Het is weekendquote:
Mamaquote:
Watermeloen en kipquote:
Ik ben geen negerquote:
Kom dan nigguhquote:
Blankequote:
Hee FL zit op je Facebook te kijken, door de foto's en zo.quote:
Dit is engquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee FL zit op je Facebook te kijken, door de foto's en zo.
Hij pleegt een DrNickje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee FL zit op je Facebook te kijken, door de foto's en zo.
Jullie relatiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
"Ik haat jou"
Nou oke de waarheid mag tegenwoordig niet meer verteld worden blijkbaar. REN LB REN, DE STALKER KOMT JE PAKKEN.
Typaidsquote:
Hallon, zondag kom ik naar onze hometownquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
"Ik haat jou"
Nou oke de waarheid mag tegenwoordig niet meer verteld worden blijkbaar. REN LB REN, DE STALKER KOMT JE PAKKEN.
Heb jij effe geluk dat je een kleintje hebt anders mocht je er nooit inquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee van een vinger heeft ze al pijn.
Mag hij sowieso niet. Het mag niet als hij me slaat en jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij effe geluk dat je een kleintje hebt anders mocht je er nooit in
quote:
Zou ik ook doen bij zo'n wijf als jijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag hij sowieso niet. Het mag niet als hij me slaat en ja
[..]
Ch!pz - Back in Black.quote:
Runescape en nu ditquote:
quote:
Dat was dan ook tof.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook veel van Totally Spies gezien
Lolquote:
quote:
zomgquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Rocket Power vond ik echt altijd pure aids.
Rocket Powerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Rocket Power vond ik echt altijd pure aids.
Verstoppertje spelen op een plek waar niemand gevonden wil worden is wel een goed idee op zich.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:35 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/events/786267988125884/
wat is dit nou weer
Matige locatie inderdaadquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verstoppertje spelen op een plek waar niemand gevonden wilt worden is wel een goed idee op zich.
Nee.quote:
Wij worden beste buddiesquote:
Yepquote:
Een mens kan niet meerdere buddies hebben?quote:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een mens kan niet meerdere buddies hebben?
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Nick![]()
Waarom meld je je nou weer aan voor die events?
quote:
Bij deze val jij afquote:
Niet huilen plsquote:
Na het sparren ookquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik begeef mij as we speak naar het hoekje van de kamer om daar in foetushouding te huilen
Je moet niet denkenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij met jezelf verward.
Zo mag ik het horen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen.
[..]
Oeps, zat in het GutterFM topic.
#rektquote:
Waarom moet ik lachenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:57 schreef DrNick het volgende:
Jij kan niet eens meer denken na het sparren.
Nope.quote:
Ja maar ik was dan ook bijzonder slecht in basketbal.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nope.
Je bent sowieso nooit echt goed in een sport geweest, ik heb je bij alle toernooien van school wel afgemaakt denk ik. Zelfs bij basketbal
noobquote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja maar ik was dan ook bijzonder slecht in basketbal.
Nahhquote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:01 schreef Geo4kant het volgende:
LB vs Nick
You ever boxed? Tae Bo? Bootie-boot camp..
*BAM*
Nick tegen de vloer
Kijkt scheelquote:
Geo kijkt zo'n baggershowquote:
IMDB is niet te vertrouwenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij vindt HoC ook niet leuk terwijl dat wel zo is
Ik heb ook maar 2 afleveringen gezienquote:
Ik vond hem toen ook al tof meen ik, maar je moet vaak toch wel in shows komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 2 afleveringen gezien
Vond wel oke, beetje saaiquote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik vond hem toen ook al tof meen ik, maar je moet vaak toch wel in shows komen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vond wel oke, beetje saai
Misschien later nog eens proberen
Schoolquote:
ja maar dan is het tig keer duurderquote:
Duuuur.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:31 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.arke.nl/rondre(...)dreis-bali-compleet/
boh
Beter dan Titanicquote:
Ik hoop dat je dat niet een goede film vindquote:
7quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat niet een goede film vind
nee maar als ik van jou sterretje een cirkeltje moet maken moet je me maar even dm'enquote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee wil je afspreken zodat ik je sterretje even kan uitrekken?
Ik heb liever een plusje maar dat zal misschien wat lastig wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar als ik van jou sterretje een cirkeltje moet maken moet je me maar even dm'en
ehhquote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb liever een plusje maar dat zal misschien wat lastig worden
Dikke radio gedraaid net. en mijn voordeur vond het goed.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehh
wrm nog zo laat wakker
wat vind je begeleiding hiervan
ohquote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dikke radio gedraaid net. en mijn voordeur vond het goed.
Die jongen zal me verder niet zoveel boeien hoor.quote:
Dat dus. En verbranden als je oma niet kijkt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Prima trui voor 1 keer dragen tijdens kerst hoor
Deze werden gewoon verkocht bij primarkquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die jongen zal me verder niet zoveel boeien hoor.
[..]
Dat dus. En verbranden als je oma niet kijkt.
Primark somsquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Deze werden gewoon verkocht bij primarkOma is overbodig geworden, lelijke truien zijn hip.
Voor de verandering.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Goffedommeeee, Blackboard ligt eruit
kut Mart smeets truien.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Deze werden gewoon verkocht bij primarkOma is overbodig geworden, lelijke truien zijn hip.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
plaatsvervangende schaamte als ie weer met drugs op zit te fokken
hey nickjenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
plaatsvervangende schaamte voor iedere idioot die vrijwillig die rotzooi in zijn lichaam stopt ...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent een grotere junk dan nick limburgse flikkerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
plaatsvervangende schaamte voor iedere idioot die vrijwillig die rotzooi in zijn lichaam stopt ...
ik mep je op je vette pens internetheldquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent een grotere junk dan nick limburgse flikker
Good fucking luck with that homiequote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik mep je op je vette pens internetheld
watquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:56 schreef wietparkiet het volgende:
ik zie je al kilometers aankomen joh vuurtoren
jij was toch ook gingerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vuurtoren is een scheldwoord voor mensen met rood haar hè
meer dan dat is dat niet waard dus nog een keerquote:
Ah, dat is beter, ik heb het ook wel eens overwogen maar vond de 512 dan aan de krappe kant eigenlijk.quote:
Deze heeft een gig geheugen en dat is ook te merken. Je kunt er zelfs redelijk op internetten, mooi apparaatje.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, dat is beter, ik heb het ook wel eens overwogen maar vond de 512 dan aan de krappe kant eigenlijk.
Yish. Maar door een botsing had ik 20 minuten vertraging, en toen weer 20 en kon ik niet meer thuiskomen. Dus hebben ze een taxi voor me gebeldquote:
Ah, nice.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Yish. Maar door een botsing had ik 20 minuten vertraging, en toen weer 20 en kon ik niet meer thuiskomen. Dus hebben ze een taxi voor me gebeld
Nog nooit van gehoord en ook nog nooit gezienquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:42 schreef DrNick het volgende:
Er zit iemand in de trein die lijkt op Roos Reebergen.
Wie?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:42 schreef DrNick het volgende:
Er zit iemand in de trein die lijkt op Roos Reebergen.
Roosquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord en ook nog nooit gezien
Pocket pussy kopenquote:Op zondag 15 maart 2015 00:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zou wel raken.
(Al te lang vrijgezel ik weet.)
Ik wel er een vrouw eromheen die kan koken en schoonmaken.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik wel er een vrouw eromheen die kan koken en schoonmaken.
Zijn er ook ruwe/hobbelige grotten dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 00:11 schreef Heatseeker het volgende:
Meh maar dat is een utopia denk ik. Koken en schoonmaken en een gladde grot hebben is voldoende. Haarkleur, afkomst en huidskleur maakt niet zo veel uit dan.
Ja helaas welquote:Op zondag 15 maart 2015 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn er ook ruwe/hobbelige grotten dan?
Vroeger was het bijna wekelijks. Nu helaas maar jaarlijks.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
Raar dat je dat nog weet.. of je moet er meer dan 1 keer in/door gegaan zijn
Dat krijg je als je zo lang op FOK! zit en nog steeds single bent.quote:
Volgens mij kom je juist (nieuw bij) op fok omdat je het al hebt/bent ..quote:Op zondag 15 maart 2015 00:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo lang op FOK! zit en nog steeds single bent.
Wat heb ik?quote:Op zondag 15 maart 2015 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij kom je juist (nieuw bij) op fok omdat je het al hebt/bent ..
Dat je al een mafkees was voor FOK! en dat je daarom juist op FOK! komt, omdat de mafkezen hier komen om tussen hun eigen soort te 'leven'quote:
You're the firestarter, twisted firestarterquote:Op zondag 15 maart 2015 00:30 schreef Heatseeker het volgende:
Dat is helemaal waar. Eens een mafkees altijd een Heatseeker zei mijn opa altijd.
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You're the firestarter, twisted firestarter
Ben stiekem wel jelly, aan de andere kant komen er zoveeel ander toffe bands naar NL die ik waarschijnlijk allemaal niet kan zienquote:
Ik ben er vorig jaar naar toe geweest, eindelijk, wilde het dolgraag.. dacht ook van ja ze treden al 24 jaar op.. wie weet stoppen ze binnekort.. Maar nu ze met het nieuwe album komen verwacht ik dat ze nog wel even doorgaanquote:
Vet!quote:Op zondag 15 maart 2015 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar naar toe geweest, eindelijk, wilde het dolgraag.. dacht ook van ja ze treden al 24 jaar op.. wie weet stoppen ze binnekort.. Maar nu ze met het nieuwe album komen verwacht ik dat ze nog wel even doorgaan![]()
Ik ga met LB naar We Are Electric, 39euro
Ken 1 nummer van Klkbrenner en Pendulum ken ik wel meer van is ook leukquote:Op zondag 15 maart 2015 00:39 schreef Heatseeker het volgende:
De rest van de line up zegt me geen meuk om eerlijk te zijn haha. Heb wel eens Sister Bliss van Faithless live gezien/gehoord was dikke pret.
Not my type of shit. Maar als ik gezopen heb is bijna alles leukquote:Op zondag 15 maart 2015 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken 1 nummer van Klkbrenner en Pendulum ken ik wel meer van is ook leuk
Kalkbrennerquote:Op zondag 15 maart 2015 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken 1 nummer van Klkbrenner en Pendulum ken ik wel meer van is ook leuk
Naar de HMH voor Prodigy was voglens mij al 50euro, alleen voor hun, dit is 11 euro goedkoper, minder reiskosten en op 20/30 min rijden.. dus kan ik vervoer regelen
Wilde wel, maar dat klote systeem lag er uit en toen was het uitverkochtquote:Op zondag 15 maart 2015 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kalkbrenner
Pendulum
The Prodigy
Niet naar The Prodigy live in de HMH gaan
Fuck you VA, fuck you.quote:Op zondag 15 maart 2015 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kalkbrenner
Pendulum
The Prodigy
Niet naar The Prodigy live in de HMH gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |