Ja in Kirkuk, laffe aanval was dat ook dus meer dan terecht.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ook de Koerden hebben ISIS-terroristen onthoofd.
O hunnie doen het ook hun zijn begonnenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:48 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dood is dood. Het onthoofden van ISIS lijken en de hoofden als trofee gebruiken is heel gebruikelijk, om te onderstrepen hoe die honden zullen eindigen en dus beter hun strijd kunnen staken. Psychologische oorlogsvoering waar ISIS zelf mee is begonnen.
Dood aan jihadistenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
O hunnie doen het ook hun zijn begonnen![]()
![]()
Moeten ze dan ook maar er op los verkrachten als die mongolen? Wat een non-argument
Ik zeg dood aan jihadisten, niet vrouwen verkrachten.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jouw argumenten zijn al wel gedood begrijp ik.
Vind dat Che_ wel een goed punt opbrengt met dat ze zichzelf zo diskwalificeren van het moreel aspect door te dalen tot een ISIS niveautje en jij reageert met 'dood aan jihadisten'quote:Op zondag 15 maart 2015 15:52 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik zeg dood aan jihadisten, niet vrouwen verkrachten.
In Nederland onthoofden ze ook lijken van mensen die hun lichaam na hun dood beschikbaar stellen voor onderzoek, so what?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vind dat Che_ wel een goed punt opbrengt met dat ze zichzelf zo diskwalificeren van het moreel aspect door te dalen tot een ISIS niveautje en jij reageert met 'dood aan jihadisten'
Ik zie de overeenkomsten wel ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:55 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
In Nederland onthoofden ze ook lijken van mensen die hun lichaam na hun dood beschikbaar stellen voor onderzoek, so what?
Dat bedoel ik, het is niet te vergelijken met wat ISIS doet, levende mensen onthoofden op video.quote:
Jij bent van mening dat ISIS gevangenen goed behandeld moeten worden, ik niet. Zijn zijn onmensen. Verder wil ISIS mij dood hebben derhalve wil ik hen ook dood hebben.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je slaat de plank weer volledig misgoedkoop scoren weer
ik zei juist dat de Koerden zowat als enige normaal zijn omdat ze niet onthoofden als die honden van IS. Jij praat onthoofdingen goed als pro-Assad en pro-Alawiet zijnde (de reden dat je die partijen steunt is ook overduidelijk, maar dat is een andere discussie)
Heb je een rapport van het Iraaks forensisch instituut dat de doodsoorzaken waren als gevolg van iets anders dan een onthoofding, ja?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:57 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het is niet te vergelijken met wat ISIS doet, levende mensen onthoofden op video.
Ik denk dat Irakezen je uitlachen als je met zo'n verzoek aankomt.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je een rapport van het Iraaks forensisch instituut dat de doodsoorzaken waren als gevolg van iets anders dan een onthoofding, ja?
Lijkschennis wordt vrijwel overal zwaarder bestrafd / veroordeeld dan een 'normale' moord.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:59 schreef UpsideDown het volgende:
Wat is het verschil tussen een vrachtwagen ISIS-lijken met of zonder hoofd?
Lijkt me dan ook eerder een zaak voor R de Vries.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:00 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik denk dat Irakezen je uitlachen als je met zo'n verzoek aankomt.
In oorlog gelden andere regels, soms geen regels.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lijkschennis wordt vrijwel overal zwaarder bestrafd / veroordeeld dan een 'normale' moord.
Want jij denkt dat Nasrallah of de Iraakse regime dit toe juichen, dat ze zich straks moeten verantwoorden voor zulke daden?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:01 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
In oorlog gelden andere regels, soms geen regels.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want jij denkt dat Nasrallah of de Iraakse regime dit toe juichen, dat ze zich straks moeten verantwoorden voor zulke daden?
Bij de vraag, causaliteit, chemische reacties in het brein als gevolg van een waarneming, daarnaast voert de Iraakse regime nu een 'nobel' strijd voor het vaderland tegen de 'barbaren', die onder meer zo zijn veroordeeld vanwege de onthoofdingen en lijkschennis.quote:
Kijk wat voor argumenten je aanhaalt omdat je het helemaal kwijt bentquote:Op zondag 15 maart 2015 15:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat ISIS gevangenen goed behandeld moeten worden, ik niet. Zijn zijn onmensen. Verder wil ISIS mij dood hebben derhalve wil ik hen ook dood hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |