abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150652030
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:01 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Wierd lijkt ingevoerd, maar hij "rehashed" het gerucht dat Illarionov lanceerde...
Nieuwe theorie nav van deze tweet van Wierd:

wierdduk twitterde op zondag 15-03-2015 om 01:11:52 Volgens Alexandr Rahr, die Poetin goed kent, gaat het om Medvedevs positie en is VVP op vakantie: http://t.co/BUm6Q4PZ9C reageer retweet
quote:
Chaos and cracks behind the Putin regime - Business Insider

putin medvedevRIA Novosti/ReutersShake-up at the Kremlin.

There's something going on behind the scenes in the Kremlin.

There's something going on behind the scenes in the Kremlin.

Russian President Vladimir Putin hasn't been seen in public since March 5. (Video featuring Putin on March 13 was not live.)

Analysts are speculating that his absence suggests there may be a power struggle behind it all. And it appears as though Boris Nemtsov's murder could have been the catalyst in all of this.

On March 12, Reuters reported that the murder of opposition figure Boris Nemtsov has "exposed rarely seen tensions between different camps inside President Vladimir Putin's system of rule."

"Some of Nemtsov's associates say his shooting is being used by one faction to send Putin a message that they are unhappy and need to be reckoned with," Reuters reported.

Additionally, former economic policy adviser to Putin and current senior fellow at the Cato Institute, Andrey Illarionov, wrote on his blog that Putin's continued absence suggests a palace coup.

RTR1N75SREUTERS/Natalia Kolesnikova/Pool

Business Insider reached out to Alexander Rahr, a German political analyst who was Putin's biographer and advised the former German Foreign Minister Hans-Dietrich Genscher on his efforts to help secure Khodorkovsky's release, on his thoughts on what's going on behind the scenes.

He said that factions within the power structure have become visible, there likely to be some power change-ups, and that "fights over the number two position" — aka Medvedev — have "exploded!"

The public might never know what's actually going on behind in the Moscow power structure behind Putin's absence. In any case, the cracks in the empire are starting to show.

Business Insider: What exactly is going on right now with Putin?

Alexander Rahr: Putin is not dead. All this incorrect information is the Ukrainian press. Next week, he'll reappear. He just took a vacation for a week. No one has said anything about this because it's hard to explain to the public.

BI: And what's going on with Medvedev — does anyone have bad relations with him? I've noticed many of the tentative reforms he made were overturned after Putin returned to the presidency.

Rahr: During his presidency, Medvedev split up the powerful elite, the siloviki [BI note: "Siloviki" is a Russian term for politicians from security or military services, such as the FSB or Soviet KGB] lost their influence. Now they are catching up. Medvedev decides almost nothing, but Putin will not fire him, because, for Putin, there is no more loyal person than Medvedev.

There won't be huge change-ups [in the Kremlin], but there will be some. I think that they'll kick out the prosecutor general [Yury Chaika]. The head of the MVD [Ministry of Internal Affairs Vladimir Kolokoltsev] will lose his post. They might bring back [Russian economist, former minister of economics and trade, and current president of Sberbank German] Gref instead of the [first deputy prime minister of Medvedev's cabinet] Shuvalov.

putin medvedevEduard Korniyenko/Reuters

BI: You mentioned in a Facebook comment that "fights over the No. 2 position have exploded!" — that's about Medvedev, correct?

Rahr: Yes. The thing is that the battle between different factions has now become noticeable. Someone wants to quickly get rid of Medvedev. After all, if something happens to Putin, then Medvedev automatically becomes the acting president ...

BI: And what would you say is the mood in the Kremlin after Nemtsov's murder?

Rahr: Nemtsov was murdered in the same way as [journalist] Politkovskaya. The Chechens and people in the Siloviki structures. I think that Nemtsov angered too many people — the nationalists in Donbass and the Islamists in Chechnya. Just like Politkovskaya.

There's something going on behind the scenes in...
Bron: uk.businessinsider.com
Gaat in feite om de no.2 Medvedev, maar nav een power struggle aan het licht gekomen na de moord op Nemtsov... uiteindelijk komt-ie volgende week weer terug, doet-ie alsof er niets gebeurd is en zit Medvedev er ook nog...
Maar goed, ook die Rahr zit heftig koffiedik te kijken, Duitse biograaf van Wladimir.
I´m back.
  zondag 15 maart 2015 @ 01:26:21 #52
192592 SureD1
------------------------------
pi_150652108
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nieuwe theorie nav van deze tweet van Wierd:

wierdduk twitterde op zondag 15-03-2015 om 01:11:52 Volgens Alexandr Rahr, die Poetin goed kent, gaat het om Medvedevs positie en is VVP op vakantie: http://t.co/BUm6Q4PZ9C reageer retweet
[..]

Gaat in feite om de no.2 Medvedev, maar nav een power struggle aan het licht gekomen na de moord op Nemtsov... uiteindelijk komt-ie volgende week weer terug, doet-ie alsof er niets gebeurd is en zit Medvedev er ook nog...
Maar goed, ook die Rahr zit heftig koffiedik te kijken, Duitse biograaf van Wladimir.
Die had ik ook gezien...

Rahr zegt: All this incorrect information is the Ukrainian press. Maar wat ik zie is dat de twitterende wereld een optrekkend weekend heeft, ik zie geen malicieuze spins of iets dergelijks.

Kern van Illariov's verhaal was ook dat het om Medvedev ging toch?
pi_150652150
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:26 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Die had ik ook gezien...

Rahr zegt: All this incorrect information is the Ukrainian press. Maar wat ik zie is dat de twitterende wereld een optrekkend weekend heeft, ik zie geen malicieuze spins of iets dergelijks.

Kern van Illariov's verhaal was ook dat het om Medvedev ging toch?
Ja, Medvedev, omdat mocht Putin omvallen dan krijg je lulletje rozewater Medvedev, maar Putin houdt van dat lulletje rozewater en dus blijft-ie, en dus dan krijg je elders weer wat gereshuffle. Komt er dus op neer dat er een reshuffle komt doordat anderen Medvedev niet zien zitten. Ik zeg: koffiedikkerij c.q. echt ins Blaue hinein argumentieren.
I´m back.
  zondag 15 maart 2015 @ 01:31:27 #54
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_150652162
Het is als die tipgevers rond de roulette tafel, kiezen een willekeurig nummer (theorie), hebben ze per toeval gelijk, dan krijgen ze een flinke fooi (reputatie). ;)
are we infinite or am I alone
pi_150652170
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:31 schreef crystal_meth het volgende:
Het is als die tipgevers rond de roulette tafel, kiezen een willekeurig nummer (theorie), hebben ze per toeval gelijk, dan krijgen ze een flinke fooi (reputatie). ;)
Tja, ze kunnen zich beter aan wat simpele feiten houden wmb.
I´m back.
  zondag 15 maart 2015 @ 01:33:18 #56
192592 SureD1
pi_150652177
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:31 schreef crystal_meth het volgende:
Dit ja ;) maar wat ik zeg, een optrekkend weekend...zelfs het feit dat de lichten uit zijn op het Kremlin is nieuws nu...
pi_150652192
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:33 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dit ja ;) maar wat ik zeg, een optrekkend weekend...zelfs het feit dat de lichten uit zijn op het Kremlin is nieuws nu...
Ze zullen morgen toch een tipje van de sluier moeten oplichten, dan gaan de Russen lekker drinken ook en reageren dan dus secundair...
I´m back.
  zondag 15 maart 2015 @ 01:36:28 #58
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_150652217
Ik hou het bij gezondheidsproblemen, misschien een griep met complicaties. Al zullen er waarschijnlijk ook intriges bezig zijn gezien de economische en politieke situatie.
  zondag 15 maart 2015 @ 01:37:45 #59
192592 SureD1
pi_150652231
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:36 schreef crystal_meth het volgende:
Ik hou het bij gezondheidsproblemen, misschien een griep met complicaties. Al zullen er waarschijnlijk ook intriges bezig zijn gezien de economische en politieke situatie.
Ik stem ook op ziekte, in de breedste zin des woords (zie je, prachtig die naamvallen ;) )
pi_150652238
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:36 schreef crystal_meth het volgende:
Ik denk dat laatste toch, en denk dat de mannen die de boel hebben overgenomen echt een groot probleem hebben dat ze toch zullen moeten oplossen voor maandag. En uiterlijk iig woensdag.
Hoe het met Putin gaat? Bestaat een kans dat-ie gewoon dood is.
I´m back.
  zondag 15 maart 2015 @ 01:39:45 #61
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_150652249
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat laatste toch, en denk dat de mannen die de boel hebben overgenomen echt een groot probleem hebben dat ze toch zullen moeten oplossen voor maandag. En uiterlijk iig woensdag.
Hoe het met Putin gaat? Bestaat een kans dat-ie gewoon dood is.
Dan zoui de president van Armenië ook in het complot moeten zitten, die meldt op de officële website dat hij op 12/3 met Putin gebeld heeft.
pi_150652257
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:39 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dan zoui de president van Armenië ook in het complot moeten zitten, die meldt op de officële website dat hij op 12/3 met Putin gebeld heeft.
Ja, dat is een glitch, maar wie weet wat ze die president beloofd hebben.
I´m back.
pi_150652279
Overigens dit schijnt Putins bit on the side te zijn op jl. 19 januari...

Hoogzwanger of niet?
I´m back.
  zondag 15 maart 2015 @ 01:45:04 #64
192592 SureD1
pi_150652295
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat is een glitch, maar wie weet wat ze die president beloofd hebben.
Persbericht is nagenoeg identiek aan dat wat op de website van het Kremlin staat, net onder het verslag van VVP's meeting met de opperrechter... Kwam uit JBC zijn rondreis niet naar boven dat Armenië bestaat bij de gratie van Rusland? (Kan best dat ik Kaukasische republieken door elkaar haal). Misschien worden dit soort persberichten dagen van te voren gekeurd/klaargezet...

VVP moet zo ongeveer doen wat Castro altijd deed (op de foto met de krant van vandaag) om te overtuigen...
pi_150652326
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:45 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Persbericht is nagenoeg identiek aan dat wat op de website van het Kremlin staat, net onder het verslag van VVP's meeting met de opperrechter... Kwam uit JBC zijn rondreis niet naar boven dat Armenië bestaat bij de gratie van Rusland? (Kan best dat ik Kaukasische republieken door elkaar haal). Misschien worden dit soort persberichten dagen van te voren gekeurd/klaargezet...

VVP moet zo ongeveer doen wat Castro altijd deed (op de foto met de krant van vandaag) om te overtuigen...
Ja, idd, werd ook genoemd in zo'n artikel wat ik gelezen heb, krantje erbij van vandaag... maar wie weet is dat ook weer te facken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 15-03-2015 01:56:35 ]
I´m back.
pi_150652345
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:45 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Armenie is inderdaad Russisch gezind
pi_150652361
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:50 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Armenie is inderdaad Russisch gezind
Krijgt die president wrs een kusje van de nieuwe sterke man. Zo doen die Slaven dat hè, kusjes geven.
I´m back.
pi_150652388
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Krijgt die president wrs een kusje van de nieuwe sterke man. Zo doen die Slaven dat hè, kusjes geven.
Eerder wapens voor de strijd tegen Azerbaijan
pi_150652391
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:54 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Eerder wapens voor de strijd tegen Azerbaijan
Kan ook, plus een kusje. ;).
I´m back.
pi_150652411
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Armenen zijn geen Slaven. Of ze aan kusjes doen weet ik niet.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_150652413
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:56 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Armenen zijn geen Slaven.
Turken?
I´m back.
pi_150652416
quote:
17s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:56 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Armenen zijn geen Slaven. Of ze aan kusjes doen weet ik niet.
Turken?
I´m back.
pi_150652426
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Turken?
Op de basisschool had ik een Armeens klasgenootje dat helemaal uit zijn pan flipte als je dat zei. _O-
“An interesting thing is a good thing.”
pi_150652446
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:59 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Op de basisschool had ik een Armeens klasgenootje dat helemaal uit zijn pan flipte als je dat zei. _O-
Ja, de Turken hebben ze dan ook "gegenocidieerd" natuurlijk... :D.
I´m back.
pi_150652500
sadolan twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 23:52:00 I know where Putin is. He's flying around in that plane he stole from Malaysia. #MH370 reageer retweet
Ook nog een mogelijkheid natuurlijk :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')