nope! eerst moet het hok af zijn voor die er in kan!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch niet een kameraad aan het helpen verhuizen? Las net een tweet van iemand die ik niet meer spreek dat ie een kameraad aan het helpen verhuizen was, in Winterswijk
Ah okequote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope! eerst moet het hok af zijn voor die er in kan!
huis is nog lange niet klaar!
ik ga Zuipen mazzels peeps
Haha, wel tofquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:18 schreef Divje het volgende:
28 mensen die mijn voetbalveldje gebruiken in hun stadje![]()
Verkeerde topic
Zuipze Guyv! Proost!
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=407746436quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, wel tof. div, de BNW modder van Cities
Heb je de link nog 's? Oude topic is dicht en zat op mobiel toen
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:30 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=407746436
Vind het ook tofHeb net De Kuip gedownload voor Sketchup, en ga nu kijken wat ik met Blender kan bereiken, complete noob op dit gebied maar ga het gewoon proberen
I will. Moet direct zoeken naar een ander model, deze is echt fokking lelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Keep me posted
. Ik had gister ook al even geblenderd maar meh, raar programma
Deze vond ik wel mooi: https://3dwarehouse.sketc(...)1dce137a1bd9f42f31a1quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:36 schreef Divje het volgende:
[..]
I will. Moet direct zoeken naar een ander model, deze is echt fokking lelijk
Zal het even bekijkenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze vond ik wel mooi: https://3dwarehouse.sketc(...)1dce137a1bd9f42f31a1
Nope in een middagje boven etage van laminaat voorzien!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Vanmiddag geen hulp gehad van een kleine donkere vent?
Zuipse!
Tofquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:30 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=407746436
Vind het ook tofHeb net De Kuip gedownload voor Sketchup, en ga nu kijken wat ik met Blender kan bereiken, complete noob op dit gebied maar ga het gewoon proberen
Heb het opgegevenquote:
Ik kreeg gelijk een hekel aan blender toen ik de UI zag, zo lelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb het opgegevenm'n pc crashte nadat ik Blender afsloot en kan nu Blender niet meer opstarten
Morgen ook eens kijken. Klinkt wel als een uitdaging.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb het opgegevenm'n pc crashte nadat ik Blender afsloot en kan nu Blender niet meer opstarten
Heb het niet lang genoeg kunnen bekijkenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kreeg gelijk een hekel aan blender toen ik de UI zag, zo lelijk
Ik heb die van jouw gedownload!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb het niet lang genoeg kunnen bekijkenen ben nu pissed dat iemand anders ook een voetbalveldje heeft gemaakt, en beter
Hahaquote:
Kut Amerikanenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha
Achja, hou je toch niet tegenik gaf tenminste nog credit aan degene die de doeltjes had gemaakt.
Zal wel zo'n Amerikaan zijn, die zag mijn veldje en dacht 'Football?! That's soccer! Huee'
Waar maak ik me druk om
Wel de beschrijving even aangepast zodat het woordje soccer er ook in voorkomt
Oh, dan moet je die doelpaaltjes ook even downloadenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kut Amerikanen
met hun soccer.
Maarrrr, ik zie je doelpaaltjes dan weer niet. Maar kan aan mij liggen. Snap sowieso niet, waarom ik zo goed als geen andere gebouwen zie. Bedoel, heb er zoveel uit de workshop gedownload, maar kom ze nog nergens tegen. Of moet je daar iets voor aanzetten ofzo?
Echt, mensen, het is FOOTBALL! Haha..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, dan moet je die doelpaaltjes ook even downloadenstaat wel een link in de beschrijving. Had al zo'n idee
Je moet assets idd aanzetten in je content manager, maar meestal is dat al zo. Als je allemaal huisjes hebt gedownload, die verschijnen vanzelf in je wijken, het valt niet erg op, maar ze zorgen voor meer diversiteit tegenover de standaard huisjes. Zijn verder allemaal dezelfde modellen
Whehe, dat soccer in de beschrijving heeft wel geholpenbinnen die paar minuten 15 nieuwe downloads
Oh het valt mij ook niet echt op, maar het idee is leukquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt, mensen, het is FOOTBALL! Haha..
Maar wel tof. Je word gebruikt.
Hmm, oke, dan zal 't mij gewoon vast niet opvallen.
Altijd goedquote:
Helemaal geen gek ideequote:Op zondag 15 maart 2015 10:22 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zat me net te bedenken.
Als je als buitenaardse bezoeker contact wil maken, dan is tijdens een eclipse voor de zon langs vliegen de beste tijd, dan kan de regering het echt niet meer verhullen als een weerballon, ( genoeg getuigen )
niet dat ik weet. Ik weet niet eens of ik hier familie heb op FOK!quote:Op zondag 15 maart 2015 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal geen gek idee![]()
En goeiemorgen en welkom hier GekkePoes. Familie van Raakpoes?
We zijn hier op FOK! allemaal een beetje familie he?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
niet dat ik weet. Ik weet niet eens of ik hier familie heb op FOK!.
Ik heb de tijd ervoorquote:Op zondag 15 maart 2015 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn hier op FOK! allemaal een beetje familie he?
Jij post meestal op UTO he? Volg je het elke dag?
Ja, FOK! heeft zoveel leuke subforums. Ik zit ook veel rond te lurken. Vaak op NWS en op TRU en op VBL.En zo af en toe op UTO.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:01 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb de tijd ervooren volg het een beetje tussen de andere computer bezigheden door. . de meeste posts in UTO meestal in ONZ , WKN, ABO en af en toe KLB en GC overal en beetje
Ik heb het idee dat als ik echt elk forum en topic elke dag langs ga dat ik geen tijd meer heb om andere dingen te doenquote:Op zondag 15 maart 2015 11:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, FOK! heeft zoveel leuke subforums. Ik zit ook veel rond te lurken. Vaak op NWS en op TRU en op VBL.En zo af en toe op UTO.
Helemaal waarquote:Op zondag 15 maart 2015 11:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat als ik echt elk forum en topic elke dag langs ga dat ik geen tijd meer heb om andere dingen te doen
Mn kwartels lijken weer zin in jonkies te krijgen.quote:
Oh ja wat zal dat weer leuk zijn B.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mn kwartels lijken weer zin in jonkies te krijgen.
Ow wat hoop ik daarop. Zo schattig.
Dat zijn me toch lieve kleine beetsjequote:Op zondag 15 maart 2015 12:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mn kwartels lijken weer zin in jonkies te krijgen.
Ow wat hoop ik daarop. Zo schattig.
Welkom G! Miauw.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:22 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zat me net te bedenken.
Als je als buitenaardse bezoeker contact wil maken, dan is tijdens een eclipse voor de zon langs vliegen de beste tijd, dan kan de regering het echt niet meer verhullen als een weerballon, ( genoeg getuigen )
Ja ze zijn hier ook volop bezig.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja wat zal dat weer leuk zijn B.
Alle vogels zijn weer druk met nestelen zo te zien. Een stel tortelduiven zijn een nest aan het maken bij de buurman tussen de pergola en de zonwering in.
Ja he? Heb pas 1 jong van ze gehad en die is helaas overleden.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat zijn me toch lieve kleine beetsje
ja he, het land van Maas en Waal heeft me goed gedaan.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Joh? Toch nog goed terecht gekomen dan.
Kon ik maar eens een foto zienquote:Op zondag 15 maart 2015 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja he, het land van Maas en Waal heeft me goed gedaan.
Ik ben van alle markten thuis. Och arme ofzo moet het voorstellen. Gekke brabanders.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ocherm? Dat kennen wij niet in Zeeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |