Wonen in Almere wil je zelfs je ergste vijand niet aandoen.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:26 schreef Evertjan het volgende:
sociaal huren in Amsterdam zou verboden moeten worden ze gaan maar lekker wonen in Almere
Welke stad? Misschien heb ik je wel eens geholpen.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Trouwens, wat is er mis mee dat er 11% meer mensen naar de voedselbank gaan? Ik zit hier ook met een grote zak voedselbankchips.
kroepoek is geen chipsquote:Op maandag 16 maart 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke stad? Misschien heb ik je wel eens geholpen.
Dat is onder Balkenende veranderd.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sterker nog, immigranten mogen doodleuk woningen weigeren die ze niet aanstaan totdat ze iets voorgeschoteld krijgen dat ze wel schikt.
Iedereen, behalve Joris.quote:
Ik zit in Den Haag, maar het was een grap.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke stad? Misschien heb ik je wel eens geholpen.
Wat bedoel je? Ik snap het niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Mooi die geschiedsvervalsing van de NOS, falende kutomroep.
Nouja ze schakelden elkaar gewoon uit, niet echt een penalty maar niemand verdiende een advancequote:
Dat ze meteen zeggen dat ie wereldkampioen is geworden, of?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Mooi die geschiedsvervalsing van de NOS, falende kutomroep.
Joris de commentator dacht een kwartier lang dat Sjinkie tweede was geworden.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik snap het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |