Zoiets?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Leef je uit met paint of photoshop.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Leef je uit met paint of photoshop.
Ik heb even gekeken, maar niets gevonden waaruit bleek dat ze goed bezig zijn geweest. Sterker nog, 2011 (het 2e jaar dat Ivo minister was) is het aantal misdaden juist omhoog gegaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou, als je naar de misdaadcijfers kijkt, zijn ze niet enkel slecht bezig geweest
En hoe moeten wij jouw grimas compleet met tong opvatten Tong?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die minzame grimas ook altijd. Zo van. 'Ik heb schijt aan het klootjes volk.'
Na het Volk en Vaderland van Teeven krijgen we nu een soort dolkstoot-legende van Schippers?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:00 schreef Ringo het volgende:
Niets is toevallig of zonder reden in de politiek.
Deze valsekrengenpropaganda van een slecht verliezer ook niet.
Next.
VVD en empathie... doorgaans blijft dat moeilijk, kennelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:07 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Na het Volk en Vaderland van Teeven krijgen we nu een soort dolkstoot-legende van Schippers?Rutte moet eens een seminar over "historisch ongelukkige beeldspraak" organiseren voor zijn VVD-top.
Overigens is Schippers net zo empatisch beperkt als die andere engnekken daar zoals Blok, Zijlstra, Kamp en Rutte zelf...
Maar dan nog brengen zowel Weekers als Opstelten zichzelf in de problemen... Weekers door gebrek aan ingrijpen bij de Belastingdienst, Opstelten door al te boude uitspraken...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:58 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ze heeft hier toch gewoon gelijk? Vergelijkbaar met Dhr. Weekers en de belastingdienst. Maandenlang slecht presteren en een verstoorde relatie met je (top)ambtenaren, uiteindelijk krijgen die een kans om je pootje te haken en voordat je het weet lig je op je neus.
Of het bonnetje met de verkiezingen te maken heeft betwijfel ik, maar dat het de timing van het lekker zeer doelgericht is geweest om Opstelten ten val te brengen dat lijkt me duidelijk.
Ik zal het aan haar doorgeven.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt nooit en te nimmer. Ben niet kieskeurig. En val niet over leeftijd. Maar ik vind haar vies en lelijk.
Dom ook nog eens. Katja mag wel langskomen voor een stukje verwerkingsvlees.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:42 schreef Tism het volgende:
Ja ja ja, Ik was het..![]()
Ik ben bezig met het decimeren van de VVD tot 0..![]()
Eerst de partij...daarna de kiezers...Mwhahahahaha!!!..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |