SPOILER: KlimatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.
Die hypetrain hebben we al gehad.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dan zou ik ook gelijk die op- en afritten helemaal rechts bovenin upgraden naar snelweg. Ontstaat er daar ook niet zo snel een bottleneckquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja, dat is wel een goedethanks! Dan kan het gescheiden blijven.
Kutje, was even vergeten dat er ook nog een haven bij moethurdurr
iedereen is het er bijna unaniem over eens dat dit is wat simcity had moeten zijn.. en persoonlijk vind ik het heel erg veel van simcity (look & feel) weghebben, er zitten (uiteraard) weldegelijk sterk verbeterde punten in..quote:
Ja. Mooier dan 4 en beter dan 5/2013quote:
Gaaf, en staat ie op Steam? Zo ja, voor hoeveel?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen is het er bijna unaniem over eens dat dit is wat simcity had moeten zijn.. en persoonlijk vind ik het heel erg veel van simcity (look & feel) weghebben, er zitten (uiteraard) weldegelijk sterk verbeterde punten in..
ja, vanaf 27 euro ofzo?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gaaf, en staat ie op Steam? Zo ja, voor hoeveel?
een serieus kruispunt is niet je beste kant he?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:17 schreef FredvZ het volgende:
Het neemt wat ruimte in beslag, maar dan heb je ook wat:
[ afbeelding ]
En ik dacht dat van mij al erg was.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:17 schreef FredvZ het volgende:
Het neemt wat ruimte in beslag, maar dan heb je ook wat:
[ afbeelding ]
Ik ga vooral voor snelle doorstroming.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
een serieus kruispunt is niet je beste kant he?
Ja, dat heb ik dus ook. Kan er ook geen reden voor vinden. Denk nu dat er ooit een babyboom was.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:45 schreef Blistering het volgende:
Ugh, overal lijken in m'n stad.
Kan het niet bijhouden hoor..
tijdens simcity 2013 was ik ook al tijdens launch aan het spelen, sommige momenten had je wel meer last van drukte op de servers..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:47 schreef Scorpie het volgende:
Overigens hadden we tijdens simcity 2013 nu ps kunnen spelen, met alle game breaking bugs die er toen in zaten van dienonvoorstelbaar dat we toen zo'n shit product hadden
verkeersproblemen waar je lijkwagens in vast staan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Kan er ook geen reden voor vinden. Denk nu dat er ooit een babyboom was.
Eens, dat denk ik ook. Misschien gaan alle inwoners op een bepaalde leeftijd dood waardoor het om de zoveel tijd dikke drama wordt. Ik heb al een stuk of tien deathwave crematoria die ik de rest van de tijd uit zet en alleen als de lijken weer opstapelen aangezet wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Kan er ook geen reden voor vinden. Denk nu dat er ooit een babyboom was.
Heb ergens gelezen dat het idd zo werkt. Als je steeds complete nieuwe wijken aanlegt, gaan er veel 'young adults' wonen, die dus bijna allemaal op hetzelfde gegeven moment dood gaanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Eens, dat denk ik ook. Misschien gaan alle inwoners op een bepaalde leeftijd dood waardoor het om de zoveel tijd dikke drama wordt. Ik heb al een stuk of tien deathwave crematoria die ik de rest van de tijd uit zet en alleen als de lijken weer opstapelen aangezet worden.
Zombie apocalypse!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:04 schreef Blistering het volgende:
Verklaart veel inderdaad. Ik heb flatgebouwen waar inmiddels meer lijken liggen te rotten dan dat er daadwerkelijk mensen wonen.
Treurig verhaal![]()
Dat verklaart het wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ergens gelezen dat het idd zo werkt. Als je steeds complete nieuwe wijken aanlegt, gaan er veel 'young adults' wonen, die dus bijna allemaal op hetzelfde gegeven moment dood gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |