Ah nee jong dat het toch geen sin.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:21 schreef marcodej het volgende:
Die kop van Sjink.
Sjink stemt niet denk ik.
MINDER MINDER MINDERquote:Op maandag 16 maart 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Onze verzorgingsstaat gaat naar de kanker omdat we nog steeds kansloze immigranten uit apenlanden opnemen die nooit iets zullen toevoegen aan de samenleving en alleen klauwen met geld kosten maar wel fokken als konijnen.
samen zullen we alles delenquote:Op maandag 16 maart 2015 23:25 schreef marcodej het volgende:
Rijken moeten niet solidair zijn met de armen, maar armen moet solidair zijn met de rijken.
Voor een Vitesse supporter doe jij het ook best aardig hoor.quote:
Zitten er konijnen op FOK!?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Onze verzorgingsstaat gaat naar de kanker omdat we nog steeds kansloze immigranten uit apenlanden opnemen die nooit iets zullen toevoegen aan de samenleving en alleen klauwen met geld kosten maar wel fokken als konijnen.
Niet zo onaardig over Kees en consorten.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Sociaal huren moet verboden worden voor iedereen die geen fuck teruggeeft aan de maatschappijquote:Op maandag 16 maart 2015 23:26 schreef Evertjan het volgende:
sociaal huren in Amsterdam zou verboden moeten worden ze gaan maar lekker wonen in Almere
Ga je ook nog verklappen welke frisdrank?quote:Op maandag 16 maart 2015 23:26 schreef marcodej het volgende:
Ik ga even een glaasje frisdrank inschenken.
Post deze volzin eens in het POL-café, verstop je dan snel en kijk later naar de reacties die je krijgt...quote:Op maandag 16 maart 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
ik heb geen cassis meer in huis, dus het wordt een fantaatje denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je ook nog verklappen welke frisdrank?
Sterker nog, immigranten mogen doodleuk woningen weigeren die ze niet aanstaan totdat ze iets voorgeschoteld krijgen dat ze wel schikt.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Betaalbare huren, waarbij je 8 jaar op een wachtlijst staat, terwijl een asielzoeker, net nieuw binnen, binnen drie maanden een huis krijgt.
Heerlijk man, je hebt een goede smaak.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
ik heb geen cassis meer in huis, dus het wordt een fantaatje denk ik.
Marcodej kennende zal het wel cassis zijn de Balisto onder de frisdrankenquote:Op maandag 16 maart 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je ook nog verklappen welke frisdrank?
Ik denk dat ze totaal geschokt zullen zijn aldaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Post deze volzin eens in het POL-café, verstop je dan snel en kijk later naar de reacties die je krijgt...
Waarschijnlijk heb ik dan de grootste lol.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Post deze volzin eens in het POL-café, verstop je dan snel en kijk later naar de reacties die je krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |