Niet in Nederlandquote:Op zondag 15 maart 2015 18:23 schreef Sigaartje het volgende:
Het viel me gewoon tegen in Belgie. Twee keer. Ik had gewoon beter verwacht.
Het spijt me zeer om dit te zeggen, maar Chinezen kunnen beter patatten bakken. Het is gewoon echt zo.
Zo triest!
Ja, die is geweldig. Daar zit namelijk geen suiker in.quote:
Australiërs ookquote:Op maandag 16 maart 2015 19:42 schreef Sigaartje het volgende:
Nederlanders kunnen geen mayo maken, Belgen en Amerikanen wel.
Ga weg man, met die zure rommel.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:42 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, die is geweldig. Daar zit namelijk geen suiker in.
We hadden hier een goede Mayo uit de VS, Hellmans, de echte, maar Unilever heeft daar een stokje voor gestoken. De Hellmans die nu in de supermarkt te krijgen is (de glazen pot) is slecht, is mee geknoeid. De Amerikaanse zit in een plastic pot, die is perfect.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
De beste patat is toch de verse zelfgemaakte
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:51 schreef niels0 het volgende:
Moet je maar niet in pauperdorpen komen. Hier is de patat super.
Onterechte klacht.
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:48 schreef VarkensHart het volgende:
Trouwens TS, in België heet het patat.
quote:Op maandag 16 maart 2015 02:25 schreef bevatvezels het volgende:
Volgende keer moet je patat bestellen in plaats van friet. Dan geven ze tenminste wèl lekkere patat.
patatten is belgs voor aardappels. Kan me voorstellen dat dat niet smaakt als je ze zo frituurt...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:44 schreef Sigaartje het volgende:
Was het maar verzonnen.
Ik vind het buitengewoon jammer dat frietkotten in het land van de patatten geen lekkere krokante patatten kunnen maken. En dan de vraag Ajuin erbij? niet uit kunnen leggen. Wat in godsnaam is ajuin?
Truequote:Op maandag 16 maart 2015 19:42 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, die is geweldig. Daar zit namelijk geen suiker in.
We hadden hier een goede Mayo uit de VS, Hellmans, de echte, maar Unilever heeft daar een stokje voor gestoken. De Hellmans die nu in de supermarkt te krijgen is (de glazen pot) is slecht, is mee geknoeid. De Amerikaanse zit in een plastic pot, die is perfect.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |