SPOILER: PrefabOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb trouwens een poging gedaan tot het maken van een zo klein mogelijke turbo rotonde, ze lijken er alleen (nog?) niet echt gebruik van te maken
I am not lost, it's just I've no idea where I am
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[ afbeelding ]Best netjes! Ga je die als asset uploaden?SPOILER: PrefabOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb trouwens een poging gedaan tot het maken van een zo klein mogelijke turbo rotonde, ze lijken er alleen (nog?) niet echt gebruik van te makenAnd if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Ik laat het je nog wetenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kun je in een later stadium veilig al je industrie vervangen door offices ja? Want ik word niet echt vrolijk van alle ground pollution
Nee, bestaande.quote:
Heb em net ff geupload: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=407703023quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Best netjes! Ga je die als asset uploaden?
Geen idee.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:31 schreef JanCees het volgende:
Nog steeds het probleem dat de savegames niet in de load game lijst staan maar wel in de content manager.
Zou het door een mod kunnen zijn denken jullie?
limited steam accounts:quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:13 schreef Divje het volgende:
Ik krijg niks geupload naar de workshop
Kan op Publish klikken wat ik wil maar er gebeurt niks
WTF is dit voor bullshit. Ik heb Skylines toch geactiveerd op steam, toch krijg ik de melding dat ik een game moet activeren, iets moet kopen in steam of een steamgeschenk moet activeren voor ik alle privileges krijg?
Ah oke dat is duidelijk. Dus ben nu verplicht om iets te kopen zeg?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
limited steam accounts:
https://support.steampowe(...)p?ref=3330-IAGK-7663
Geldt alleen voor modsquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:28 schreef Typisch het volgende:
Als je assests e.d. download kun je geen achievements meer halen toch?
Ik ga nog even door met mijn stad van 75k maar wil straks eens in het workshop spul downloaden.
Ah, okay okay.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah oke dat is duidelijk. Dus ben nu verplicht om iets te kopen zeg?
Nu kan ik m'n voetbalveldje niet delen.
[..]
Geldt alleen voor mods
Koop gewoon een spel van 50 centmaar stamp em aub niet kapot..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah oke dat is duidelijk. Dus ben nu verplicht om iets te kopen zeg?
Nu kan ik m'n voetbalveldje niet delen.
Ben al aan het zoeken jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Koop gewoon een spel van 50 centmaar stamp em aub niet kapot..![]()
Ik heb ooit voor een blind race op Speedrunslive een spel gekocht van 19 cent, en er 7 cent winst op gemaakt door de trading cardsquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben al aan het zoeken janog aanraders?
Zodra de parken verder dan 3 of 4 blokjes van een weg af liggen gebeurt dat iddquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:34 schreef ElmarO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg bij het trucje met die voetpaden alleen wel high crime bij de betreffende parken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |