SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks aan de hand joh.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben toch benieuwd wat er gaande is in Moskou. Putin is al een week niet in het openbaar gezien. Geruchten gaan van een griep/ziekte tot een machtswisseling/coup.
quote:
quote:op een mooie tas die simpelweg te duur is. Hoeveel zou ik kunnen verdienen met orgaandonatie?
Nee.. het ontvangen van bezoek is ook een apart geval.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:40 schreef Bortecinem het volgende:
^Het wachten op bezoek (of arriveren van) is ook een probleem. M.a.w Turken komen nooit op tijd.
Oh.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. het ontvangen van bezoek is ook een apart geval.
Thanks.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:40 schreef Bortecinem het volgende:
^Het wachten op bezoek (of arriveren van) is ook een probleem. M.a.w Turken komen nooit op tijd.
Ik zeg: doen!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Momenteel twijfel ik over het posten van Tarkan - Şımarık
Wat voor 10 jaarquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Na 10 jaar nog niet eens een cadeau. Nee dus.
True...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Stimo kan er ook niet veel van. Mijn neefje spreekt nog beter Turks
Zal vanavond ff offerte sturenquote:
Wel in een koelbox dan toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor 10 jaar
Ik doe niet aan opsturen. Live of niet
Damn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:28 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=cbe_1426241591
holy..
Sowieso achterlijk volk.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Damn.
Ik zie dit vaker trouwens in Rusland dat ze totaal niet omkijken en zomaar oversteken
Komt dat Venrayse/Venlose gedachtegoed toch naar boven drijven.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
Oke that's racissttt. Maar serieus wel een van de meest schofterige mensen die ik heb gekend. Ze denken echt dat ze heel wat zijn en anderen van alles kunnen maken.
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:44 schreef Bortecinem het volgende:
Venray is niet te vergelijken met Venlo. kk zuidlimburger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |