Zo, laatst ook al.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen naar begrafenis van de vader van een van m'n medewerkers. In Zoelen. Of all places.
Sterkte zometeen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen naar begrafenis van de vader van een van m'n medewerkers. In Zoelen. Of all places.
Waar zie je datquote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:08 schreef ChatGirl het volgende:
Het vorige topic was het langzaamste uit de reeks![]()
![]()
met een eervolle vermelding van Bladhark op 20quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://arcee862.com/topicspeed.php?reeks=70&forum=0&order=1
Tja, Iwanius als TS. Ach.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:55 schreef ChatGirl het volgende:
Dit topic: LIF / Waar je de vrouw van vandaag de dag heel erg blij mee maakt.
1 troost: je kan altijd naar snow world in zoetermeerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
Laatste dagje skiënvanavond weer naar huis
Dat is ook weer waar ja.quote:
zal toch niet met de TS te maken hebben?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:08 schreef ChatGirl het volgende:
Het vorige topic was het langzaamste uit de reeks![]()
![]()
Ik hoop het niet voor jequote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zal toch niet met de TS te maken hebben?
Troosteloze kutpiste daarquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
1 troost: je kan altijd naar snow world in zoetermeer
Je zou willen dat het een kut-piste was.quote:
zo tussen die gleuf door glijdenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je zou willen dat het een kut-piste was.
Das altijd wel mooi jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer terug van de uitvaart. Duurde vijf kwartier. Heb zelfs niks met geloof maar was een mooie dienst met gelukkige diverse persoonlijke noten.
Verdomme.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:14 schreef Pandaplint het volgende:
Goed topic![]()
ONZ / [PAINT] Waar is Putin?
twitter:roosmarijn twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 19:02:07@elger dat arme beest zit daar zeker ook weer voor het derde jaar op rij in een hok te poseren? reageer retweet
twitter:roosmarijn twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 19:02:07@elger dat arme beest zit daar zeker ook weer voor het derde jaar op rij in een hok te poseren? reageer retweet
twitter:elger twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:09:04Panel over social media met NYTimes, WSJ en AP. Had ook panel van 3 jaar geleden kunnen zijn. Niets nieuws… #sxsw http://t.co/2ytpGZTFKo reageer retweet
Klinkt alsof je veel mist als je er niet benttwitter:elger twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 17:26:01Ik ga alleen niets van deze talk onthouden omdat ik ondertussen zit te tweeten #sxsw reageer retweet
EN DAT ZIT DAAR MAAR VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!11!!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:28 schreef Pandaplint het volgende:
twitter:elger twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:09:04Panel over social media met NYTimes, WSJ en AP. Had ook panel van 3 jaar geleden kunnen zijn. Niets nieuws… #sxsw http://t.co/2ytpGZTFKo reageer retweet
Klinkt alsof je veel mist als je er niet benttwitter:elger twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 17:26:01Ik ga alleen niets van deze talk onthouden omdat ik ondertussen zit te tweeten #sxsw reageer retweet
![]()
/Pino
YEAH!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
EN DAT ZIT DAAR MAAR VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!11!!!!
ik heb taartneger als mijn WA-wallpaper ingesteldquote:
Idd. Vraag me afwaarom ze daar met zoveel man zitten. Zoveel NL'ers van tig sites... Tsja. En SXSW is wel een beetje over z'n hoogtepunt heen, lees je op diverse plekken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:28 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
/Pino
Hee die centen van Radio 6 moeten ergens aan verkwist worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Vraag me afwaarom ze daar met zoveel man zitten. Zoveel NL'ers van tig sites... Tsja. En SXSW is wel een beetje over z'n hoogtepunt heen, lees je op diverse plekken.
Around The World zekerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:50 schreef Againzender het volgende:
Standby dienst, kinderen slapen, vrouw migraine, koptelefoon doet het niet. Ik speel wel een liedje in mn hoofd af. Ik kan dat.
die tekst is te ingewikkeld. Ik doe Ship of Fools van World Party.quote:
Ach je komt iig dichterbij wijn drinken dan ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
Muis gaat me niet lief vinden, want ik heb zojuist wijn geknoeid
Kattengrit er op strooien. En dat vervolgens opvreten. Verspillen is een zonde.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
Muis gaat me niet lief vinden, want ik heb zojuist wijn geknoeid
quote:
Echt hequote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:28 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
/Pino
Hoezo, ben je gestopt met drinken?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach je komt iig dichterbij wijn drinken dan ik.
Ik had het geknoeid op m'n deken op de bank. Nu ruikt ie naar schrale wijnquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kattengrit er op strooien. En dat vervolgens opvreten. Verspillen is een zonde.
Ik hoorde vorige week op radio 2 een nummer van een nieuwe 'singer-songwriter' en het heette Home en het klonk precies als Home. En Home lijkt op zijn beurt ook best veel op Home van Phillip Phillips.quote:
Homeceptionquote:Op zondag 15 maart 2015 08:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week op radio 2 een nummer van een nieuwe 'singer-songwriter' en het heette Home en het klonk precies als Home. En Home lijkt op zijn beurt ook best veel op Home van Phillip Phillips.
Programma al eens geïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:12 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb een klein probleem op mijn laptop (asus). De spotify app start niet op. Hebben meer mensen hier last van? De app op mijn mobiel doet het wel.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoofd Digitale Media van de NOS is er ook. Mooi afdelingsuitje.
Ik begin nu alvast met huilen.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:59 schreef Pino112 het volgende:
>>> MAANDAG: Fiction Plane
>>> DINSDAG: The Wombats
>>> WOENSDAG: Emil Landman
>>> DONDERDAG: ?
>>> VRIJDAG: Maaike Ouboter
Vrijdag huilend in de vangrails!
Zit je tegenwoordig in de IT?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Programma al eens geïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd?
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zit je tegenwoordig in de IT?![]()
[ afbeelding ]
Nee dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik ga morgen spotify verwijderen van mijn laptop en opnieuw installeren. Maar ik vroeg me af of ik dan niet mijn afspeellijsten kwijtraak.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Programma al eens geïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd?
Neem anders even contact op met de klantenservice. Mijn ervaring is dat ze je snel en goed helpen als je een vraag/probleem hebt.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik ga morgen spotify verwijderen van mijn laptop en opnieuw installeren. Maar ik vroeg me af of ik dan niet mijn afspeellijsten kwijtraak.
De vorige keer dat ik spotify verwijderde van mijn laptop en dit weer opnieuw installeerde was dat wel het geval.
Natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn contract kwam eindelijk aan met de post. Moet ik dus pensioenpremie gaan betalen
Toch maar eens kijken of dat verplicht is.
Belachelijlk. Voor een bijbaantje pensioenpremie gaan betalen, zeker voor iets wat ik hoop maar tot september/oktober te gaan doen.quote:
Tegen de tijd dat je met pensioen mag gaan, ben je blij dat je premie hebt mogen betalen. Anders krijg je maar weinig...quote:Op zondag 15 maart 2015 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Belachelijlk. Voor een bijbaantje pensioenpremie gaan betalen, zeker voor iets wat ik hoop maar tot september/oktober te gaan doen.
Ik krijg op dit moment van een bijbaantje in 2011 als ik ooit 67 wordt maar liefst 1 of 2 euro per maandquote:Op zondag 15 maart 2015 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je met pensioen mag gaan, ben je blij dat je premie hebt mogen betalen. Anders krijg je maar weinig...
+1.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:45 schreef Cee het volgende:
Wat een intens slecht nummer vind ik dat toch.
zou zo een tekst van rob geus kunnen zijnquote:Op maandag 16 maart 2015 07:47 schreef Cee het volgende:
Where de foot teest best ende kurls where less sunsjaaaaaiiiiin.Goedemorgen
In de kleedkamers zeker?quote:Op maandag 16 maart 2015 07:48 schreef JaneDoe het volgende:
singasongrijters gaan intiem doen in de ziggo dome
Haten op de zoon van Princequote:Op maandag 16 maart 2015 07:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een intens slecht nummer vind ik dat toch.
Dat is niet zo Spotifraai!quote:Op zondag 15 maart 2015 10:12 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb een klein probleem op mijn laptop (asus). De spotify app start niet op. Hebben meer mensen hier last van? De app op mijn mobiel doet het wel.
Ik wist niet eens dat ze nog bestonden.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
2 sisters was een leuk nummer, wat ik nou hoor van Fiction Plane is weer 1000 in een dozijn crap die je de hele dag al hoort![]()
zonde
It's a beautiful day.quote:
moet t ook nog bekijken, ben je al eeuwig dankbaarquote:Op maandag 16 maart 2015 10:20 schreef Sersjee het volgende:
Da's waar ook, ik moet nog steeds Get a life bingewatchen.
my name is earlquote:Op maandag 16 maart 2015 10:28 schreef JaneDoe het volgende:
nu we t over series hebben; hoe heet die ene amerikaanse serie?
lijkt een beetje op get a life qua opzet, dorky volwassen man met dito dorky nerd vrienden
uit begin jaren zeroes als ik t goed heb
hoofdpersoon heeft een snor
viel volgens mij ook bij veenstra in de smaak
quote:
Nouja, ik vind Aerosmith een beter nummer van Pink dan bijvoorbeeld Just Give Me A Reason.quote:
Verdomme.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik vind Aerosmith een beter nummer van Pink dan bijvoorbeeld Just Give Me A Reason.
quote:
dramaandag > lupdagquote:
Ja, voor de verandering wel eens!quote:
zo bezige bij!!quote:Op maandag 16 maart 2015 12:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, voor de verandering wel eens!
Ik heb al afgewassen, de strijk gedaan en m'n bed verschoond (en dat was allemaal vóór 12 uur)
En nu ga ik lekker sollicitatiebrieven schrijven
Wow wat productief. Ik ben al 3 uur lang "onderweg" naar de supermarkt.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, voor de verandering wel eens!
Ik heb al afgewassen, de strijk gedaan en m'n bed verschoond (en dat was allemaal vóór 12 uur)
En nu ga ik lekker sollicitatiebrieven schrijven
quote:
Hop, op naar de supermarkt jij!quote:Op maandag 16 maart 2015 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wow wat productief. Ik ben al 3 uur lang "onderweg" naar de supermarkt.
Ik ga nu mijn schoenen en jas aantrekken!quote:
Wat eten we vanavond?quote:Op maandag 16 maart 2015 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn schoenen en jas aantrekken!
Weet ik nog niet, want ik moet of om 5 uur eten of om 9 uur pas... Dus ik gok iets van een salade ofzo.quote:
Die heeft Jo.quote:
Mis niet 10/10 goed liedje zou doen ditdatquote:
Geniale plaatquote:
Haiquote:
Nee.quote:
Goed bezig!quote:Op maandag 16 maart 2015 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Terug van rondje stad en supermarkt.
Ik ben 3 drogisterijen af geweest voor een fatsoenlijk betaalbare anti-roos shampoo om te proberen of mijn hoofdhuidproblemen weggaan. Maar het was allemaal duur of ze hadden het niet meer.quote:
Ik heb echt helemaal niks met dat soort muziek.quote:
Ik word er wel vrolijk van. Lekker lentedeuntje.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks met dat soort muziek.
sobersoquote:
Jammer dat je gestopt bent met drinkenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgenavond wijnproeverij in de lokale supermarkt
Ja idd best wel jammer.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer dat je gestopt bent met drinken
Ik doe liever wat anders met mijn 60 euro.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Wie gaat er mee?
http://www.ticketmaster.n(...)from=nickelback_mojo
60 euro?!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Wie gaat er mee?
Ja maar dat is een goede band.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:09 schreef SilentChaos het volgende:
voor Metallica heb ik het wel betaald (alhoewel dat wel een van de duurste Metallica concerten was waar ik geweest ben).
En dat uit jouw mondquote:
Je hoeft iets niet mooi te vinden om wel te herkennen dat het goed is. Zo vind ik Korn verschrikkelijk om naar te luisteren, maar is het wel een hele goede band.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond
Nickelback is live niet slecht, ze maken wel waar wat er op de plaat staat (inb4 "daar gaat het mis")... alleen heeft de zanger iets teveel M3 schuurpapier gegeten![]()
De oude Korn is wel geniaalquote:Op maandag 16 maart 2015 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoeft iets niet mooi te vinden om wel te herkennen dat het goed is. Zo vind ik Korn verschrikkelijk om naar te luisteren, maar is het wel een hele goede band.
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Barend meer.
wolfrolf vindt dit jammer.
[ afbeelding ]
Live gezien.quote:
Ik ook, 2xquote:
Je lijkt trouwens gelijk te krijgen wat Californication vanaf seizoen 5 betreft. Maar ik zet nog even door.quote:
Gewoon afkijken... maar niet meer de kracht verwachten die de 1e t/m 4e seizoenen haddenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Je lijkt trouwens gelijk te krijgen wat Californication vanaf seizoen 5 betreft. Maar ik zet nog even door.
twitter:MartijnKonings twitterde op maandag 16-03-2015 om 15:35:42Hardop lachen om deze mailconversatie van @renevanm. Check ook de FB-pagina van deze gast: https://t.co/V4ywSGpmWA http://t.co/9r5NAV9pKP reageer retweet
Dat welquote:Op maandag 16 maart 2015 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
Okee, dit is wel een bazengrap
It didn't work in Holland
We've been playing for about 6 months![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:17 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:MartijnKonings twitterde op maandag 16-03-2015 om 15:35:42Hardop lachen om deze mailconversatie van @renevanm. Check ook de FB-pagina van deze gast: https://t.co/V4ywSGpmWA http://t.co/9r5NAV9pKP reageer retweet
![]()
![]()
Nieuwe Muse > jou.quote:
Anna?quote:
Denk dat je op een verkeerde zender zat. Nog geen tranen gezien.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
Is het een topshow Panda?
Ik zapte toenstraks ff langs en toen zat Spike (?) met tranen in z'n ogen.
Ik zapte er in de gauwigheid voorbij dus ik zal het dan wel weer verkeerd hebben gezien.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Denk dat je op een verkeerde zender zat. Nog geen tranen gezien.
Was net wel een goede bontmutsneger
Ik stel voor dat bedrag liever een avondje kroeg voor ergens in augustus/september.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Wie gaat er mee?
Goed plan!quote:Op maandag 16 maart 2015 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik stel voor dat bedrag liever een avondje kroeg voor ergens in augustus/september.
Kroegenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik stel voor dat bedrag liever een avondje kroeg voor ergens in augustus/september.
Dat is niet best.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:35 schreef Pino112 het volgende:
LUISTERCIJFER JANUARI-FEBRUARI: RADIO 538 WEER STEVIG AAN KOP
01. Radio 538 12.0 % 10.8 % 1.2 10.6 % 1.4
02. Sky Radio 9.6 % 10.5 % 0.9 10.6 % 1
03. NPO Radio 2 9.1 % 13.3 % 4.2 9.1 % =
04. NPO 3FM 9.0 % 10.0 % 1 10.3 % 1.3
Het begin van het einde!!11
http://www.radiofreak.nl/(...)weer-stevig-aan-kop/
Misschien trekken ze er hun lering uitquote:
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien trekken ze er hun lering uit
Neequote:
3FM zal nog meer naar de grote kliek trekken, nog meer typische 538nummers draaien etc. etc.quote:
Bakfietskinderenquote:
Je zei "hoogtepunt"quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Beatles
.
Toch nog een hoogtepunt in dit uur.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zei "hoogtepunt"![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alison Brie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zei "hoogtepunt"![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kun je inmiddels weer zitten SC?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zei "hoogtepunt"![]()
![]()
[ afbeelding ]
Krijg m'n bureaustoel alleen niet naar achterenquote:
the beat of the momentquote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:35 schreef Pino112 het volgende:
LUISTERCIJFER JANUARI-FEBRUARI: RADIO 538 WEER STEVIG AAN KOP
01. Radio 538 12.0 % 10.8 % 1.2 10.6 % 1.4
02. Sky Radio 9.6 % 10.5 % 0.9 10.6 % 1
03. NPO Radio 2 9.1 % 13.3 % 4.2 9.1 % =
04. NPO 3FM 9.0 % 10.0 % 1 10.3 % 1.3
Het begin van het einde!!11
http://www.radiofreak.nl/(...)weer-stevig-aan-kop/
Ze heeft wel iets jaquote:
Michiel houdt graag van thema dagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:47 schreef Bronson het volgende:
Al vind ik het bullshit dat hier in NL hier aandacht aan wordt besteed.
Ieren zitten overal.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:47 schreef Bronson het volgende:
Sowieso, Ierse Pubsquote:
Ach, in Amerika is het ook een supergroot feestquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:47 schreef Bronson het volgende:
Jups vader van een vriendin van de basisschool was Iers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |