quote:
quote:
Toch doet hij het heel erg goed in musicals en zo. Hij maakt alleen geen hits, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Jamai is niet echt een wandelende reclame voor talentenjachten
misschien heeft hij wel veel meer plezier dan iemand die liedjes moet zingen die door anderen geschreven zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toch doet hij het heel erg goed in musicals en zo. Hij maakt alleen geen hits, zoals het hoort.
Daar ga ik van uit... En hij verdiend er een leuke boterham meequote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
misschien heeft hij wel veel meer plezier dan iemand die liedjes moet zingen die door anderen geschreven zijn
Maar als je het vergelijkt met de eerste winnaar van Idols USA... Zij coach, hij uitdeler van toegangskaartjesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toch doet hij het heel erg goed in musicals en zo. Hij maakt alleen geen hits, zoals het hoort.
je hebt 1 schattig meisje gemist en een niet zo hele goede jongenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:24 schreef Stickertje het volgende:
hallo![]()
beetje te laat maar ben er nu ook
Maar wij hebben Marco, winnaar van de Soundmixshow met Hennie Huisman!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als je het vergelijkt met de eerste winnaar van Idols USA... Zij coach, hij uitdeler van toegangskaartjes
Zangles was geen weggegooid geld geweestquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:24 schreef Burner82 het volgende:
Tennis, turnen en piano... Ouders met geld(jochie heeft wel coole schoenen aan
)
Meisje turnt nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zangles was geen weggegooid geld geweest
die uithalen zijn wel mooiquote:
laat me raden, hij is toch door gegaanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je hebt 1 schattig meisje gemist en een niet zo hele goede jongen
Van het kamp jonguh!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
laat me raden, hij is toch door gegaan
Het ging om broertje gok ikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
het gebeurt niet vaak dat iemand die verrast is niet door is
bij de gewone voice is dat bijna 80% die nie doorgaan valt me opquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
het gebeurt niet vaak dat iemand die verrast is niet door is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |