Die had zijn poten gebroken toch? Misschien weten we daar ook niet wat er echt gebeurde...quote:Op zondag 15 maart 2015 22:40 schreef BlackNero het volgende:
Maar Jong-Un was toch ook gewoon ff weg?
Nee dat weten we idd niet, het lijkt wél alsof hij niet meer de oude is.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:41 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Die had zijn poten gebroken toch? Misschien weten we daar ook niet wat er echt gebeurde...
Kan best dat dit om hem heen blijft hangen ook als hij terug komt... Paul McCartney moet nu nog mensen uitleggen dat hij niet dood is..quote:Op zondag 15 maart 2015 22:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
Het maakt eigenlijk niet uit waar hij is. Sowieso weer een teken dattie niet helemaal goed wijs is.
Precies, en als het dat al niet is, is het een mooie bijkomstigheid.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:45 schreef Momo... het volgende:
Kan ook gewoon een test zijn voor hoe zijn mensen reageren en de buitenwereld.
Ja, of hij is dood en ze schuiven nu een dubbelganger naar voren hè.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:45 schreef Momo... het volgende:
Kan ook gewoon een test zijn voor hoe zijn mensen reageren en de buitenwereld.
Heul niet, die foto is uit 2013.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:40 schreef Romanus het volgende:
Russische militairen in de omgeving van Berlijn gespot
[ afbeelding ]
Puur toeval of wederom een aanval met een islamitisch tintje?twitter:christogrozev twitterde op zondag 15-03-2015 om 22:47:39Head of Moscow fire service: "No casualties, fire has been contained, we will not comment on the cause of fire for now" reageer retweet
Oekrainen.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:47 schreef Nintex het volgende:
Puur toeval of wederom een aanval met een islamitisch tintje?twitter:christogrozev twitterde op zondag 15-03-2015 om 22:47:39Head of Moscow fire service: "No casualties, fire has been contained, we will not comment on the cause of fire for now" reageer retweet
twitter:Liveuamap twitterde op zondag 15-03-2015 om 23:05:18"Putin is dead!" at Simferopol bypass road in Occupied Crimea http://t.co/iP8u4T4NOI http://t.co/gf2EHBMhZb via @olegnovikovkh reageer retweet
Gezien het karakter van die dag verwacht je wel een verschijning van de president jaquote:Op maandag 16 maart 2015 00:10 schreef SureD1 het volgende:
Zijn we het er over eens dat als hij zich morgen (vandaag) niet laat zien dat er dan echt serieus iets aan de hand is?
Maar waarom is dit niet op het journaal langsgekomen? Of heb ik dat gemist?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gezien het karakter van die dag verwacht je wel een verschijning van de president ja
Yup, als hij morgen niet ten tonele verschijnt is hij goed ziek, ligt hij onder de zoden of zit hij in een cel na een coup d'etat.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gezien het karakter van die dag verwacht je wel een verschijning van de president ja
Dat ligt aan de omstandigheden. Putin heeft morgen een ontmoeting in St. Petersburg op het programma staan. Als er een goede verklaring komt of Medvedev en andere kopstukken uit de Putin kliek komen opdagen is er niet zo heel veel aan de hand. Als het stil blijft rond het Kremlin, Peskov nog steeds zijn telefoon niet opneemt en ook andere hoofdrolspelers (FSB-lui, Kadyrov) etc. zich raar blijven gedragen wel.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:10 schreef SureD1 het volgende:
Zijn we het er over eens dat als hij zich morgen (vandaag) niet laat zien dat er dan echt serieus iets aan de hand is?
Maar als er een coup zou zijn geweest dan hadden de nieuwe machthebbers dit toch allang aan de rest van de wereld laten weten?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yup, als hij morgen niet ten tonele verschijnt is hij goed ziek, ligt hij onder de zoden of zit hij in een cel na een coup d'etat.
Lekkere cliffhanger.
Nee... bij een coup die lukt of die snel wordt neergeslagen is het over het algemeen niet 10 dagen stil...als het coup is, is het een stille paleiscoup waar beide partijen elkaar aardig in evenwicht houden, maar dat lijkt me inmiddels niet meer aan de orde.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar als er een coup zou zijn geweest dan hadden de nieuwe machthebbers dit toch allang aan de rest van de wereld laten weten?
In een coup geloof ik niet zo. Er had allang iemand uit de school geklapt toch?
Of ben ik nu naïef?
Heb het in een ander topic volgens mij ook al gezegd maar ik kan me niet voorstellen dat als Poetin dood is, er geen één (voormalig) aanhanger van hem is die dat nieuws dan naar buiten brengt. Zeker niet als ie gewelddadig om het leven is gekomen.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nee... bij een coup die lukt of die snel wordt neergeslagen is het over het algemeen niet 10 dagen stil...als het coup is, is het een stille paleiscoup waar beide partijen elkaar aardig in evenwicht houden, maar dat lijkt me inmiddels niet meer aan de orde.
Wat als hij gewoon dood is omgekiept en zijn kliek rent al 10 dagen als kippen zonder kop in kringetjes?
ik ga voor ziek/dood, en dan geen griep...
Ook niet als de "opvolging" niet geregeld is? Hij is maar een mens, wat nu als de beroerte (een van de eerste geruchten) waar is? Als hij wegvalt is het elke man voor zichzelf daar..maar niemand heeft er baat bij om te snel naar de pers te rennen?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:51 schreef Romanus het volgende:
[..]
Heb het in een ander topic volgens mij ook al gezegd maar ik kan me niet voorstellen dat als Poetin dood is, er geen één (voormalig) aanhanger van hem is die dat nieuws dan naar buiten brengt. Zeker niet als ie gewelddadig om het leven is gekomen.
Oke hij heeft een hartaanval gehad of is gestikt in een hap van zijn borsjt. Die kliek om hem heen lijkt me toch welgetraind om dit op te vangen/naar buiten te brengen in de media enz.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nee... bij een coup die lukt of die snel wordt neergeslagen is het over het algemeen niet 10 dagen stil...als het coup is, is het een stille paleiscoup waar beide partijen elkaar aardig in evenwicht houden, maar dat lijkt me inmiddels niet meer aan de orde.
Wat als hij gewoon dood is omgekiept en zijn kliek rent al 10 dagen als kippen zonder kop in kringetjes?
ik ga voor ziek/dood, en dan geen griep...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |