quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:19 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het allemaal net niks. Deze ronde laat me koud.
Je hebt gewoon een beetje Kizunguzungu nodigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet fijn, maar het is echt zo!
Daar krijg ik een beetje Habba Habba vibes van, en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:01 schreef grazz het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een beetje Kizunguzungu nodig
Er is sowieso niets dat ook maar enigszins in de buurt komt van de inzending van Ace Wilder vanavond. Dus laat dan maar gewoon het leukste lied zich kwalificerenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:17 schreef grazz het volgende:
Ze gingen al feestend ten onder in ieder geval, zal maar niks over het optreden van de 3js zeggen![]()
Maar denk dat SaRaha ook best wel kansloos is vanavondAfrikaanse klanken uit het hoge noorden...werkt op de één of andere manier gewoon niet.
Ik snap de hype rondom ace niet dit jaar. Vond haar vorige inzending sterker en had toen moeten winnen imoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is sowieso niets dat ook maar enigszins in de buurt komt van de inzending van Ace Wilder vanavond. Dus laat dan maar gewoon het leukste lied zich kwalificeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |