lkkr samen trainen...in bedquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
leuk dat je me komt opzoeken Ir
Zou wel paypal donatie maken als GRS pics postquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap, van welke Fok!ster zou je wel sexy pics willen zien?
Zou 75 euro aan haar geven voor full frontals incl. aangebrachte dildo.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou wel paypal donatie maken als GRS pics post
Zo erg?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:52 schreef Jahr00n het volgende:
Dat superfood programma op ned 2.![]()
![]()
Godverdomme zeg.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zou 75 euro aan haar geven voor full frontals incl. aangebrachte dildo.
Van cemeteryslut?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:57 schreef Deuce92 het volgende:
Die met die kerstverlichting staat er helaas niet meer op.
Ja, maar dat is KPD. Als ik daar naartoe ga linken krijg in zeker een ban ofzo.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ah ja wilde al zeggen die van haar staat gewoon in de OP http://forum.fok.nl/topic/2199235
Idd ja, vind ik wel nice altijd zo bleekquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja maar gewoon ook die whiteness of zo.
Ja tis bij mij eigenlijk dat, of gewoon modderbloedje zeg maar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd ja, vind ik wel nice altijd zo bleek
Op de huid spuiten slaat ook echt nergens op. Liever in haar mond dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:17 schreef Awesome_ het volgende:
Cumshots zullen wel echt tegenvallen denk ik. Gewoon geen contrast.
Juist wel gewoon doggy en dan eruit trekken en over de asser spuitenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Op de huid spuiten slaat ook echt nergens op. Liever in haar mond dan.
We hadden heel lang geleden een soort gare waterpijp en daar deden we sinaasappelsap in. Die pijp zag eruit als een stengel dus we noemden het sapstengel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:25 schreef Awesome_ het volgende:
sap
jij hebt eigenlijk een rare username
wat is het verhaal daarachter
ik ook nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
kan je wel je nofap voortzetten
ik hield het niet meer
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
We hadden heel lang geleden een soort gare waterpijp en daar deden we sinaasappelsap in. Die pijp zag eruit als een stengel dus we noemden het sapstengel.
Later beseften we dat het ook een synoniem voor penis was en het best gay is om aan een sapstengel te zuigen. En toen had ik ook die username al genomen.
Je kan ook thuis drinken? Met je vriendin op de bank ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
nee man
kan niet weg want kuiten overbelast
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:42 schreef Sapstengel het volgende:
Keer mee uit geweest naar een gaybar, maar verder niks had ook al een vriend toen en was een goede kennis van mij die ik al kende als jongen dus dan is het weird
uh?quote:maar verder niks had ook al een vriend toen
beb een keer niet blij dat je er bentquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:42 schreef Champy het volgende:
[..]
Je kan ook thuis drinken? Met je vriendin op de bank ofzo
oh wist ik serieus nietquote:
En dat is niet gay bedoel jequote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
gvd ik bedoelde die shemale had toen al een vriend
staat er wel gaar zo ja
Heb je pic ofzo?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
gvd ik bedoelde die shemale had toen al een vriend
staat er wel gaar zo ja
ja ik ookquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
ik accepteer sap gewoon voor wie die is
ook al is die gay
Morgen Veronica 18:00quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:57 schreef Awesome_ het volgende:
beach als ik weer f1 wil gaan kijken waar kan ik dat dan doen en hoelaat en shit
Jammer.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja heb wel pic, is iets meer dan een jaar alweer post op nu.
morgenochtend vroeg 6 uurquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:57 schreef Awesome_ het volgende:
beach als ik weer f1 wil gaan kijken waar kan ik dat dan doen en hoelaat en shit
thnx. sport1 it isquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:00 schreef Beach het volgende:
[..]
morgenochtend vroeg 6 uur
sport1, rtl duitsland, online streams
dat is ook weer zo. wel kaolovroegquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:03 schreef Deuce92 het volgende:
Gewoon herhaling kijken. Interessert de meeste mensen toch geen hol, dus voor spoilers hoef je niet bang te zijn.
yehquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh je hebt daar een abbo op? Mooi dan ja.
vanwege Max Verstappen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
yeh
keek echt alles toen ik 12-16 of zo was
daarna nooit meer
ga weer proberen denk ik
nee. /carequote:
zet de wekker dan maarquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
nee. /care
maar nieuw seizoen dus kan van het begin immersen
miste telkens de boot zeg maar
Aiii doe je dit nou opzettelijk?!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:42 schreef Champy het volgende:
[..]
Je kan ook thuis drinken? Met je vriendin op de bank ofzo
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aiii doe je dit nou opzettelijk?!
Oh oh oh, som heeft dr de deur gewezen omdat ze verslonstequote:
Kijk zn foto's dan, zit niet eens een pik aanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat zou jij wel pikken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |