan, denk ik en het is al laat/vroeg, dus waan is goed nu.
Een erg omslachtige manier om te melden dat je masturbeert.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
Dus ik ga af en toe met mijn muis over het forum knopje want iemand zei ooit iets over dat 40+ daar niet in verscheen, De meeste reacties in de laatste 30 min. En inderdaad, we staan daar niet tussen iedere keer.![]()
Was dat dan, wordt 40+ geboycot of zo. In de actieve topics komt deze wel gewoon naar boven. En wil degene die dit in mijn hoofd heeft gestopt zich later op de dag even melden.![]()
Ik zit nou op onzinnige dingen te letten.
Geef Danny even een schop tegen zijn kloten?quote:Op zondag 15 maart 2015 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
Dus ik ga af en toe met mijn muis over het forum knopje want iemand zei ooit iets over dat 40+ daar niet in verscheen, De meeste reacties in de laatste 30 min. En inderdaad, we staan daar niet tussen iedere keer.![]()
Was dat dan, wordt 40+ geboycot of zo. In de actieve topics komt deze wel gewoon naar boven. En wil degene die dit in mijn hoofd heeft gestopt zich later op de dag even melden.![]()
Ik zit nou op onzinnige dingen te letten.
Neuh, dat zou ik wel gewoon zeggen, en dat doe ik pas als ik naar bed ga.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Een erg omslachtige manier om te melden dat je masturbeert.
Ik ben niet 40+ mag ik hier wel posten.quote:
Ah, daar ben je, wilde net al vragen waar jij was, eerst mo ineens weg en toen jij, ik dacht al wtf.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geef Danny even een schop tegen zijn kloten?
quote:Op zondag 15 maart 2015 03:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Een erg omslachtige manier om te melden dat je masturbeert.
Van mij wel.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben niet 40+ mag ik hier wel posten.
Fair enough en het is tenslotte pas 3:45.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, dat zou ik wel gewoon zeggen, en dat doe ik pas als ik naar bed ga.
Saai.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, dat zou ik wel gewoon zeggen, en dat doe ik pas als ik naar bed ga.
Oh en dat mag diegene doen die dit ooit heeft getikt hier, waardoor ik er soms op let.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geef Danny even een schop tegen zijn kloten?
Juist, nog lekker vroeg/laat.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Fair enough en het is tenslotte pas 3:45.
Mo is misschien stoned, ik nietquote:Op zondag 15 maart 2015 03:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah, daar ben je, wilde net al vragen waar jij was, eerst mo ineens weg en toen jij, ik dacht al wtf.
Mijn naam is haasquote:Op zondag 15 maart 2015 03:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh en dat mag diegene doen die dit ooit heeft getikt hier, waardoor ik er soms op let.
Of in slaap gevallen op zijn toetsenbord en wordt ie straks wakker met qwerty op zijn voorhoofd.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mo is misschien stoned, ik niet P
Ik vermaak mezelf wel met wat muziek
Absoluut.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja, sowieso nog ff lekker met de muis spelen.
Dank uquote:
Was jij het?quote:
Het was een boeiende avond, Die mij sociaal al veel gekost heeft,quote:Op zondag 15 maart 2015 03:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets boeiends te melden? Vermaak is wel handig op dit tijdstip.
Neem een PIMP abo of zo.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:47 schreef ChocoFan het volgende:
Ik krijg weer de rode balk dat ik te snel achter elkaar post.
Beetje dom dan eigenlijk wel.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het was een boeiende avond, Die mij sociaal al veel gekost heeft,
En toch ben ik achter de computer gekropen voor nog meer sociaal contact.
Nah, ben blij dat de sterren weer weg zijn, dit was in ieder geval wel 1 ding wat fijn was, dat ik die balk niet kreeg, ben inmiddels geduldig genoeg om te wachten.quote:
Euhhmm nu is het:quote:Op zondag 15 maart 2015 03:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of in slaap gevallen op zijn toetsenbord en wordt ie straks wakker met qwerty op zijn voorhoofd.![]()
En zit je nog in de 80's? Of is het weer teringherrie geworden.
Ok. Is wel lekker.quote:
Je haar danst.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, ben blij dat de sterren weer weg zijn, dit was in ieder geval wel 1 ding wat fijn was, dat ik die balk niet kreeg, ben inmiddels geduldig genoeg om te wachten.klik klik klik klik.
Hahaquote:Op zondag 15 maart 2015 03:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje dom dan eigenlijk wel.![]()
Maar raar genoeg snap ik het wel, ff ontladen hier.
Gooi het er maar allemaal uit, niemand die het leest hier.
Inderdaad, dat zou vet handig zijn, maar helaas. Life sucks.quote:Op zondag 15 maart 2015 03:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hahawas het leven maar zo makkelijk, Van je af en weg ermee.
Oh jee, we komen nu op het punt van tekst die verkeerd kan worden gelezen.quote:
Opmerkelijk feit ik heb de laatste tijd iets wat langer haar.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou vet handig zijn, maar helaas. Life sucks.
Ook alleen ?quote:
Ja daarom! Uw haar danst.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je haar danst.Van die reclame, laat maar.
Apart.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Opmerkelijk feit ik heb de laatste tijd iets wat langer haar.
En daar maakte de boeren grappen over maar van de twee hoogleraren kreeg ik complimenten.
Geen verwarring proberen te zaaien, je bent schuldig.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, want ik snap er niets meer van, dus kan niet ontkennen ook dan.
Waaraan? Dat mijn haar danst?quote:Op zondag 15 maart 2015 04:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
Geen verwarring proberen te zaaien, je bent schuldig.
Ik ben nu in dubio of ik mijn kapsel moet veranderen of juist niet.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 04:10 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het is laat, maar wellicht lezen kinderen dit later terug.
Dat moet je alleen doen als je dat zelf wilt, als je er niet meer tevreden mee bent, dan verander je het.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben nu in dubio of ik mijn kapsel moet veranderen of juist niet.
Jij bent goed met woordjes.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat zou kunnen en beslist geen luxe.
Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is, neem je je laptop ook mee?quote:Op zondag 15 maart 2015 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij bent goed met woordjes.
Ik ga mijn bed in.
Ik heb een pc, wordt een beetje zwaar dan.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:17 schreef Downwards het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is, neem je je laptop ook mee?
Moet je ook niet te zwaar aan tillen.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb een pc, wordt een beetje zwaar dan.![]()
Slaapwel.quote:Op zondag 15 maart 2015 04:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb een pc, wordt een beetje zwaar dan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |