Ik denk eigenlijk dat het ze niet zoveel boeit als er een paar incomplete daesh-lichaamjes tussen zitten.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij de vraag, causaliteit, chemische reacties in het brein als gevolg van een waarneming, daarnaast voert de Iraakse regime nu een 'nobel' strijd voor het vaderland tegen de 'barbaren', die onder meer zo zijn veroordeeld vanwege de onthoofdingen en lijkschennis.
Waarom is het erg ISIS strijders te doden?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kijk wat voor argumenten je aanhaalt omdat je het helemaal kwijt bent
Waar heb ik gezegd dat ze goed behandeld moeten wordenWat een joker ben je ook
weer een fantastische argument..en dan laat ik je aanname dat mijn nick te linken is aan che guevara er nog buitenquote:Op zondag 15 maart 2015 16:06 schreef IPA35 het volgende:
Che Guevara heeft ook vele burgers gedood. Daarom kreeg hij ook een kogel. Boh boh wat zielig.
Dan heb je serieus geen idee hoe gevoelig de sentimenten liggen, bij enkele video's van de Sjietische milities worden heilige mensen aangeroepen icm een Nasrallah ( iets waar hij niet op wacht ) ----> Sektarische provocatie ---> precies de reden waarom de Soenitische stammen het ISIS zo makkelijk maakten om delen van Irak zo snel in te nemen.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:06 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het ze niet zoveel boeit als er een paar incomplete daesh-lichaamjes tussen zitten.
Leer lezen of quote me waar ik dat zeg.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom is het erg ISIS strijders te doden?
Ja, en straks hebben de sjietische milities alsnog gewonnen.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan heb je serieus geen idee hoe gevoelig de sentimenten liggen, bij enkele video's van de Sjietische milities worden heilige mensen aangeroepen icm een Nasrallah ( iets waar hij niet op wacht ) ----> Sektarische provocatie ---> precies de reden waarom de Soenitische stammen het ISIS zo makkelijk maakten om delen van Irak zo snel in te nemen.
Waarom zijn Koerden nou de enige normale mensen terwijl die ook lijken hebben onthoofd?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leer lezen of quote me waar ik dat zeg.
Ik had het over onthoofdingen en jezelf verlagen tot het achterlijke niveau van IS. Net zo goed barbaars
Ja een nederlaag van de bondgenoot zal leiden tot pais en vree en de grieven zullen vergeten worden, na sektarische provocaties.. geloof je hetzelfquote:Op zondag 15 maart 2015 16:10 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ja, en straks hebben de sjietische milities alsnog gewonnen.
Alleen loyale soennieten blijven waarschijnlijk over.
Kun je dat met redenen omkleden?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leer lezen of quote me waar ik dat zeg.
Ik had het over onthoofdingen en jezelf verlagen tot het achterlijke niveau van IS. Net zo goed barbaars
Ik zie het wel gebeuren, Soleimani kan rustig z'n gang gaan.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja een nederlaag van de bondgenoot zal leiden tot pais en vree en de grieven zullen vergeten worden, na sektarische provocaties.. geloof je hetzelf?
Wat heerlijk naief, nofi.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren, Soleimani kan rustig z'n gang gaan.
Vertel.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:15 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Kijk eens wat er nu met Tikrit gebeurd.
Wordt gezuiverd van ISIS en Baath restanten, de inwoners zijn deels pleite en komen waarschijnlijk niet meer terug.quote:
Dus je wil een reden waarom onthoofden barbaars is.quote:
Een heel gemeenschap van politiek en militair actieve mannen samen met de gezinnen en sektarische trekjes een al gedwongen verdreven van 'thuis', je hebt gelijk, that's a formula for longlasting victory.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:19 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Wordt gezuiverd van ISIS en Baath restanten, de inwoners zijn deels pleite en komen waarschijnlijk niet meer terug.
Not my ideaquote:Op zondag 15 maart 2015 16:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een heel gemeenschap van politief en militair actieve mannen samen met de gezinnen en sektarische trekjes een al gedwongen verdreven van 'thuis', je hebt gelijk, that's a formula for longlasting victory.
Uit een post alleen op 1 stukje reageren, steeds over iets anders beginnen als je geen antwoord hebt, met oneliners strooien alsof het pepernoten zijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:22 schreef IPA35 het volgende:
Ik pretendeer nergens een held te zijn hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |