Wegens veel liefhebbers hier en bevredigende transacties uit eerdere V&A topics bied ik hier mijn uitgebreide AC collector editions (PS3) aan, en nog wat meer. Prijzen zijn gebaseerd op marktplaats en EBAY vraagprijzen, sommige editions zijn vrij zeldzaam en exclusief. Echter, het blijven richtprijzen, bieden mag altijd, ook package deals! Alles is altijd met zorg behandeld en in nieuwstaat.
Dezelfde advertenties staan ook op MP maar hier zijn de richtprijzen lager, gewoon omdat jullie van die lieve jongens en meisjes zijn
De pakketten zijn op te halen in Gorinchem, of de verzendkosten zijn voor de koper/anders afgesproken. Alles wordt verzonden met TNT pakketpost, 6,95¤, m.u.v. het Power Unlimited pakket.
Steekt u maar van wal!
ACR Animus Edition, 55,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AC3 Freedom Edition, 30,- (EXCLUSIEF GAME EN STEELBOOK!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AC3 UbiWorkShop Edition (Import, excl. game) 55,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.COD MW3 Hardened Edition, 20,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power Unlimited magazines jan 2004 - nov 2014 compleet (29,4 kg), 20,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitness veer (borst-training), 10,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AC2 Black Edition, 90,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AC4 Black Flag Buccaneer Edition, 55,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ACR Official Ezio Auditore figurine, 55,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ACB Codex Edition (excl. doos), 75,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AC2 White Edition, 55,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God of War Ultimate Trilogy Edition, 75,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twistdock Vogels PS3 NIEUW, 20,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deco Sai's met zelfgemaakte houten standaard, 40,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien gewenst zijn meer foto's beschikbaar, of voor meer info sta ik ook altijd paraat!
[ Bericht 1% gewijzigd door Orion212 op 03-06-2015 22:51:39 ]
Geen probleem, neem je tijd Zoals ik al zei heeft het allemaal geen haast. Maar als ik ondertussen een bod krijg wat de vraagprijs is, krijgt diegene wel voorrang.
Op vrijdag 27 maart 2015 11:15 schreef MPC60 het volgende: Ik heb het poppetje van de allereerste ac, is dat nog wat waard? Sorry heeft niks met je topic te maken maar wel weer een gratis kick.
Volgens mij kan je daar nog wel wat voor vragen. Ik weet niet welke je precies bedoeld, maar de altair figures die samen met ac1 zijn uitgekomen zijn vrij zeldzaam, omdat de serie toen nog niet de faam had die het later kreeg.
Ik ben al vrij ver gezakt met mijn vraagprijs. Het laagste wat ik op dit moment overweeg is 90 excl verzendkosten.
Ik verkoop ze niet omdat ik het geld nodig heb, maar omdat ik er geen lol meer uit haal om te verzamelen. Ik wil ze niet voor een habbekrats wegdoen en zeker niet de zeldzaamste die ik heb.
Zoals ik eerder al zei, het heeft voor mij geen haast om ze te verkopen, dus zolang er niet dichter bij de vraagprijs wordt geboden blijven ze hier
10-30 kg via PostNL is 13,25. Maar omdat het zo close tegen de 30 zit weet ik niet of het daaronder blijft. voor de stevigheid zou ik het in een bananendoos moeten verzenden, die wel wat zwaarder is dan die plastic bakken. Als ik ze moet opdelen zit je aan 26,50.
De plastic bakken zijn niet inbegrepen bij de prijs, zijn puur om alles gesorteerd en stofvrij te houden.
Ik neem aan dat je dan de Freedom Edition en niet de UbiWorkshop Edition bedoeld? Voor 30 incl hebben we een deal! Houd er wel rekening mee dat de game en steelbook er niet bijzitten. Het is alleen de doos, statue en notebook