Heb onlangs mijn Ziggo ge-update, maar wist niet meer precies wanneer.quote:
Mijn lange haren periode is al lang geledenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komt omdat we zo onbetrouwbaar uitzien.
Zegt mij weinig. Mijn kinderen weten niet beter. En over het algemeen zijn mijn ervaringen ok.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:18 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Mijn lange haren periode is al lang geleden(en NEE, daar ga ik geen foto's van posten). Maar als mijn dochter een foto van mijzelf met lang en/of gekruld haar ziet, dan moet zij enorm hard lachen. Dat zegt op zich al genoeg lijkt mij
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:17 schreef D. het volgende:
Heb onlangs mijn Ziggo ge-update, maar wist niet meer precies wanneer.
quote:
Ik heb een persoonlijk archief. Grotendeels verbrand, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.quote:
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een persoonlijk archief. Grotendeels verbrand, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
dramaqueenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een persoonlijk archief. Grotendeels verbrand, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
Psychopaatquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ja, ik mocht de een-op-eenbegeleiding van een client doen, erg rustig dienstje. Samen shorttrackschaatsen gekeken en Langs de lijn geluisterdquote:
Klinkt relaxed iddquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, ik mocht de een-op-eenbegeleiding van een client doen, erg rustig dienstje. Samen shorttrackschaatsen gekeken en Langs de lijn geluisterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |