quote:
quote:
Toch doet hij het heel erg goed in musicals en zo. Hij maakt alleen geen hits, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Jamai is niet echt een wandelende reclame voor talentenjachten
misschien heeft hij wel veel meer plezier dan iemand die liedjes moet zingen die door anderen geschreven zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toch doet hij het heel erg goed in musicals en zo. Hij maakt alleen geen hits, zoals het hoort.
Daar ga ik van uit... En hij verdiend er een leuke boterham meequote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
misschien heeft hij wel veel meer plezier dan iemand die liedjes moet zingen die door anderen geschreven zijn
Maar als je het vergelijkt met de eerste winnaar van Idols USA... Zij coach, hij uitdeler van toegangskaartjesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toch doet hij het heel erg goed in musicals en zo. Hij maakt alleen geen hits, zoals het hoort.
je hebt 1 schattig meisje gemist en een niet zo hele goede jongenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:24 schreef Stickertje het volgende:
hallo![]()
beetje te laat maar ben er nu ook
Maar wij hebben Marco, winnaar van de Soundmixshow met Hennie Huisman!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als je het vergelijkt met de eerste winnaar van Idols USA... Zij coach, hij uitdeler van toegangskaartjes
Zangles was geen weggegooid geld geweestquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:24 schreef Burner82 het volgende:
Tennis, turnen en piano... Ouders met geld(jochie heeft wel coole schoenen aan
)
Meisje turnt nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zangles was geen weggegooid geld geweest
die uithalen zijn wel mooiquote:
laat me raden, hij is toch door gegaanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je hebt 1 schattig meisje gemist en een niet zo hele goede jongen
Van het kamp jonguh!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
laat me raden, hij is toch door gegaan
Het ging om broertje gok ikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
het gebeurt niet vaak dat iemand die verrast is niet door is
bij de gewone voice is dat bijna 80% die nie doorgaan valt me opquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
het gebeurt niet vaak dat iemand die verrast is niet door is
ik had het net binnen handbereik, moest wel een beetje strekken, alleen geen pringels want die liggen in de voorraadkamerquote:
Och, je begint al vordering te makenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik had het net binnen handbereik, moest wel een beetje strekken, alleen geen pringels want die liggen in de voorraadkamer
marco drukt tochquote:
zus Eline is schattigerquote:
Zusje ook. Pappie en mammie kunnen hun centjes beter bestedenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:39 schreef Stickertje het volgende:
ik denk dat hij wel beter zou kunnen zingen, als hij goede zangles krijgt
Gelukkig is niet doorgaan in de voice niet meteen maatschappelijk falen, want dan hebben er pas paar 100 kids niet gefaald in het levenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sneu voor die ouders hoor, hebben ze hun kinderen op 20 verschillende hobby's en sporten gestopt in de hoop maatschappelijk te slagen, vallen ze beide af.
slecht + slecht = nog steeds slecht..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
ze hadden samen moeten zingen, dan waren ze wel door
En ze hebben natuurlijk nog 19 andere hobby's en sporten om een toptalent in te zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gelukkig is niet doorgaan in de voice niet meteen maatschappelijk falen, want dan hebben er pas paar 100 kids niet gefaald in het leven
ze zingt beter dan ze acteertquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:44 schreef Stickertje het volgende:
zoveel pijn in mijn kuit.. chips..
wut?
Dinxperlo.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:44 schreef Burner82 het volgende:
Ze heeft The voice of Dingspelo gewonnen... Kat in het bakkie dus
3 maar. Valt mee op die leeftijd. Had ik ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En ze hebben natuurlijk nog 19 andere hobby's en sporten om een toptalent in te zijn.
Ik ga er van uit dat het pijn doet eigenlijk....quote:
hoe bedoel je?quote:
Met kort haar, zou ze zo door kunnen gaan voor een jongen denk ik.quote:
Ja nu je het zegtquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met kort haar, zou ze zo door kunnen gaan voor een jongen denk ik.
4 verschillende wat?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
zeker ook 4 kinderen van 4 verschillende *****s
dat woord mag niet meerquote:
Zijn er woordrestricties op Fok! ?quote:
Vaders/neukertjes/kerels... Zoietsquote:
oh.. negers.. dat woord mag je gewoon zeggen volgens mij, onzin om het te veranderen in sterretjes terwijl daar geen regels voor zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vaders/neukertjes/kerels... Zoiets
Ow ja, het zijn allemaal negers... Had ik nog niet aan gedacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh.. negers.. dat woord mag je gewoon zeggen volgens mij, onzin om het te veranderen in sterretjes terwijl daar geen regels voor zijn
quote:
Had ze wel angela gekozen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
N&S draaiden niet vanwege Ansj en dan gaat Marcowwww alsnog
Lenzen, haar ff anders en je hebt leuke jongensquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
nachtmerrie, krijg je er niet 1 maar twee, zijn het jongens en zijn ze nog lelijk ook
dan beter geen kinderen
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze twijfelde geen seconde
Dat ja. Dat was net het stuk om voluit te moeten.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Mooi meisje, maar wel een beetje bang vogeltje
tjaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Er zit geen bezieling in, technisch prima.
dit dus, en nog een knap meisje ookquote:
ik vind grote zus eigenlijk wel leuk, mede omdat zij muzikant is, net als ikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:08 schreef Burner82 het volgende:
Haar grote broer (denk ik) is wel leuk
je speelt blokfluit?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik vind grote zus eigenlijk wel leuk, mede omdat zij muzikant is, net als ik
piano, gitaar, mondharmonica en beetje drumsquote:
genoeg, ik zal later een overzicht postenquote:
Dank daarvoor. Wel leeftijd vanaf 12/13 he?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
genoeg, ik zal later een overzicht posten
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik verstond: mijn vader heeft een slet...![]()
ze doet me denken aan een eerdere deelneemster, die deed later ook nog mee aan HgTquote:
tuurlijk 12+, ik ben geen pedofielquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dank daarvoor. Wel leeftijd vanaf 12/13 he?
je ex was toch 8?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:14 schreef Fylax het volgende:
Dit meisje lijkt op mijn ex maar dan jongere versie.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
tuurlijk 12+, ik ben geen pedofiel
hebefielquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
tuurlijk 12+, ik ben geen pedofiel
Ik voor de mooie jongensquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar bedankt.Ik kijk alleen naar The Voice Kids voor de mooie meiden
heej pax, is het woord neger verboden op fok?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Wat een kutprogramma is dit geworden
Ellenlange intro's en outros, continu reclame
Je kijkt voor het eerst RTL/SBS?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Wat een kutprogramma is dit geworden
Ellenlange intro's en outros, continu reclame
Niet per definitie, maar afhankelijk van de context kan het zijn dat het weggehaald wordtquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heej pax, is het woord neger verboden op fok?
Jij hapt wel erg hard he...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er ook een hele rel was toen met Natasia van de Gouden Kooiquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Omdat Pax het zegt?quote:
of Givano ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:27 schreef Stickertje het volgende:
wat een tokkie naam overigens, als ze een broertje had zou hij waarschijnlijk wesley of bradley haten
Giovanniquote:
ik denk ok dat hij ze zou hatenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:27 schreef Stickertje het volgende:
wat een tokkie naam overigens, als ze een broertje had zou hij waarschijnlijk wesley of bradley haten
mietje.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
awwwwww
ga nou niet huilen, straks moet ik ook huilen
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
awwwwww
ga nou niet huilen, straks moet ik ook huilen
Zeker, zij wordt heel mooi als zij 18 isquote:
en de eerste categorie niet mee laten doen...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Nick is drie keer zo oud en nog niet steady
Ze moeten het splitsen in t/m tien en van elf t/m veertien.
Ze heeft op die foto een leren broek.... dan heeft ze ook leren ******quote:
Of de playbackshow reanimerenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en de eerste categorie niet mee laten doen...
even bookmarken voor morgenquote:
Die leuke jongen die erbij zat..quote:
Britney uit aflevering 1 van dit seizoen was nog beterquote:
De grote zus van Liz is veiligerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:33 schreef Fylax het volgende:
Wat is de Twitterhashtag van the voice kids? Ik wil haar ff opzoeken ;@
pas op, alberto zoekt nog gestalkt zaakjesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:33 schreef Fylax het volgende:
Wat is de Twitterhashtag van the voice kids? Ik wil haar ff opzoeken ;@
ik hoop het, anders slaat mijn TT nergens op deze afleveringquote:
ach.... ze is idd wel mooi, over een paar jaar natuurlijkquote:
hoe heet ze, is ze mooi?quote:
heb je je moeder ook opgegeven omdat ze je pest?quote:
Limboquote:
Inderdaadquote:
Ze dachten te horen dat het een meisje was en daardoor net niet goed genoeg. Ze baalden ook toen ze zagen dat het een jongen was.quote:
Dat is wel met meer...quote:
Ooh... thanksquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze dachten te horen dat het een meisje was en daardoor net niet goed genoeg. Ze baalden ook toen ze zagen dat het een jongen was.
de Profeet Mohammed (vzmh) had 8 vrouwenquote:
Nu pas? Die hipster was ook homo.quote:
Groot.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij wil iedereen volgens mij. Hoe groot is je denkbeeldige harem nou
zie je, het is doorgestoken kaartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |