Frits is Jodenwoordvoerder op de televisie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Frits Barend heeft ook veel gevochten. Praatjesmaker.
Aha, volgens zijn wiki heeft ie amper een wedstrijd gevoetbald.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Feyenoord en Milan als vriendje van Seedorf
Dat kloptquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:24 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Aha, volgens zijn wiki heeft ie amper een wedstrijd gevoetbald.
in het land van blinden is eenoog koning.quote:
Nee, want Wilders zorgt niet voor duidelijke oplossingen. Alleen bij Jihadgesprekjes laat hij zich horen.quote:
quote:Hoe sloeg de vlam in de pan?
‘Er werd voor een overtreding gefloten. Wij kregen een vrije trap en Fräser wilde die bal pakken. Maar Fräser werd van achter geschopt door een gozer. Henk draait om en reageerde op zijn manier. Toen volgde er een opstootje tussen beide teams. Van Gobbel kwam aanrennen met een karatetrap, maar hij miste. Iedereen schrok. Ik was naar het opstootje gegaan om de boel te sussen. Maar die aanvoerder Ronald Schouten spoog mij in het gezicht. Ik ben op straat opgegroeid en ik deed dus meteen iets terug. Ik had toen als profvoetballer niet goed gehandeld. Maar ik raakte in paniek, want ik voelde mij bedreigd. Die klodder spuug was de laatste druppel. Ik handelde uit zelfverdediging. Toen ging die speler opeens neer. Het was nooit mijn intentie geweest om zijn kaak te breken.
Zijn oplossing is heel duidelijk. 'Fuck het buitenland en grenzen dicht'quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want Wilders zorgt niet voor duidelijke oplossingen. Alleen bij Jihadgesprekjes laat hij zich horen.
Gewoon een zelfvoorzienend land worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn oplossing is heel duidelijk. 'Fuck het buitenland en grenzen dicht'
Om de Oehoe op afstand te houdenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zit die vogelverschrikker daar aan tafel?
De oehoe is gevangenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Om de Oehoe op afstand te houden
DRUGS ARE BAD.quote:
Die belastinginkomsten, dan moet je er wel van uit gaan dat er geen btw/belastingontwijking gaat plaats vinden.quote:
Vastgeroest. Wordt tijd om de babyboomers verplicht te euthanaseren.quote:
Sonic boom in Cruijff ze kutquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Frits Barend vocht ook regelmatig op straat. Toen hij het kapsel van Guile van Street Fighter nog had.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en met dit gedoogbeleid bereik je niks en als je het compleet afschaft kom je ook niks verder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |