SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks aan de hand joh.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben toch benieuwd wat er gaande is in Moskou. Putin is al een week niet in het openbaar gezien. Geruchten gaan van een griep/ziekte tot een machtswisseling/coup.
quote:
quote:op een mooie tas die simpelweg te duur is. Hoeveel zou ik kunnen verdienen met orgaandonatie?
Nee.. het ontvangen van bezoek is ook een apart geval.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:40 schreef Bortecinem het volgende:
^Het wachten op bezoek (of arriveren van) is ook een probleem. M.a.w Turken komen nooit op tijd.
Oh.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. het ontvangen van bezoek is ook een apart geval.
Thanks.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:40 schreef Bortecinem het volgende:
^Het wachten op bezoek (of arriveren van) is ook een probleem. M.a.w Turken komen nooit op tijd.
Ik zeg: doen!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Momenteel twijfel ik over het posten van Tarkan - Şımarık
Wat voor 10 jaarquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Na 10 jaar nog niet eens een cadeau. Nee dus.
True...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Stimo kan er ook niet veel van. Mijn neefje spreekt nog beter Turks
Zal vanavond ff offerte sturenquote:
Wel in een koelbox dan toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor 10 jaar
Ik doe niet aan opsturen. Live of niet
Damn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:28 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=cbe_1426241591
holy..
Sowieso achterlijk volk.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Damn.
Ik zie dit vaker trouwens in Rusland dat ze totaal niet omkijken en zomaar oversteken
Komt dat Venrayse/Venlose gedachtegoed toch naar boven drijven.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
Oke that's racissttt. Maar serieus wel een van de meest schofterige mensen die ik heb gekend. Ze denken echt dat ze heel wat zijn en anderen van alles kunnen maken.
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:44 schreef Bortecinem het volgende:
Venray is niet te vergelijken met Venlo. kk zuidlimburger.
Voor die restaurant? Ik heb nog betere ontdektquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben echt gefrustreerd. Tweede week op rij dat ik niet naar Deutschland heb kunnen gaat. FML. FFFFFMMMMMLLLL.
Jij deelt toch nooit namen. Gier.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor die restaurant? Ik heb nog betere ontdekt
Kom eten ik trakteer jequote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij deelt toch nooit namen. Gier.
LIF / Waar je de vrouw van vandaag de dag heel erg blij mee maakt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben verliefd geworden op een mooie tas die simpelweg te duur is. Hoeveel zou ik kunnen verdienen met orgaandonatie?
Ik weet niet of jouw portemonnee mijn maag wel aankan.quote:
Wow een Hermes. Die zou ik niet kunnen betalen al zou ik de komende twee jaar leven op droog brood en water.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
LIF / Waar je de vrouw van vandaag de dag heel erg blij mee maakt.
Zo zonde van die kleur...![]()
Welke tas wil je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Bortecinem op 14-03-2015 20:50:56 ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet of jouw portemonnee mijn maag wel aankan.
[..]
Wow een Hermes. Die zou ik niet kunnen betalen al zou ik de komende twee jaar leven op droog brood en water.Mooie tas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geven jullie echt zoveel uit aan dure tassen?
Protège moi de mes désirs.
Mee eens.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)uniform-selfie.dhtml
Die rechtse (Mocro?) is best cute, would donate
Niet een Hermes als toilettas hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:30 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Mooie tas.
Voor de échte hipsters.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet een Hermes als toilettas hebben.
Ik heb drie tassen die ik regelmatig gebruik en waar ik in totaal zo'n 600 euro aan heb uitgegeven. Maar zo duur als de Givenchy echt niet. Sowieso ga ik een van mijn tassen verkopen voordat ik een echte dure koop. En misschien nog een paar spullen... en organen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:30 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Mooie tas.
Hebben zeker allemaal ook een bontkraagje en een Gucci petje.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:41 schreef mrstylo het volgende:
Dit kost blijkbaar 600 euro. Zie kapot veel mensen hier mee:
[ afbeelding ]
Ooit een tester gekregen van hermes parfum. Zou het niet eens als luchtverfrisser gebruiken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:44 schreef Che_ het volgende:
Dit geurtje van Hermes niet kopen
[ afbeelding ]
Ik wel, heb dat met die gedaanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ooit een tester gekregen van hermes parfum. Zou het niet eens als luchtverfrisser gebruiken.
Je weet gelijk waar je staatquote:
Ja niet alleen zij hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hebben zeker allemaal ook een bontkraagje en een Gucci petje.
Hebben ook andere mensen een bontkraag en een Gucci petje? Of hebben ook andere mensen die riem?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet gelijk waar je staat
[..]
Ja niet alleen zij hoor
Beide. Heb meerdere met zulke kledingstukken gezien.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hebben ook andere mensen een bontkraag en een Gucci petje? Of hebben ook andere mensen die riem?
Ditquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh hoe kun je zelf een parfum kopen die je zo vies vindt?
Die tester rook anders ik zweerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh hoe kun je zelf een parfum kopen die je zo vies vindt?
In ieder geval dus figuren die met hun gesp te koop lopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beide. Heb meerdere met zulke kledingstukken gezien.
Wow..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:00 schreef mrstylo het volgende:
Voor een salaris van rond de 60000 euro zoeken ze in GB naar mensen die dit willen doen. Je controleert naar het geslacht van het kuiken. Wanneer het een mannetje is, vermoorden ze hem.
Ik had dit eerder gelezen maar over dat vermoorden van de mannetjes kuikentjes wist ik niet. Word het vlees wel gebruikt??quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://ballinnn.com/waaro(...)l-als-chicken-sexer/
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had dit eerder gelezen maar over dat vermoorden van de mannetjes kuikentjes wist ik niet. Word het vlees wel gebruikt??
Maar is niet een goede bron, maar kan niets anders vinden nuquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet of jouw portemonnee mijn maag wel aankan.
[..]
Wow een Hermes. Die zou ik niet kunnen betalen al zou ik de komende twee jaar leven op droog brood en water.Die is zeer nice. Die tas wilde ik ook, maar ik wil nu die nieuwe... antigona box heet het model geloof ik. ...maar goed ik leef nu op droog brood nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: PANDORA BOX bedoel ik
EDIT: geruchten gaan rond dat maagdelijkheid verkopen veel geld oplevert.
Als ik google op Antigona box zie ik alleen de standaard Antigona. Heb je een foto?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Die is zeer nice. Die tas wilde ik ook, maar ik wil nu die nieuwe... antigona box heet het model geloof ik. ...maar goed ik leef nu op droog brood nu
Ja wij ook. Nog steeds trauma's toen mijn moeder het voorbereidequote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:11 schreef Che_ het volgende:
Wij kochten vroeger bij ons altijd kuikentjes van de markt en dan opvoeden en in de tuin er mee spelen. #childhood
Godver. Wat een filmpje.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
Kennen jullie Ajdar nog? Toen hij net bekend aan het worden was hadden ik en nog een paar vrienden hem op msn.We lieten hem altijd zijn cam aan doen en gingen vervolgens doen of wij zijn grootste fans waren en hem helemaal de hemel in prijzen. Kut pubers waren we.
Hoe bedoel je voorbereidequote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja wij ook. Nog steeds trauma's toen mijn moeder het voorbereide![]()
Na paar maanden waren ze dik genoeg.quote:
Oh oke. Ja, dat is dan anders. Ik zou het werk best als bijbaantje kunnen doen denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Maar is niet een goede bron, maar kan niets anders vinden nu
Wie is Adje? Deze gast is de Turkse Herman.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Godver. Wat een filmpje.
Turkse Adje ofze?
Jij bent gekquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh oke. Ja, dat is dan anders. Ik zou het werk best als bijbaantje kunnen doen denk ik.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh oke. Ja, dat is dan anders. Ik zou het werk best als bijbaantje kunnen doen denk ik.
Kan je beter een andere opleiding doenquote:Het duurt ongeveer drie jaar om de kleine verschillen tussen mannelijke en vrouwelijke kuikens te leren onderscheiden en dan wordt er vervolgens van je verwacht dat je het geslacht binnen drie tot vijf seconden vast kan stellen.
Even opgezocht. Is dit Herman?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wie is Adje? Deze gast is de Turkse Herman.
Doet het niet maar hier is Herman;quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Even opgezocht. Is dit Herman?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik google op Antigona box zie ik alleen de standaard Antigona. Heb je een foto?
Btw ik wil graag die hele grote. De large. Maar die is echt nergens verkrijgbaar. Zo frustrerend.
Check ebay trouwens. Daar worden veel designer tassen verkocht die niet meer verkrijgbaar zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:11 schreef Unlabeled het volgende:
EDIT: PANDORA BOX bedoel ik
EDIT: geruchten gaan rond dat maagdelijkheid verkopen veel geld oplevert.
Een dier dat geslacht wordt is iets anders dan hoe ze in die fabrieken met die dieren omgaan. Zelfde verhaal als die kfc-kippenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat dude? Ik eet het vlees toch. Als je nou vegetarier zou zijn oke.
Godverdomme.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doet het niet maar hier is Herman;
Ik verkoop liever een nier.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Check ebay trouwens. Daar worden veel designer tassen verkocht die niet meer verkrijgbaar zijn.
Ik eet dat soort vlees dus ik ben ook bereid om ze te doden op die manier. Er zit imo geen verschil tussen mensen die dat soort vlees consumeren en mensen die ze slachten...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Een dier dat geslacht wordt is iets anders dan hoe ze in die fabrieken met die dieren omgaan. Zelfde verhaal als die kfc-kippen
En halal geslachte dieren zijn nu ook in grote fabrieken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik eet dat soort vlees dus ik ben ook bereid om ze te doden op die manier. Er zit imo geen verschil tussen mensen die dat soort vlees consumeren en mensen die ze slachten...
Als je het vlees eet betekent toch niet dat je ze net zo goed kan martelen voordat ze doodgaan. Een kip is gelijk dood als je z'n kop afhakt, alleen z'n lichaam zal nog bewegen vanwege spierreflexen. Maar omdat ik kip eet dat geslacht is betekent toch niet dat ik ook net zo goed in een kfc-fabriek op kippen ga lopen en ze tegen de muur aansmijt tot ze dood zijn..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik eet dat soort vlees dus ik ben ook bereid om ze te doden op die manier. Er zit imo geen verschil tussen mensen die dat soort vlees consumeren en mensen die ze slachten...
Ik had hem een keertje in de metro gespot in Istanbul. Hij zei gedag terugquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die Ajdar is dus echt de Turkse versie.
Ik heb het niet over het eten van vlees in het algemeen maar specifiek over het eten van vlees dat uit dat soort fabrieken komt. Wat is het verschil tussen mensen die gemartelde dieren eten en mensen die werken in dat soort fabrieken? Ik ben niet iemand die let op biologisch vlees of wat dan ook. Ik eet ook gewoon bij de Mac en KFC en alle andere zooi. Ik ben daarom geen haar beter dan die mensen die in dat soort fabrieken werken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je het vlees eet betekent toch niet dat je ze net zo goed kan martelen voordat ze doodgaan. Een kip is gelijk dood als je z'n kop afhakt, alleen z'n lichaam zal nog bewegen vanwege spierreflexen. Maar omdat ik kip eet dat geslacht is betekent toch niet dat ik ook net zo goed in een kfc-fabriek op kippen ga lopen en ze tegen de muur aansmijt tot ze dood zijn..
Dan nog zit daar een heel verschil in. Meeste mensen denken er niet aan tijdens het eten bij kfc of zien alleen het eindresultaat maar als je daar werkt en hetzelfde doet ben je er op een hele andere manier bij betrokken en imo gewoon niet honderdquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het eten van vlees in het algemeen maar specifiek over het eten van vlees dat uit dat soort fabrieken komt. Wat is het verschil tussen mensen die gemartelde dieren eten en mensen die werken in dat soort fabrieken? Ik ben niet iemand die let op biologisch vlees of wat dan ook. Ik eet ook gewoon bij de Mac en KFC en alle andere zooi. Ik ben daarom geen haar beter dan die mensen die in dat soort fabrieken werken.
Ik ben mij heel bewust van wat ik eet.. En dat andere mensen liever hun kop in het zand steken maakt ze niet beter imo.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan nog zit daar een heel verschil in. Meeste mensen denken er niet aan tijdens het eten bij kfc of zien alleen het eindresultaat maar als je daar werkt en hetzelfde doet ben je er op een hele andere manier bij betrokken en imo gewoon niet honderd
Iemand die het eet is niet per definitie beter maar wel minder gekquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben mij heel bewust van wat ik eet.. En dat andere mensen liever hun kop in het zand steken maakt ze niet beter imo.
En 100% ben ik sowieso niet.
Owhkey Che.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iemand die het eet is niet per definitie beter maar wel minder gek
Serieusquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
Unlabled, what the hell, die tassen zijn duurder op ebay dan op sites als net-a-porter.![]()
Zou mannenmayo storten op haar organische rekening *kijkt ondeugend*quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mee eens.
Dat eerste gedeelte. Weet niet wat je bedoelt met 'would donate'.
Ja, echt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:03 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Serieus![]()
In nederland heb ik eigenlijk geen motivatie om zoveel geld uit te geven aan kleding etc. maar in turkije voel ik me net een lelijke anita als ik al die bloedmooie en verzorgde chickies zie met chanel en celine tassen... nagels gedaan, haar geföhnd bla bla.Maar ach...
En jij noemt jezelf materialistisch. Amateur...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, echt.![]()
![]()
Ik ben cultureel, mentaal en eigenlijk op alle vlakken zo ver verwijderd van die (rijke) chicks in Turkije dat ik mezelf eigenlijk nooit vergelijk met ze. En ik geef sowieso niet al te veel geld uit aan kleding. Echt eens in de zoveel tijd gooi ik een paar honderd euro over de balk en 9/10 keer is dat een tas die jaren meegaat.
Als ik die Givenchy koop zal dat mijn duurste aankoop tot nu toe zijn denk ik.
Zou mijn kwark wel in haar springvorm stoppen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou mannenmayo storten op haar organische rekening *kijkt ondeugend*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol dat is omdat ik nu niet al te veel heb om uit te geven. Wacht maar als ik ooit rijk word. Dan ken ik jou niet eens meer.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf materialistisch. Amateur...
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:13 schreef Deuce92 het volgende:
En mijn cheesecake in haar oven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sukkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las kwak.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou mijn kwark wel in haar springvorm stoppen.
Jij bent echt een vies mannetje hequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze mag ook wel van mijn kwaktaart snoepen.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/oostvlaanderen/1.2270533quote:"Zo'n 25 mensen uit het Turkse milieu gingen elkaar te lijf met messen, bijlen, metalen staven en hamers"
Hij laat me denken aan jouquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze mag ook wel van mijn kwaktaart snoepen.
Goede kans dat de verkoper nooit meer iets hoort van de hoogste bieder dus dan zijn er voor de andere bieders wellicht een kans op kopen.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:41 schreef Bortecinem het volgende:
Mongolen op marktplaats die lager bieden dan het hoogste bod. like r u being serious right now.
Zou kunnen inderdaad maar in dit geval zijn er 6 andere geïnteresseerden die een hoger bod hebben geplaatst.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goede kans dat de verkoper nooit meer iets hoort van de hoogste bieder dus dan zijn er voor de andere bieders wellicht een kans op kopen.
Dat is mijn theorie in deze casus
Is het een Hollandse naam?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad maar in dit geval zijn er 6 andere geïnteresseerden die een hoger bod hebben geplaatst.
Ah een veteraanquote:Op zondag 15 maart 2015 18:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen naam, alleen een letter. Wel al jaaaren actief op marktplaats.
Bitchez.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ah een veteraan
Volgens mij is er een kudde luitjes die daar de hele dag op vanalles bieden zonder van plan te zijn iets te kopen
Dit ja. Doe ik auch.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goede kans dat de verkoper nooit meer iets hoort van de hoogste bieder dus dan zijn er voor de andere bieders wellicht een kans op kopen.
Dat is mijn theorie in deze casus
Bellen of je hem zonder friet en sla kan krijgen??quote:Op zondag 15 maart 2015 20:19 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom kan ik nergens döner los bestellen? Overal zit friet en sla bij.
Stylo, bradda, wat moet ik doen?
Ja, maar autist dit dat.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Bellen of je hem zonder friet en sla kan krijgen??
Wil je een schotel? Want hier kun je overal gewoon broodjes los bestellen. En anders bellen zoals Crip zei of in dat vakje aangeven dat je geen friet en sla wilt?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:19 schreef Deuce92 het volgende:
Flickr. Kwaliteit van foto's blijft behouden.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is het beste platform om je foto's naar te uploaden? Ik heb ooit een Flickr-account aangemaakt, maar nog niet gebruikt.
Ja, broodje kan ook, of wrap. Maar ik wil er helemaal niks bij. Gewoon vleesch, dat ik in m'n mond kan stoppen. Ik doe er wel zelf wat knoflooksaus bij, maar verder niks.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil je een schotel? Want hier kun je overal gewoon broodjes los bestellen. En anders bellen zoals Crip zei of in dat vakje aangeven dat je geen friet en sla wilt?
[..]
Flickr. Kwaliteit van foto's blijft behouden.
Dan zet je dat er ook bij?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, broodje kan ook, of wrap. Maar ik wil er helemaal niks bij. Gewoon vleesch, dat ik in m'n mond kan stoppen. Ik doe er wel zelf wat knoflooksaus bij, maar verder niks.
Ja, maar... Dan betaal ik voor een schotel, en krijg ik maar één gedeelte. Kan ik net zo goed de hele schotel bestellen, en dan de friet aan de hond geven.quote:
Oké thnx, dan ga ik Flickr eens proberen. Ik zie dat er ook een goed beoordeelde app van is; wel handig natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha homoquote:Op zondag 15 maart 2015 20:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, broodje kan ook, of wrap. Maar ik wil er helemaal niks bij. Gewoon vleesch, dat ik in m'n mond kan stoppen. Ik doe er wel zelf wat knoflooksaus bij, maar verder niks.
Waarom hem gelijk uitschelden?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zal ik hem appen voor je?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:19 schreef Deuce92 het volgende:
Je kan me altijd viberen, maar niks. 😐quote:Op zondag 15 maart 2015 20:53 schreef Deuce92 het volgende:
Heb nu al de schotel besteld, vriendje. Beetje jammer dat je zo lang op je liet wachten.
Binnenkort.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:01 schreef Mathemaat het volgende:
Hey Borte, wanneer gaan we nou naar starbucks?
Nog steeds verkouden?quote:
Respect. Zou ik ook doen.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
Mannen die hun vrouwen verbieden om te werken.Vrouwen die hiermee akkoord gaan.
Live and let live enzo maar waarom verbieden? En waarom accepteer je het dat je man zulke beslissingen voor je maakt? Ik snap dit soort mensen echt niet.
Drie meter damn. Een man zou haar zomaar kunnen ontvoeren zonder dat je het door hebt. Beter gewoon aan de lijn houden.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Respect. Zou ik ook doen.
De vrouw moet ook steeds verplicht drie meter achter mij lopen. Laten zien wie de baas is
Ik heb zo'n alarm ding. Als ze ineens durft verder dan drie meter te lopen, dan krijg ik een tril.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Drie meter damn. Een man zou haar zomaar kunnen ontvoeren zonder dat je het door hebt. Beter gewoon aan de lijn houden.
Zo ben je wel van haar af zonder de schande van een scheiding en dure alimentatie.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Drie meter damn. Een man zou haar zomaar kunnen ontvoeren zonder dat je het door hebt. Beter gewoon aan de lijn houden.
Was het maar andersom. Zou graag een rijke sugarmommy vinden die mij verbiedt om te werken.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
Live and let live enzo maar waarom verbieden? En waarom accepteer je het dat je man zulke beslissingen voor je maakt? Ik snap dit soort mensen echt niet.
Ja, de persoon over wie ik het heb is zelf sowieso lui en zit het liefst thuis. Maar dat je anderen jouw leven zo laat bepalen, dat is wat ik niet snap.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was het maar andersom. Zou graag een rijke sugarmommy vinden die mij verbiedt om te werken.
Misschien omdat ze lui is en graag thuis zit.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, de persoon over wie ik het heb is zelf sowieso lui en zit het liefst thuis. Maar dat je anderen jouw leven zo laat bepalen, dat is wat ik niet snap.
Snapje brüürquote:Op zondag 15 maart 2015 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zo ben je wel van haar af zonder de schande van een scheiding en dure alimentatie.
Pics?quote:Op zondag 15 maart 2015 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
Heb vandaag cheesecake en tiramisu gemaakt btw.
Cheesecake is nu aan het afkoelen. Maak morgen wel een foto. Tiramisu is al op volgens mij. Had alleen twee schaaltjes voor mijn vader gemaakt. Bij ons thuis is mijn moeder hardcore cheesecake fan en mijn vader tiramisu fan. Ik kan ze nooit tevreden houden.quote:
Ik ken een Turks paar waar de vrouw werkt en de man thuis is. Zo kan het ook. Let that work horse work.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
Zo ken ik er ook een.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:02 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ken een Turks paar waar de vrouw werkt en de man thuis is. Zo kan het ook. Let that work horse work.
bij dit stel is het anders. Ze is opgeleid en verdient vrij goed. De man is verantwoordelijk voor de kinderen.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een.
En ik ken ook zo'n Nederlands meisje. Het is nu uit met die vriend maar man, wat was dat een triest geval. Wij werkten toen samen met dat meisje en verdienden echt het minimumloon. Zij woonde samen met die vriend en was verantwoordelijk voor alle kosten. Dus die had echt nooit geld. Aan het einde van de maand had ze net een euro over voor eten en zo.
Mooi geregeld toch.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:16 schreef Atak het volgende:
[..]
bij dit stel is het anders. Ze is opgeleid en verdient vrij goed. De man is verantwoordelijk voor de kinderen.
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:02 schreef Bortecinem het volgende:
Maar serieus, die man is zo geobsedeerd door tiramisu.. niet normaal. Elke keer als hij mij in de keuken ziet staan (wat vaak is) roept die 'BEN JE TIRAMISU AAN HET MAKEEEN'.En als ik het een tijdje niet maak dan zegt hij altijd dat hij het zelf gaat maken zogenaamd en dan gaat die zielig achter de pc zitten en tiramusu filmpjes kijken op youtube en dan opschrijven hoe het moet en zo.
Maar uiteindelijk ben ik toch degene die het maakt.
Mannen.
Baasjequote:Op zondag 15 maart 2015 22:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cheesecake is nu aan het afkoelen. Maak morgen wel een foto. Tiramisu is al op volgens mij. Had alleen twee schaaltjes voor mijn vader gemaakt. Bij ons thuis is mijn moeder hardcore cheesecake fan en mijn vader tiramisu fan. Ik kan ze nooit tevreden houden.
Maar serieus, die man is zo geobsedeerd door tiramisu.. niet normaal. Elke keer als hij mij in de keuken ziet staan (wat vaak is) roept die 'BEN JE TIRAMISU AAN HET MAKEEEN'.En als ik het een tijdje niet maak dan zegt hij altijd dat hij het zelf gaat maken zogenaamd en dan gaat die zielig achter de pc zitten en tiramusu filmpjes kijken op youtube en dan opschrijven hoe het moet en zo.
Mannen.
Is acteerwerk. Hij doet alsof hij zielig is.quote:
Ja, hij krijgt het wel altijd voor elkaar.quote:
Ik wil volgende keer wel helpen met opeten.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is acteerwerk. Hij doet alsof hij zielig is.
[..]
Ja, hij krijgt het wel altijd voor elkaar.
Maar heb niet veel gemaakt want anders moeten mijn moeder en de hele cheesecake opeten hehe. Heb gewoon half pakje mascarpone gebruikt en de rest in de cheesecake gedaan.
Zusje sowieso niet. Die mag dit soort eten niet dus die begint er ook echt niet aan, ook niet voor anderen.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Je baba is wel verstandig, dat zal nog wat worden als jij je eigen huisje hebt.. Dan kijkt hij je moeder of zusje met honger aan![]()
Heb jij nooit gesprekken met familie en vrienden over werk en thuis? Ik kan zelf al 9893 redenen bedenken hoe iemand mij dit zou kunnen vertellen.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:27 schreef xaban06 het volgende:
Hoe vertellen die vrouwen jouw dat ze niet mogen werken? Gewoon, Borte ik mag niet werken van mijn man? En als jij dam vraagt, waarom niet?
De eerste snap ik. Tweede is dom.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb jij nooit gesprekken met familie en vrienden over werk en thuis? Ik kan zelf al 9893 redenen bedenken hoe iemand mij dit zou kunnen vertellen.
De ene heeft een HBO diploma en woont in Turkije. Toen ik haar vroeg of ze al werk had gevonden zei ze dat haar man niet wou dat ze ging werken. De andere wilt niet verder studeren omdat haar toekomstige man haar nu al verbied om later te gaan werken.
'Maar jaaa hoe weet je dat ze niet wil verder studeren, hoe vertellen mensen jou dat'
Snap je haar omdat ze haar diploma al heeft? Ik vind het nog steeds dom omdat ik weet dat ze altijd ambitieus is geweest. Ze laat zich zo controleren door haar man en niet alleen op dit vlakquote:Op zondag 15 maart 2015 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De eerste snap ik. Tweede is dom.
Maar zal vast een jaloerse dwaas zijn.
Nee. Turkije ligt dat zoooo gevoelig steeds. Vrouwen en werken is daar nog niet logisch.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Snap je haar omdat ze haar diploma al heeft? Ik vind het nog steeds dom omdat ik weet dat ze altijd ambitieus is geweest. Ze laat zich zo controleren door haar man en niet alleen op dit vlak.
[..]
Blijkbaar accepteert ze dat. Ook een raar wijf.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:41 schreef Stimorol- het volgende:
Het mag niet van haar man. Wat eem teringlijer dat hij haar dat niet gunt
Hij rijdt zeker ook in een Hummer.quote:
Helemaal niet mee eens. Wij hebben het hier over twee afgestudeerde jongeren. En ik ken maar weinig afgestudeerden in Turkije die hun vrouwen verbieden om te werken. En verder, Turkije of niet, zij is degene die de keuze heeft gemaakt om met hem te trouwen en daarheen te verhuizen. Afspraken maken met je man over thuisblijven, voor de kinderen zorgen etc. is niet hetzelfde als een man die jouw leven bepaalt. En een man die bepaalt of jij werkt of niet bepaalt gewoon je hele leven.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Turkije ligt dat zoooo gevoelig steeds. Vrouwen en werken is daar nog niet logisch.
En wederom; haar man is een dwaas en zij ook. Ik was alleen gekomen
Dat is Turkije. Daar zijn mensem raar. Denk maar aan vriendinnen van neven die raar doen wb Facebook.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Helemaal niet mee eens. Wij hebben het hier over twee afgestudeerde jongeren. En ik ken maar weinig afgestudeerden in Turkije die hun vrouwen verbieden om te werken. En verder, Turkije of niet, zij is degene die de keuze heeft gemaakt om met hem te trouwen en daarheen te verhuizen. Afspraken maken met je man over thuisblijven, voor de kinderen zorgen etc. is niet hetzelfde als een man die jouw leven bepaalt. En een man die bepaalt of jij werkt of niet bepaalt gewoon je hele leven.
[..]
Wie is die man? Bf?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cheesecake is nu aan het afkoelen. Maak morgen wel een foto. Tiramisu is al op volgens mij. Had alleen twee schaaltjes voor mijn vader gemaakt. Bij ons thuis is mijn moeder hardcore cheesecake fan en mijn vader tiramisu fan. Ik kan ze nooit tevreden houden.
Mannen.
Oh ja. Psycho bitch.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is Turkije. Daar zijn mensem raar. Denk maar aan vriendinnen van neven die raar doen wb Facebook.
Maar wat voor kwaliteiten heeft hij, dat zij toch bij hem blijft?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ik vind het toch jammer. Hani die andere is zelf lui en dom, ze wilt het zelf. Maar die andere wordt duidelijk beperkt in haar doen en laten en is daar ook eerlijk over.
-quote:Op zondag 15 maart 2015 22:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat voor kwaliteiten heeft hij, dat zij toch bij hem blijft?
#jaloersquote:Op zondag 15 maart 2015 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga pitten. Lazy sundays maken je zo brak. Aju
Ik bemoei mij irl nooit met mensen. Daarom dat je mij zoveel ziet klagen op fok. Ik moet mijn mening ergens kwijt.quote:
Ama ze pikt het.. Dus het is haar schuld.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja. Psycho bitch.
Maar ik vind het toch jammer. Hani die andere is zelf lui en dom, ze wilt het zelf. Maar die andere wordt duidelijk beperkt in haar doen en laten en is daar ook eerlijk over.
Mensen uitlachen wanneer ze om 5/6 uur in de morgen moeten beginnen met werken terwijl jij naar huis gaat om te pitten.quote:
-quote:Op zondag 15 maart 2015 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ama ze pikt het.. Dus het is haar schuld.
Of pitten en dan opstaan naar huis, uitlachen en dan weer pitten. #goeietijden #slechtetijden #eendagdiealseennachtverschijntquote:Op zondag 15 maart 2015 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mensen uitlachen wanneer ze om 5/6 uur in de morgen moeten beginnen met werken terwijl jij naar huis gaat om te pitten.
lol baas.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of pitten en dan opstaan naar huis, uitlachen en dan weer pitten. #goeietijden #slechtetijden #eendagdiealseennachtverschijnt
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lol baas.
Dat kon ik niet maken. Vroeger wel blijkbaar. Als ik zo verhalen hoor van 50+ collega's. Mensen die in pallets/dozen gingen liggen en vervolgens in de schappen worden geplaatst met de heftruck en na een paar uur weer naar beneden werden gehaald en zo.
[..]
lol baas.
Dat kon ik niet maken. Vroeger wel blijkbaar. Als ik zo verhalen hoor van 50+ collega's. Mensen die in pallets/dozen gingen liggen en vervolgens in de schappen worden geplaatst met de heftruck en na een paar uur weer naar beneden werden gehaald en zo.
[..]
lol baas.
Dat kon ik niet maken. Vroeger wel blijkbaar. Als ik zo verhalen hoor van 50+ collega's. Mensen die in pallets/dozen gingen liggen en vervolgens in de schappen werden geplaatst met de heftruck om vervolgens na een paar uur slaap weer naar beneden gehaald te worden en zo.
Hehe bij ons hingen er ook camera's maar niet gericht op werknemers volgens mij. En anders was ik allang ontslagen geweest.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mijn oude baan hebben ze nu allemaal camera's
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe bij ons hingen er ook camera's maar niet gericht op werknemers volgens mij. En anders was ik allang ontslagen geweest.Heb vaak de neiging om te racen op karretjes en pompwagens. Een keer brak ik bijna mijn nek.
Snapte toen waarom het racen op pompwagens echt niet mocht hehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot uw dienst.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ging googlen naar pompwagen of er een ander woord voor bestond omdat ik gewoon een Deuce grap verwachtte.
Ik heb mijn werkspullen nog niet ingeleverd bitch. Ik trap je met mijn stalen werkschoenen en steek je met mijn stanleymes.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom in m'n gezicht zeggen, skkltje. Ik steek je.
Why is it called a forklift if it has spoons?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ging googlen naar pompwagen of er een ander woord voor bestond omdat ik gewoon een Deuce grap verwachtte.
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Why is it called a forklift if it has spoons?
[ afbeelding ]
Met die bril is cutequote:Op maandag 16 maart 2015 02:20 schreef Atak het volgende:
In alle uithoeken van de wereld. Van Hongarije tot Japan
[ afbeelding ]
Whut? Hoe dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 09:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb me ziekgemeld en er wordt van me verwacht dat ik nog even iets oplever.![]()
Je moet je op de dag van deadline ook niet ziekmeldenquote:Op maandag 16 maart 2015 09:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb me ziekgemeld en er wordt van me verwacht dat ik nog even iets oplever.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 09:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je moet je op de dag van deadline ook niet ziekmelden
Het is een wekelijks ritueel (dashboard)... Ik ben een SPoF.quote:
Dank je.quote:
Veel beterschap syl 😢😘quote:Op maandag 16 maart 2015 09:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ask bu, aka da konar boka da.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:04 schreef Crip het volgende:
wat haten jullie, zehma jullie zijn topmodellen
ech welquote:Op maandag 16 maart 2015 12:04 schreef Crip het volgende:
wat haten jullie, zehma jullie zijn topmodellen
Sws.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ghaley jmel ma kay shoufs fe khoubto, kay shouf khir qoubet sahbou.
Ik nog drie uur. Kk levenquote:Op maandag 16 maart 2015 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
Its fucking boringgggg
Nog maar een uur tho
Oh.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nahhhhhhhhh. Is verplicht. Moet 7u beginnen eigk.
Went snel. Vnv ga ik naar de bios dan merk ik wel nadelen van 5.45 opstaan. Om 23u gaap ik al.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh.
Die nieuwe dropkauwgom van sportlife.
Siesta houden!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Went snel. Vnv ga ik naar de bios dan merk ik wel nadelen van 5.45 opstaan. Om 23u gaap ik al.
Geen tijd vnv. Hardknock levenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Siesta houden!
Zonder siesta geen leven.
Ik sta altijd 6 uur open begin half negenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Went snel. Vnv ga ik naar de bios dan merk ik wel nadelen van 5.45 opstaan. Om 23u gaap ik al.
Hoeveel reistijd heb je?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik sta altijd 6 uur open begin half negen
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik sta altijd 6 uur open begin half negen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |