SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je man/vriendje heeft daarin ook zeggenschap.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:48 schreef Sarasi het volgende:
Als ik per ongeluk zwanger zou raken, zou ik het laten weghalen. En op dat moment zou de man daar vrij weinig over te zeggen hebben. Maar daar ben ik ook heel eerlijk in.
Nee, dat heeft hij niet. Dat is heel simpel en daar ben ik heel eerlijk in, hij kan het ermee eens zijn of mee oneens zijn, maar ik laat het weghalen. Daar heb ik zijn toestemming niet voor nodig.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:53 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Je man/vriendje heeft daarin ook zeggenschap.
Het is wel zijn zaad dat je afmaakt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:55 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet. Dat is heel simpel en daar ben ik heel eerlijk in, hij kan het ermee eens zijn of mee oneens zijn, maar ik laat het weghalen. Daar heb ik zijn toestemming niet voor nodig.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:56 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Het is wel zijn zaad dat je afmaakt.
ooit gehoord van gelijkheid?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]En toch heeft hij er geen zak over in te brengen.
Woehoe doet ie zelf ook als ie zich aftrekt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:56 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Het is wel zijn zaad dat je afmaakt.
Ja, maar daar is hij zelf bij. En je mag abortus plegen als het voor x maanden gebeurt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:58 schreef zoetepopcorn- het volgende:
[..]
Woehoe doet ie zelf ook als ie zich aftrekt.
"per ongeluk" zwanger rakenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:48 schreef Sarasi het volgende:
Als ik per ongeluk zwanger zou raken, zou ik het laten weghalen. En op dat moment zou de man daar vrij weinig over te zeggen hebben. Maar daar ben ik ook heel eerlijk in.
Ja, en je gaat als vrouw zijnde niet 9 maanden met een baby in je buik rondlopen als je het niet wilt. Je bepaalt toch echt zelf wel of er wat groeit daar. Vrouwen zijn geen broedkasten waar de man na 9 maanden z'n zaadje kan komen ophalen 🙅quote:
gelukkig behoren jullie tot de minderhedenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:01 schreef zoetepopcorn- het volgende:
[..]
Ja, en je gaat als vrouw zijnde niet 9 maanden met een baby in je buik rondlopen als je het niet wilt. Je bepaalt toch echt zelf wel of er wat groeit daar. Vrouwen zijn geen broedkasten waar de man na 9 maanden z'n zaadje kan komen ophalen 🙅
Ja oké, als jij een abortus wilt doen heeft een man daar toch niks over te zeggen. Tis toch het lichaam van de vrouw. Dat die kan dan z'n zaadje daar heeft achtergelaten is zijn probleem.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:59 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ja, maar daar is hij zelf bij. En je mag abortus plegen als het voor x maanden gebeurt.
wie 😞quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:02 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
gelukkig behoren jullie tot de minderheden
Ohja want het kan natuurlijk nooit gebeuren dat je de dag na de seks een beetje diarree hebt, daar verder niet bij nadenkt en dus niet alsnog een map haalt, terwijl de werking van de pil dan al verminderd is. Of gewoon dat je één der zeldzame vrouwmenschen bent die ondanks de pil toch zwanger raakt, omdat hij achteraf toch te licht voor je was of whatever.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"per ongeluk" zwanger raken
Dan moet jij geen seks hebben met mannen. Man heeft gewoon stemrecht in dit soort beslissngenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:03 schreef zoetepopcorn- het volgende:
[..]
Ja oké, als jij een abortus wilt doen heeft een man daar toch niks over te zeggen. Tis toch het lichaam van de vrouw. Dat die kan dan z'n zaadje daar heeft achtergelaten is zijn probleem.
Nee. Dat heeft hij niet. En als iemand het er niet mee eens is dat ik het weg zou halen, moet hij maar geen seks hebben met mij.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:06 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Dan moet jij geen seks hebben met mannen. Man heeft gewoon stemrecht in dit soort beslissngen
Inderdaad heeft hij niks over te zeggen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee. Dat heeft hij niet. En als iemand het er niet mee eens is dat ik het weg zou halen, moet hij maar geen seks hebben met mij.
Ja stem een eind weg dan. Je houd een vrouw niet tegen als ze het kind niet wilt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:06 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Dan moet jij geen seks hebben met mannen. Man heeft gewoon stemrecht in dit soort beslissngen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |