Het is weekendquote:
Mamaquote:
Watermeloen en kipquote:
Ik ben geen negerquote:
Kom dan nigguhquote:
Blankequote:
Hee FL zit op je Facebook te kijken, door de foto's en zo.quote:
Dit is engquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee FL zit op je Facebook te kijken, door de foto's en zo.
Hij pleegt een DrNickje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee FL zit op je Facebook te kijken, door de foto's en zo.
Jullie relatiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
"Ik haat jou"
Nou oke de waarheid mag tegenwoordig niet meer verteld worden blijkbaar. REN LB REN, DE STALKER KOMT JE PAKKEN.
Typaidsquote:
Hallon, zondag kom ik naar onze hometownquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
"Ik haat jou"
Nou oke de waarheid mag tegenwoordig niet meer verteld worden blijkbaar. REN LB REN, DE STALKER KOMT JE PAKKEN.
Heb jij effe geluk dat je een kleintje hebt anders mocht je er nooit inquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee van een vinger heeft ze al pijn.
Mag hij sowieso niet. Het mag niet als hij me slaat en jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij effe geluk dat je een kleintje hebt anders mocht je er nooit in
quote:
Zou ik ook doen bij zo'n wijf als jijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag hij sowieso niet. Het mag niet als hij me slaat en ja
[..]
Ch!pz - Back in Black.quote:
Runescape en nu ditquote:
quote:
Dat was dan ook tof.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook veel van Totally Spies gezien
Lolquote:
quote:
zomgquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Rocket Power vond ik echt altijd pure aids.
Rocket Powerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Rocket Power vond ik echt altijd pure aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |