Bellof ook. Die schitterde het jaar ervoor nog in de Grand Prix van Monaco. Was zelfs sneller dan Senna.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1985, slecht jaar voor jonge coureurs
Albersquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Spyker was nou ook niet echt de moeite waard
Met zo'n verhaaltje van Ericsson dat hij het teambelang belangrijker vond dan zijn eigen kansen en daarom zijn plek afstond? Mwoah, het lijkt me niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die gaat echt niet meer rijden dit weekend. Ben meer benieuwd of de Manors nog een meter (rijdend) gaan afleggen.
Onmogelijk is niets, maar ik acht het niet meer erg waarschijnlijk. Grotere kans dan nog dat hij over twee weken rijdt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Met zo'n verhaaltje van Ericsson dat hij het teambelang belangrijker vond dan zijn eigen kansen en daarom zijn plek afstond? Mwoah, het lijkt me niet onmogelijk.
Die kans lijkt me zeker groter, maar ook dit weekend zullen er knopen doorgehakt moeten worden. Ik zie kamp VDG niet erg veel toegeven.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Onmogelijk is niets, maar ik acht het niet meer erg waarschijnlijk. Grotere kans dan nog dat hij over twee weken rijdt.
Thanks! Sport 1 staat kwalificatie dus goed en de race een uur te laat... Morgen gelukkig maar een half uur eerder opquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:27 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Kwalificatie om 07:00uur de race om 06:00uur (volgens GPupdate)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Hopen dat Max er dik over heen gaat qua aantallen. Damn, wat matig allemaal (op Jos na)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:44 schreef Nober het volgende:
Even gekeken naar de historie.
1952 Jan Flinterman (1 GP)
1952 Dries van der Lof (1 GP)
1957-1964 Carel Godin de Beaufort (31 GP's, 28 starts)
1962 Ben Pon (1 GP)
1962 Rob Slotemaker (1 GP, 0 starts)
1971, 1973-1975 Gijs van Lennep (10 GP's, 8 starts)
1975 Roelof Wunderink (6 GP's, 3 starts)
1976-1977 Boy Hayje (7 GP's, 3 starts)
1977-1978 Michael Bleekemolen (5 GP's, 1 start)
1979-1982, 1992 Jan Lammers (41 GP's, 23 starts)
1984-1986 Huub Rothengatter (30 GP's, 25 starts)
1994-1998, 2000-2001, 2003 Jos Verstappen (107 GP's, 106 starts)
2005-2007 Christijan Albers (46 GP's)
2005-2006 Robert Doornbos (38 GP's, 11 starts)
2012-2014 Giedo van der Garde (32 GP's, 19 starts)
http://www.nu.nl/sport/40(...)rt-in-melbourne.htmlquote:Giedo van der Garde heeft zaterdag een schikking getroffen met Sauber. De Nederlander zal dit weekend niet van start gaan in de Grand Prix van Melbourne.
Dat meldt het zogeheten Supreme Court van Victoria via Twitter.
Op Facebook meldt de coureur in een verklaring dat hij dit weekend niet zal racen tijdens de opening van het Formule 1-seizoen. Hij zegt het "erg jammer te vinden", maar respecteert de belangen van Sauber en de FIA.
"Ik heb besloten om geen gebruik te maken van het recht om dit weekend in Melbourne te mogen racen. Voor een gepassioneerde coureur als ik was dat een erg moelijke beslissing", aldus Van der Garde.
De Nederlander gaat mogelijk wel rijden in de rest van het seizoen. Zijn management gaat daar begin volgende week verder over in gesprek met Sauber.
"Ik weet zeker dat er een oplossing zal worden gevonden", zegt de 29-jarige Van der Garde zelfverzekerd.
Rechten
Van der Garde en Sauber hebben een geschil over de positie van de Nederlander in de Zwitserse renstal. De coureur zei contractueel recht op te hebben op één van de twee stoeltjes als wedstrijdrijder voor dit seizoen.
Daarin kreeg hij tot tweemaal toe gelijk van de rechters in Australië. Sauber trok echter al Marcus Eriksson en Felipe Nasr aan voor dit seizoen. In 2014 was Van der Garde als test- en reservecoureur actief voor Sauber.
Ericsson en Nasr bleven vrijdag tijdens de eerste vrije training voor de Australische Grand Prix binnen, maar kwamen bij de tweede oefensessie wél de baan op.
Van der Garde droeg enkele uren voor aanvang van de eerste training nog wel het racepak van Sauber. Hij was ook korte tijd in de garagebox, maar hij vertrok later weer in zijn gewone kleding.
een schoteltje?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:30 schreef flipsen het volgende:
GODGLOEIENDEGODVERDEGODVER!!!Hier in Argentinië keek ik altijd live F1 via FoxSports, met uitstekend commentaar, alles live (ook trainingen). EN NU HEBBEN ZE DE RECHTEN NIET MEER
GODVERDEGODVER! En de F1 betaalzender op DirecTV kunnen we hier niet krijgen, zelfs al zou ik willen (betalen)
GODVERDOMME!!! Je wil niet weten hoe ik hier door het huis loop te vloeken
Ik HEB een schotel! En tot nu toe kon ik altijd F1 live zien via FoxSports. Maar ze zijn de rechten kwijt, nu is het net als op de BBC, 10 races live, de andere races nietquote:
is rtl+ niet te ontvangen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik HEB een schotel! En tot nu toe kon ik altijd F1 live zien via FoxSports. Maar ze zijn de rechten kwijt, nu is het net als op de BBC, 10 races live, de andere races nietMaar goed, heb al een upgrade van mijn pakket aangevraagd *zucht*, alleen ga ik dat natuurlijk niet voor de race meer krijgen. Ik voel me een GvdG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |