SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
[ Bericht 28% gewijzigd door 2Happy4U op 16-03-2015 11:40:19 ]Maar diep van binnen lach ik.
Sowieso, kaartjes kopen voor Koningsdagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:44 schreef DePresident. het volgende:
Godverdomme, we hebben de grootste dwaas van onze vriendengroep die als enige in de buurt was van een PC kaartjes voor Koningsdag laten bestellen.
Kaartjes kostte normaal 10 euro, maar hij heeft ze nu via zo'n vage site voor 22,50 gekocht, 10 minuten voordat de werkelijke kaartverkoop van start ging.
Kan denk ik wel fluiten naar m'n geld.
Vorig jaar gedaan en we wilden dit jaar een festivalletje meepakken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso, kaartjes kopen voor Koningsdag. Dat moet een gratis dagje feesten zijn (met zelf meegenomen halve liters)
De nieuwe versie wíl je niet eens gebruikenquote:
vpn gebruiken?quote:
Gebruik het vooral op mn telefoon. Voor bepaalde filmpjes (oa FOX) enzo gebruik ik wel een VPN idd.quote:
10.000 festivals in de zomer johquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:01 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Vorig jaar gedaan en we wilden dit jaar een festivalletje meepakken.
Ik ga dit jaar Pinkpop en Lowlandsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
10.000 festivals in de zomer johMaar 10 euro was niet zo gek geweest, jammer dat je nu meer dan het dubbele betaalt en niet eens zeker ervan kan zijn dat je naar binnen kan
Ik ga naar Heisa Festival (vriend zit in organisatie), Drift Festival, Awakenings Festival en Wooferlandquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar Pinkpop en Lowlands
ik ken idd alleen Awakenings uit dat rijtje. Maar als nog tof.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga naar Heisa Festival (vriend zit in organisatie), Drift Festival, Awakenings Festival en WooferlandMisschien dat Awakenings bekend is bij mensen, maar de rest is niet zo bekend.
Ik hou van wat minder commercieelquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ken idd alleen Awakenings uit dat rijtje. Maar als nog tof.
Ik ben eigenlijk nog nooit bij een festival geweest. Dus ben benieuwd. Pinkpop heeft wel erg goede line up dit jaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hou van wat minder commercieelDat gaat vaak de sfeer ook ten goede. Meer fans als publiek, ipv mensen die afkomen op namen als Yellow Claw ofzo.
Festivals zijn echtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit bij een festival geweest. Dus ben benieuwd. Pinkpop heeft wel erg goede line up dit jaar.
Jammer dat consumpties alleen zo duur zijn, verder is het echt prachtig met een mooi weertje erbij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Festivals zijn echt. Vooral met lekker weer. Heel veel lekkere wijven in weinig kleren
En ja, Pinkpop en Lowlands zijn sowieso een geweldig (als ik de verhalen zo hoor). Ik geef alleen niks om bandjes enzo.
Een stuk of 6quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:49 schreef The_Yakuza het volgende:
Heb ik nog bans gemist in de tussentijd?
En een complete verhuizing naar een ander forum.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:49 schreef The_Yakuza het volgende:
Heb ik nog bans gemist in de tussentijd?
Ja, en de helft van de opties is eruit geslooptquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:47 schreef DePresident. het volgende:
Klote update van Spotify ja. Je volumeknop zit nu rechts.
rondje spammenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:05 schreef OmniRocket het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe je duwt in fifa?
net tegen zo'n gast waar ik steeds een duel mee moet uitvechten, maar hij duwt me steeds simpel opzij
Maar waarom CPU op 0 zetten? Het is niveau professioneelquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:40 schreef dolf1010 het volgende:
Even een vraagje over dat st patricks toernooi.
Je kunt offline dus 10k + groen kaartje willen, maar je kan dan toch gewoon sprintsnelheid CPU enzo op 0 zetten?
Als dat zo is ga ik zo even coins farmen, kan die 10k goed gebruiken.
Wat heb ik nu weer gemist?quote:
Een paar flauwe grappenmakers kunnen het blijkbaar nergens meer over hebben dan Maver, dus nu hij hier niet meer post, volgen ze hem nauwlettend op het EA forum. Vervolgens posten ze alles hier en dat moet dan grappig zijn. De mods houden dit topic inmiddels in de gaten, waardoor er flink wat bans zijn gevallen (er werden gelijk beschuldigingen aan het adres van maver gedaan, maar hij heeft geen TR gemaakt).quote:
Kom opquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een paar flauwe grappenmakers kunnen het blijkbaar nergens meer over hebben dan Maver, dus nu hij hier niet meer post, volgen ze hem nauwlettend op het EA forum. Vervolgens posten ze alles hier en dat moet dan grappig zijn. De mods houden dit topic inmiddels in de gaten, waardoor er flink wat bans zijn gevallen (er werden gelijk beschuldigingen aan het adres van maver gedaan, maar hij heeft geen TR gemaakt).
Beetje jammer wel. Straks moet ik nog gaan werken op mijn werk.quote:
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beetje jammer wel. Straks moet ik nog gaan werken op mijn werk.
Vind ik ook.quote:
wooferland!!! Baas, beste festival vd zomer imo :pquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga naar Heisa Festival (vriend zit in organisatie), Drift Festival, Awakenings Festival en WooferlandMisschien dat Awakenings bekend is bij mensen, maar de rest is niet zo bekend.
Meerdere zelfs krijg de ene naar de andere groenequote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:35 schreef Papadiouf het volgende:
Nog mensen een groene mcgeady gepullt?
Ga jij ook?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:53 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
wooferland!!! Baas, beste festival vd zomer imo :p
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:29 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
is wel de bedoeling jamooie afsluiter vh festivalseizoen.
vooral in div 1&2 ja, heb nooit een spits die een op een loopt hierdoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:25 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe vaak je wel niet mensen tegenkomt die met een kk fitness team aankomen en meteen quitten als het kan. Geen win erbij, maar wel contracts eraf.. en dat dan echt tig keer achter elkaar
Ik heb niet het idee dat ze er heel rouwig om zijn..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
2HAPPY4U heeft het weer goed verneukt samen met de andere mods
2Happy4U zit zo zonder werk omdat er geen TR's binnen komen. Wil hem dan nog wel horen praten.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ze er heel rouwig om zijn..
Haha ja wat dat betreft zijn het net ambtenaren, alleen doen deze het nog voor niets ook. Dat hebben ze wel goed geregeld.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ze er heel rouwig om zijn..
Iedereen die een ban heeft die heeft het aan zichzelf te danken. Hadden ze maar normaal moeten doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
2HAPPY4U heeft het weer goed verneukt samen met de andere mods
daar ben ik het wel mee eens jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:21 schreef Henrys het volgende:
Begon toch een beetje een incestueus topic te worden van ons kent ons en iemand die er niet bijhoorde was gelijk een vandermar
kk thx byequote:Op zondag 15 maart 2015 16:43 schreef renevandieren het volgende:
Kktopic hier. Gelukkig op andere forum bazen mods.
Ik lees/las hier regelmatig mee en snap een klein beetje wat je bedoeld. Sommige gasten zoals Suarez reageerde ook beetje raar op mij toen ik hier pas kwam.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:21 schreef Henrys het volgende:
Begon toch een beetje een incestueus topic te worden van ons kent ons en iemand die er niet bijhoorde was gelijk een vandermar
Vergeet KamiGOD niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:37 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Ik lees/las hier regelmatig mee en snap een klein beetje wat je bedoeld. Sommige gasten zoals Suarez reageerde ook beetje raar op mij toen ik hier pas kwam.
Maar gasten als bittere toefjes, tim86 waren in mijn ogen prima gasten waar niks mis mee was(zoals de meeste vaste users).
kut suarez ook. Kuitenbijtertje hoor.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:37 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Ik lees/las hier regelmatig mee en snap een klein beetje wat je bedoeld. Sommige gasten zoals Suarez reageerde ook beetje raar op mij toen ik hier pas kwam.
Maar gasten als bittere toefjes, tim86 waren in mijn ogen prima gasten waar niks mis mee was(zoals de meeste vaste users).
De "spanning" van het traden en/of investeringen maken is weg. Te veel dure spelers die veel te weinig waard zijn geworden of überhaupt niet meer op de markt staan. Spelers die EA te duur of te goedkoop inschat. Ja het maakt het spel minder leuk, ik speel het daarom ook veel minder.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:46 schreef byah het volgende:
de markt is verkracht, het topic ook gelijk?
Zie openingspost, ze zijn vertrokken naar een ander forum.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:46 schreef byah het volgende:
de markt is verkracht, het topic ook gelijk?
Dank voor de vriendelijke woordenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:37 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan dat ze volgens de mod een ban moesten krijgen? Ik krijg werkelijk nooit wat van dat soort dingen mee, maar heeft misschien ook wel mee te maken dat ik niet elk minuut op een forum wil en kan posten. En naar welk topic zijn ze op dat wijzijnvoetbal forum gegaan dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 09:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dank voor de vriendelijke woorden6 Users die een permban gekregen hebben was iets te veel van het goede. We zijn ook absoluut niet vertrokken om de users hier. Ook niet om wat er in FUT gebeurt. Maar zonder die 6 gasten wordt het toch niet meer wat het was. En de aversie tegenover onze moderator is inmiddels zo groot geworden dat het aantal van 6 nog wel op zal lopen.
2H4U is eigenlijk net als die scheidsrechter bij Feyenoord - AS Roma. Geen idee waar hij mee bezig is, op zijn strepen staan en sancties uitdelen in de hoop autoriteit te krijgen. En hij heeft het wel voor elkaar wat dat betreft. De rust is wedergekeerd.
In de OP staat een verklaring, en ook waar we te vinden zijn. Een ieder is welkom aldaar
Gelazer over M24, hij had grappige uitspraken gedaan in het steenkolen Engels op het EA forum, en dat werd hier gequote. Nu was Maver nog mans genoeg hier naar toe te komen, eerst te zeggen dat hij TR's had gemaakt, later om te vragen of we op wilden houden. Daarop ontstond een gesprek dat nog best redelijk verliep eigenlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan dat ze volgens de mod een ban moesten krijgen? Ik krijg werkelijk nooit wat van dat soort dingen mee, maar heeft misschien ook wel mee te maken dat ik niet elk minuut op een forum wil en kan posten. En naar welk topic zijn ze op dat wijzijnvoetbal forum gegaan dan?
Het wordt dus allemaal iets te serieus genomen dus, lijkt mij dat ieder voor zich een dikke huid kan kweken, zeker online.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gelazer over M24, hij had grappige uitspraken gedaan in het steenkolen Engels op het EA forum, en dat werd hier gequote. Nu was Maver nog mans genoeg hier naar toe te komen, eerst te zeggen dat hij TR's had gemaakt, later om te vragen of we op wilden houden. Daarop ontstond een gesprek dat nog best redelijk verliep eigenlijk.
Ik heb ook M grapjes gemaakt trouwens, en het feit dat hij vroeg of we op wilden houden bezorgde me een gevoel van schaamte. Mijn excuses aan Maver bij deze.
Maar onze mod, die houdt niet van de dialoog. Die zegt dat hij waarschuwingen uitdeelt voor hij bant. Nou, het is dus een heel eng mannetje, die niet waarschuwt, maar gewoon 6 permbans uitdeeltMaver was mans genoeg om het gesprek aan te gaan. Kan 2h4u nog heel wat van leren.
Beetje kinderachtig als ik zo allemaal lees. Wel jammer ik was er eigenlijk net pas hier maar het was altijd wel geinig. Tsjah ik zit ook op het EA forum en mijn engels is ook om te lachen. Mensen moeten maar eens leren ergens tegen te kunnen en al helemaal op internet. Maar ze hebben dus alleen hier een ban voor gekregen vrij kansloos als dat echt zo isquote:Op maandag 16 maart 2015 09:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gelazer over M24, hij had grappige uitspraken gedaan in het steenkolen Engels op het EA forum, en dat werd hier gequote. Nu was Maver nog mans genoeg hier naar toe te komen, eerst te zeggen dat hij TR's had gemaakt, later om te vragen of we op wilden houden. Daarop ontstond een gesprek dat nog best redelijk verliep eigenlijk.
Ik heb ook M grapjes gemaakt trouwens, en het feit dat hij vroeg of we op wilden houden bezorgde me een gevoel van schaamte. Mijn excuses aan Maver bij deze.
Maar onze mod, die houdt niet van de dialoog. Die zegt dat hij waarschuwingen uitdeelt voor hij bant. Nou, het is dus een heel eng mannetje, die niet waarschuwt, maar gewoon 6 permbans uitdeeltMaver was mans genoeg om het gesprek aan te gaan. Kan 2h4u nog heel wat van leren.
Weetje wat nog irritanter is heelveel hebben zon vergelijkbaar team misschien net iets minder. Maar hebben op de plek van Ibra dan IF Aubameyang of hoe het ook schrijft. Maar die gaan dan daarmee als een gek alleen maar lopen rennenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:50 schreef Dopekoe het volgende:
Zaterdag tegen dit team gespeeld:
[ afbeelding ]
2-1 verloren, maar wat een irritante gast was dat....
Af en toe ging ie gewoon stilstaan en alleen maar de bal afhouden...
En als je zulke spelers tegen je hebt kom je ook niet gemakkelijk aan de bal dan....
Daarnaast zat ie nog de hele tijd in z'n microfoon te lullen, dus zat waarschijnlijk z'n gameplay uit te zenden ofzo...
En op de bank had ie nog Hazard en Bale
Maar goed, hij won dus met 2-1 door een doelpunt in de laatste minuut ofzo...
Die heb ik er inderdaad ook wel eens tussen zitten....quote:Op maandag 16 maart 2015 11:00 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Weetje wat nog irritanter is heelveel hebben zon vergelijkbaar team misschien net iets minder. Maar hebben op de plek van Ibra dan IF Aubameyang of hoe het ook schrijft. Maar die gaan dan daarmee als een gek alleen maar lopen rennen
Haha herkenbaar. Is net zo kansloos speel het eigenlijk al tijdje niet meer maar waren ook altijd van die ettertjes met weenie of het black ops was of MW2. Maar die gingen dan als hun K/D ratio niet zo goed was naar dashboard want dan telde het nietquote:Op maandag 16 maart 2015 11:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Die heb ik er inderdaad ook wel eens tussen zitten....
Alleen maar rennen en geen voetbal spelen....
Ga dan sonic spelen ofzo
Of van die ventjes die de hele tijd skillmoves doen...
Zo van: kijk mij eens goede skills hebben en vervolgens tik je ze als je eenmaal aan de bal bent helemaal weg en passeer je ze zonder een enkele skillmove en sta je binnen 40 min met 3-0 voor en vervolgens trekken ze hun netwerkkabel eruit
Pathetic iddquote:Op maandag 16 maart 2015 11:27 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Is net zo kansloos speel het eigenlijk al tijdje niet meer maar waren ook altijd van die ettertjes met weenie of het black ops was of MW2. Maar die gingen dan als hun K/D ratio niet zo goed was naar dashboard want dan telde het niet
Ik probeer als ik FIFA speel een goede balans te vinden tussen skills, crosses, long shots en goed passen (een beetje zoals Ajax opbouwen, proberen geen LB+Y te doen en geen lange ballen behalve de bal wegschieten als de tegenstander gevaarlijk wordt)quote:Op maandag 16 maart 2015 11:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Die heb ik er inderdaad ook wel eens tussen zitten....
Alleen maar rennen en geen voetbal spelen....
Ga dan sonic spelen ofzo
Of van die ventjes die de hele tijd skillmoves doen...
Zo van: kijk mij eens goede skills hebben en vervolgens tik je ze als je eenmaal aan de bal bent helemaal weg en passeer je ze zonder een enkele skillmove en sta je binnen 40 min met 3-0 voor en vervolgens trekken ze hun netwerkkabel eruit
Xbox? Ik koop hem voor 180k o wacht.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:39 schreef AntiHero het volgende:
Gisteravond probeerde ik een 35k pack te openen maar vlak voor die opening animatie zegt ie dat er een error is opgetreden en dat ik FUT Web moet restarten. Gebeurde een paar keer achter elkaar en uiteindelijk verschijnen er 2 35k packs in m'n unassigned pile zonder dat er een coin is afgeschreven.
Uiteindelijk zat er in een van die packs een gratis silver pakske die ik met dezelfde server error ook 3x kon openen en daar tover ik een IF El Kabir uit
Ik bouw ook heel veel van achteruit op en probeer altijd mijn vleugelspelers te vindenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik probeer als ik FIFA speel een goede balans te vinden tussen skills, crosses, long shots en goed passen (een beetje zoals Ajax opbouwen, proberen geen LB+Y te doen en geen lange ballen behalve de bal wegschieten als de tegenstander gevaarlijk wordt)
Xbox ja. Wordt ie insta gebinned voor de max?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Xbox? Ik koop hem voor 180k o wacht.
Ik heb hem nog niet eens gezien dus ik denk het.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:00 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Xbox ja. Wordt ie insta gebinned voor de max?
Dan moet ik misschien maar even wachten tot de range omhoog gaatquote:Op maandag 16 maart 2015 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eens gezien dus ik denk het.
Ik mag hopen dat ze die wel gaan veranderen want zo is het niet echt leuk.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:24 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Dan moet ik misschien maar even wachten tot de range omhoog gaat
ik las net dat er deze week weer price range veranderingen aankomen.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze die wel gaan veranderen want zo is het niet echt leuk.
Ik kom er nu pas achter dat die IF ook zijn enige getransferde kaart is naar de Super Ligquote:Op maandag 16 maart 2015 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze die wel gaan veranderen want zo is het niet echt leuk.
Ik heb de laatste keer ook helemaal geen Tr's gemaakt ofzo. Ik heb dat wel gezegd maar hoopte dat jullie gingen stoppen, toen heb ik maar even een verhaal verteld aan jullie of jullie wilde stoppen en wat er aan de hand is. Dat er nu dan 6 mensen zijn gebanned had ik ook totaal niet verwacht en had ook niet gehoeven voor mij. Wilde alleen dat het "internet treiteren" werd gestopt. Nu is het een beetje uit de hand gelopenquote:Op maandag 16 maart 2015 09:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Boeie, nu heb jij dit heeeeele topic voor jezelf.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer ook helemaal geen Tr's gemaakt ofzo. Ik heb dat wel gezegd maar hoopte dat jullie gingen stoppen, toen heb ik maar even een verhaal verteld aan jullie of jullie wilde stoppen en wat er aan de hand is. Dat er nu dan 6 mensen zijn gebanned had ik ook totaal niet verwacht en had ook niet gehoeven voor mij. Wilde alleen dat het "internet treiteren" werd gestopt. Nu is het een beetje uit de hand gelopen
nou gezellig hoor. ik verhuis wel naar het EA forum, al post ik daar veel meer dan hierquote:Op maandag 16 maart 2015 13:17 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Boeie, nu heb jij dit heeeeele topic voor jezelf.
Ken jij de mensen hier persoonlijk ook dan? Of is het internet treiteren tussen allemaal anonieme internet gebruikers? In het laatste geval zou ik mij er niet zo heel druk om maken, ze kennen je toch niet. Althans, ik hou prive en flora/forum compleet gescheiden.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer ook helemaal geen Tr's gemaakt ofzo. Ik heb dat wel gezegd maar hoopte dat jullie gingen stoppen, toen heb ik maar even een verhaal verteld aan jullie of jullie wilde stoppen en wat er aan de hand is. Dat er nu dan 6 mensen zijn gebanned had ik ook totaal niet verwacht en had ook niet gehoeven voor mij. Wilde alleen dat het "internet treiteren" werd gestopt. Nu is het een beetje uit de hand gelopen
Had dat eerder gedaan. Zou 29 perm bans schelen.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nou gezellig hoor. ik verhuis wel naar het EA forum, al post ik daar veel meer dan hier
Ja dat zagen we, want al die posts werden hier ook intergraal geplaatstquote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nou gezellig hoor. ik verhuis wel naar het EA forum, al post ik daar veel meer dan hier
Nee niet persoonlijk, das maar goed ook...quote:Op maandag 16 maart 2015 13:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ken jij de mensen hier persoonlijk ook dan? Of is het internet treiteren tussen allemaal anonieme internet gebruikers? In het laatste geval zou ik mij er niet zo heel druk om maken, ze kennen je toch niet. Althans, ik hou prive en flora/forum compleet gescheiden.
Ze weten anders wel allemaal waar je woont etcquote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee niet persoonlijk, das maar goed ook...
ja dat dan weer wel, komt door mijn youtube filmpjes. Kan je nagaan wat een obsessie ik ben voor hun dat ze alles gaan uitpluizen. Ben je niet goed bij je hoofd volgens mijquote:Op maandag 16 maart 2015 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze weten anders wel allemaal waar je woont etc
Ach zo heeft Suárez ook ooit lopen dreigen bij mij op het werk langs te komen, had hij vooral moeten doen. Zitten leuke users tussen Zoals Kami maar de rest zijn mongolen.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja dat dan weer wel, komt door mijn youtube filmpjes. Kan je nagaan wat een obsessie ik ben voor hun dat ze alles gaan uitpluizen. Ben je niet goed bij je hoofd volgens mij
Als ze hier komen dan bel ik de politie, die zit hier aan het einde van de straatquote:Op maandag 16 maart 2015 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach zo heeft Suárez ook ooit lopen dreigen bij mij op het werk langs te komen, had hij vooral moeten doen. Zitten leuke users tussen Zoals Kami maar de rest zijn mongolen.
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een obsessie ik ben voor hun dat ze alles gaan uitpluizen. Ben je niet goed bij je hoofd volgens mij
Ok..quote:Op maandag 16 maart 2015 13:59 schreef Maver24 het volgende:
En als je meeleest van het Wijnzijnvoetbal forum. ik lees alles
Ach beste is om er gewoon om te lachenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als ze hier komen dan bel ik de politie, die zit hier aan het einde van de straat![]()
Nee even serieus. snap uberhaubt niet om te gaan zoeken waar iemand woont
Gewoon lekker laten gaan, als hun er blij van wordenquote:Op maandag 16 maart 2015 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach beste is om er gewoon om te lachen
Aangezien Lindgren. er niet is.....quote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten gaan, als hun zij er blij van worden![]()
![]()
![]()
En toch blijf je ze opzoeken.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten gaan, als hun er blij van worden![]()
![]()
![]()
, zitten ze zeker heel de dag ben een stijve penor door mij. Ieuw
doe dat dan gewoon nietquote:Op maandag 16 maart 2015 13:59 schreef Maver24 het volgende:
Precies dit. Eerst huilie doen als je teveel negatieve aandacht van mensen krijgt, en vervolgens die mensen weer ergens anders gaan opzoeken.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als ze hier komen dan bel ik de politie, die zit hier aan het einde van de straat![]()
Doe is even normaal johquote:Op maandag 16 maart 2015 13:59 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:11 schreef Dopekoe het volgende:
Zo, even mn hele spelersgroep transferlisted
Gaat me minimaal 75000 opleveren
Kan ik mn huidige team weer van een upgrade voorzien
Als het allemaal verkoopt. Bijna niks verkoopt meer voor het laagste bedragquote:Op maandag 16 maart 2015 14:11 schreef Dopekoe het volgende:
Zo, even mn hele spelersgroep transferlisted
Gaat me minimaal 75000 opleveren
Kan ik mn huidige team weer van een upgrade voorzien
Is dit bindend? Want ik heb het idee dat de verhuizing een beetje vertraging op heeft gelopen?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Papieren nog niet in ordequote:Op maandag 16 maart 2015 14:14 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Is dit bindend? Want ik heb het idee dat de verhuizing een beetje vertraging op heeft gelopen?
Hier gaat Maver toch niet op reageren want een discussie is prima totdat het hem niet meer aanstaat dan loopt ie weg.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:14 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Is dit bindend? Want ik heb het idee dat de verhuizing een beetje vertraging op heeft gelopen?
Neen, die is de laatste tijd alleen bezig om de bips van zijn mams als poffertjespan te gebruiken.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is Litmanen eigenlijk nog in Breda geweest om kk klapjes uit te delen?
Dat is ook de bedoeling.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier gaat Maver toch niet op reageren want een discussie is prima totdat het hem niet meer aanstaat dan loopt ie weg.
Zoveel putjes in die bips ja?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:15 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Neen, die is de laatste tijd alleen bezig om de bips van zijn mams als poffertjespan te gebruiken.
Ik ben niet verplicht om te reageren op jou dus doe ik dat ook nietquote:Op maandag 16 maart 2015 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier gaat Maver toch niet op reageren want een discussie is prima totdat het hem niet meer aanstaat dan loopt ie weg.
En toch doe je het nu.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben niet verplicht om te reageren op jou dus doe ik dat ook niet
Wat is er nou niet normaal aan wat ik doe? Ik vraag me gewoon af waar jij het monopolie op de slachtofferrol vandaan haalt.quote:
Die berekening is gebaseerd op de laagste bin volgens Futfocusquote:Op maandag 16 maart 2015 14:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als het allemaal verkoopt. Bijna niks verkoopt meer voor het laagste bedrag
En nicotine ookquote:Op maandag 16 maart 2015 14:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar dat is alcohol ook. Je drinkt dan ook nooit?
Lijkt mij wel een toffe banaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:36 schreef Zhano het volgende:
Naar mijn mening is Maver24 een vervelend mannetje.
Tje met dat taaltje van de jeugd van tegenwoordig kan dope ook een bijvoeglijk naamwoord zijn natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2015 14:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En nicotine ook
Maar je snapt denk ik niet geheel de ironie van mn username en de ondertitel
Überhaupt, je aantrekken van wat onbekende over internet over je zeggenquote:Op maandag 16 maart 2015 14:23 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
slaap jij nou eigenlijk minder lekker door dat internetpesten?
Toen ik deze username aannam was de huidige jeugd nog niet eens geboren denk ikquote:Op maandag 16 maart 2015 14:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tje met dat taaltje van de jeugd van tegenwoordig kan dope ook een bijvoeglijk naamwoord zijn natuurlijk
Ik slaap er niet minder om hoor, waar ik wel minder door slaap en overdag anders ben dan een ander is door mijn huidige phycische toestand, dat is dan weer een ander verhaal waar ik het niet over wil hebbenquote:Op maandag 16 maart 2015 14:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Überhaupt, je aantrekken van wat onbekende over internet over je zeggen. Ik ken de situatie niet, maar ook die maver zou eens een dikkere huid kunnen kweken. Als je hier al niet tegen kan, hoe sta je dan in het echte leven?
Aan de andere kant hoeven andere (onbekenden) niet uit te gaan zoeken wat je adres is, dat is ook flauw natuurlijk.
Ik vind het zelfs al nerd dat ik hier nu een mening over begin te vormen
Dus kom je hier nog even lekker provoceren als het verder gewoon rustig is?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik slaap er niet minder om hoor, waar ik wel minder door slaap en overdag anders ben dan een ander is door mijn huidige phycische toestand, dat is dan weer een ander verhaal waar ik het niet over wil hebben
Waar ik het niet over wil hebben maar ik post het toch maar even...quote:Op maandag 16 maart 2015 14:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik slaap er niet minder om hoor, waar ik wel minder door slaap en overdag anders ben dan een ander is door mijn huidige phycische toestand, dat is dan weer een ander verhaal waar ik het niet over wil hebben
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus kom je hier nog even lekker provoceren als het verder gewoon rustig is?
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:47 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Waar ik het niet over wil hebben maar ik post het toch maar even...
Ga lekker weg onruststokerquote:Op maandag 16 maart 2015 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus kom je hier nog even lekker provoceren als het verder gewoon rustig is?
Als je daar moeite mee hebt, gewoon onder diverse user names actief zijn en niet in gaan op zaken dat je vervelend vind. Echt de kortste klap.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Of je reageert gewoon inhoudelijk.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja dat dan weer wel, komt door mijn youtube filmpjes. Kan je nagaan wat een obsessie ik ben voor hun dat ze alles gaan uitpluizen. Ben je niet goed bij je hoofd volgens mij
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:59 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten gaan, als hun er blij van worden![]()
![]()
![]()
, zitten ze zeker heel de dag ben een stijve penor door mij. Ieuw
Gaat heen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of je reageert gewoon inhoudelijk.
Waarom post je dit soort rommel hier terwijl niemand erom vroeg?
[..]
[..]
[..]
[..]
Is toch gewoon een serieuze vraag? Waarom zou je nu weer onnodig mensen gaan lopen beledigen terwijl het eindelijk beetje rustig is geworden en je gewoon hier kan komen posten en alle mensen die je liepen te trollen weg zijn?quote:
Weet je wat het ook is. Ze steken allemaal hun kop in het zand en schuiven alles af op een ander,net of ze allemaal een heilig boontje zijn. Daar stoor ik mij het meeste aanquote:Op maandag 16 maart 2015 14:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als je daar moeite mee hebt, gewoon onder diverse user names actief zijn en niet in gaan op zaken dat je vervelend vind. Echt de kortste klap.
Snap je nou echt niet hoe onlogisch zijn gedrag is? Tuurlijk gaan mensen veel te ver met zijn naam en adres etc maar dit gedrag lokt toch gewoon onnodig reacties uit?quote:
Dat kan je mening misschien wel zijn maar je bent het toch wel met me eens dat je de "ellende" nu zelf opzoekt door dat andere forum te gaan lezen, of niet dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is. Ze steken allemaal hun kop in het zand en schuiven alles af op een ander,net of ze allemaal een heilig boontje zijn. Daar stoor ik mij het meeste aan
Ik ken niet het hele verhaal, maar uit je posts van vandaag maak ik op dat je gewoon aandacht tekort komt en daarom maar weer even gaat provoceren terwijl dat helemaal nergens voor nodig was.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is. Ze steken allemaal hun kop in het zand en schuiven alles af op een ander,net of ze allemaal een heilig boontje zijn.
Jij en het kliekje hebben het over onnodig mensen beledigen?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is toch gewoon een serieuze vraag? Waarom zou je nu weer onnodig mensen gaan lopen beledigen terwijl het eindelijk beetje rustig is geworden en je gewoon hier kan komen posten en alle mensen die je liepen te trollen weg zijn?
Dus omdat ik ''en het kliekje'' iets fout doen mag iemand anders die fout ook maken? Mooi precedent schep je dan.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij en het kliekje hebben het over onnodig mensen beledigen?Ga lekker op strand scheppen of zo
Ga het maar weer gezellig over FUT houden. Geldt voor jou, geldt voor Maver, geldt voor iedereen.
Vooral niet een keer inhoudelijk reageren om de discussie in de kern te stoppen... Van Maver verwacht ik dat, van mods en admins nam ik toch aan dat daar iets meer intelligentie zat.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij en het kliekje hebben het over onnodig mensen beledigen?Ga lekker op strand scheppen of zo
Ga het maar weer gezellig over FUT houden. Geldt voor jou, geldt voor Maver, geldt voor iedereen.
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat voor team heb je?quote:
Dat mag, maar gewoon niet op in gaan. Je zult zien dat het dan vanzelf over waait. Het blijft maar internet, jullie kennen elkaar niet eens en is anoniem. Niet te serieus nemen dan waait het zelf over.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is. Ze steken allemaal hun kop in het zand en schuiven alles af op een ander,net of ze allemaal een heilig boontje zijn. Daar stoor ik mij het meeste aan
Dat kan je nog 20x zeggen. Snapt hij toch niet. Want is hem al 3232x verteld.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat mag, maar gewoon niet op in gaan. Je zult zien dat het dan vanzelf over waait. Het blijft maar internet, jullie kennen elkaar niet eens en is anoniem. Niet te serieus nemen dan waait het zelf over.
Basis advies wat je eerder ook al zei. Hebben wij ook al aangegeven maar hij doet er helaas niks mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat mag, maar gewoon niet op in gaan. Je zult zien dat het dan vanzelf over waait. Het blijft maar internet, jullie kennen elkaar niet eens en is anoniem. Niet te serieus nemen dan waait het zelf over.
Nu weer fut.
Zou z'n psychische aandoening dan" hardleers" zijn? Of toch gewoon aandachtsgeil?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan je nog 20x zeggen. Snapt hij toch niet. Want is hem al 3232x verteld.
Aha, nu snap ik al wat meer van de sleur die ontstaat. Maarja hou me er nu verder ook buiten want het interesseert me weinig. Ben hier vooral om leuke teams te bekijken.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan je nog 20x zeggen. Snapt hij toch niet. Want is hem al 3232x verteld.
Dat krijg je extra als je een contract aan een speler geeft. Je kunt tot +50% sparen door verschillende managers in je club te hebben. Als je dan een contract van +10 aan een speler geeft krijgt hij er 15 door die managers negotiations.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:05 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand wat negotiations inhoud bij je manager ?
Waar kan je over onderhandelen dan ?
en dat scheelt je heel veel in de aanschaf van contractenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:07 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Dat krijg je extra als je een contract aan een speler geeft. Je kunt tot +50% sparen door verschillende managers in je club te hebben. Als je dan een contract van +10 aan een speler geeft krijgt hij er 15 door die managers negotiations.
Speel nog wel, heb al wat heerlijke teams met wat goede informs. Maar sinds spelers niet meer in waarde kunnen stijgen door de caps is het uitdagende nu wel weg, of dat bepaalde spelers uberhaupt niet meer op de markt komen. Hoop dat EA voor FIFA16 een betere oplossing vind, maar heb er een hard hoofd in.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:04 schreef vanpers het volgende:
[..]
Basis advies wat je eerder ook al zei. Hebben wij ook al aangegeven maar hij doet er helaas niks mee.
Speel je nog veel FUT?
Snapte al niet wat hij bedoelde maar nu jij het uitlegt....quote:Op maandag 16 maart 2015 15:07 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Dat krijg je extra als je een contract aan een speler geeft. Je kunt tot +50% sparen door verschillende managers in je club te hebben. Als je dan een contract van +10 aan een speler geeft krijgt hij er 15 door die managers negotiations.
Ik dacht dat hij dood wasquote:
Denk je die uitdaging in FIFA 16 nog wel te gaan vinden met deze nieuwe regels, alleen dan vanaf het begin?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Speel nog wel, heb al wat heerlijke teams met wat goede informs. Maar sinds spelers niet meer in waarde kunnen stijger door de caps is het uitdagende nu wel weg, of dat bepaalde spelers uberhaupt niet meer op de markt komen. Hoop dat EA voor FIFA16 een betere oplossing vind, maar heb er een hard hoofd in.
Meh.. Doet het toch iets minder dan Clasie in FIFA.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Meer mensen hier die Cristiano Ronaldo ook erg goed vinden op FIFA?
We zullen zien idd, handel jij nog een beetje? Of ook veel en veel minder?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:08 schreef vanpers het volgende:
[..]
Denk je die uitdaging in FIFA 16 nog wel te gaan vinden met deze nieuwe regels, alleen dan vanaf het begin?
Valt me mee dat ze je nog geen betonnen schoenen hebben gegeven.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:10 schreef el-blanchito het volgende:
Ik hou het netjes en opeens wordt m'n shit gewist. Wat is dit voor vreemds?
Dit is de realiteit.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:10 schreef el-blanchito het volgende:
Ik hou het netjes en opeens wordt m'n shit gewist. Wat is dit voor vreemds?
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:08 schreef vanpers het volgende:
[..]
Snapte al niet wat hij bedoelde maar nu jij het uitlegt....
Ah okquote:Op maandag 16 maart 2015 15:07 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Nog net zoveel als daarvoor, helemaal niet dusquote:Op maandag 16 maart 2015 15:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
We zullen zien idd, handel jij nog een beetje? Of ook veel en veel minder?
Ik weet wel hoe het werkt hoor, alleen wist niet dat hij dat bedoelde.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:13 schreef AntiHero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Let op de 'staff modifier'. Ik heb een aantal managers in m'n club met +x% negotiations. In mijn geval telt dat totaal op tot 34%, als ik nu een +28 contract aan een speler geef dan krijgt het er 34% van 28 contracten bij (9 dus).
Het percentage bij staff modifier is maximaal 50%.
Ik vind hem ook goed.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Meer mensen hier die Cristiano Ronaldo ook erg goed vinden op FIFA?
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Fut topic in 1 gif.
[..]
Ik vind hem ook goed.
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
Die GIF werkt bij mij niet.
Of was dat de grap? Want dan vrees ik dat ik een TR moet maken.
nee, maar voor mijn gevoel wil ik het wel op 100 houden.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:01 schreef Dopekoe het volgende:
Is er trouwens veel verschil merkbaar tussen een chem van 90 en 100 ?
Dat heb ik het liefst ookquote:Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
nee, maar voor mijn gevoel wil ik het wel op 100 houden.
Wissels hebben geen invloed op chem.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat heb ik het liefst ook
Kom alleen niet altijd tot exact 100 % (zit heel vaak op 95 %)
Als je start met een chem van 100 % en je brengt halverwege een speler in waarvan je 100 % zeker weet dat die de chem in de basisopstelling naar beneden zou halen met een aantal procent, merk je daar in de wedstrijd wat van ?
Bijvoorbeeld je zet Lucas van PSG op links ipv rechts omdat je LV geblesseerd is geraakt ?
Heeft iemand dat kunnen bewijzen? Want het is niet echt zwart op wit of je dat verschil zou merken lijkt mij...quote:
ingame stats vergelijken.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heeft iemand dat kunnen bewijzen? Want het is niet echt zwart op wit of je dat verschil zou merken lijkt mij...
Volgens mij verneukt het die ene speler ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:48 schreef Dopekoe het volgende:
En als je een totale chem van 100 hebt en er zit 1 speler tussen met een chem van 2 ?
Merk je daar wat van ?
Of gaat het vooral op het totaal plaatje ?
Oh ingame stats zijn lager bij lagere chem? Nooit geweten eigenlijkquote:
Ook een goede vraag.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:48 schreef Dopekoe het volgende:
En als je een totale chem van 100 hebt en er zit 1 speler tussen met een chem van 2 ?
Merk je daar wat van ?
Ik speelde een keer tegen een Javi Martinez op RB, met allemaal deadlinks. Die man was echt een beest, onderschept alles. En ik speelde een keer tegen een RF Aubameyang met 2 zwakke links en een dode link. Was ook een beest. Scoorde 2x.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:48 schreef Dopekoe het volgende:
Merk je daar wat van ?
Ik zeg alleen nog dat ik langs kom, jij hebt het al over "prikken" gehadquote:Op maandag 16 maart 2015 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach zo heeft Suárez ook ooit lopen dreigen bij mij op het werk langs te komen, had hij vooral moeten doen. Zitten leuke users tussen Zoals Kami maar de rest zijn mongolen.
Soms heb ik ook het idee dat de invloed van chemistry in FUT willekeuriger is dan 2H4U's mod-acties.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik speelde een keer tegen een Javi Martinez op RB, met allemaal deadlinks. Die man was echt een beest, onderschept alles. En ik speelde een keer tegen een RF Aubameyang met 2 zwakke links en een dode link. Was ook een beest. Scoorde 2x.
Maar ik speelde ook een keer tegen een Neuer in een BPL team, die hield niks tegen.
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:11 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Soms heb ik ook het idee dat de invloed van chemistry in FUT willekeuriger is dan 2H4U's mod-acties.
http://www.wijzijnvoetbal(...)6-a.html#post4502510quote:Op maandag 16 maart 2015 18:17 schreef Fuszy het volgende:
Waar is dat nieuwe topic dan op dat forum. Hij geeft aan dat hij verplaatst is / gesloten
Nice. Daar zit de hele gang dusquote:Op maandag 16 maart 2015 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.wijzijnvoetbal(...)6-a.html#post4502510
Ja, ik had in de OP gezet dat we op www.wijzijnvoetbal.nl zitten. Maar, onze grote leider heeft zijn woeste autoriteit in de strijd gegooid en dat verwijderd.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, ik had in de OP gezet dat we op www.wijzijnvoetbal.nl zitten. Maar, onze grote leider heeft zijn woeste autoriteit in de strijd gegooid en dat verwijderd.
wijzijnvoetbal.nl
had ik al gezegd dat het wijzijnvoetbal.nl is?
Jankenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Censuur op de OP. Jammer 2H4U, wat laat je je weer kennen.
www.wijzijnvoetbal.nl
Als je een 2 en een 4 in de username hebt ben je beschermd denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:51 schreef Kamikazie het volgende:
Dat hadden ze tegen Hij Die Niet Genoemd Mag Worden moeten zeggen.
illuminati confirmed!quote:Op maandag 16 maart 2015 18:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je een 2 en een 4 in de username hebt ben je beschermd denk ik.
Ik kan geen 2 en 4 in Voldemort vinden, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je een 2 en een 4 in de username hebt ben je beschermd denk ik.
Voldermortquote:Op maandag 16 maart 2015 18:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kan geen 2 en 4 in Voldemort vinden, maar zal wel aan mij liggen.
ik moest bijna lachenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:58 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Voldermort
9 letters
9e letter in het alfabet is i
I is de beginletter van Illuminatie
Er zitten 6 klinkers in Illuminatie
2 + 4 = 6
Waarom zou ik gaan vechten met een bouwvakkerquote:Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zeg alleen nog dat ik langs kom, jij hebt het al over "prikken" gehad![]()
Ben je toch een downie joh maar veel plezier hier he. Dat je je nu pas weer durft te vertonen na je debacle in breda zegt genoeg
geen idee, heb het niet bij gehouden waarop je aldoor maar zei kom dan hier dan sla ik je op je potjequote:Op maandag 16 maart 2015 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan vechten met een bouwvakker
Anders verzin je even je eigen waarheidquote:Op maandag 16 maart 2015 19:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen idee, heb het niet bij gehouden waarop je aldoor maar zei kom dan hier dan sla ik je op je potjemaar nee meneer onthoudt alleen de andere kant
![]()
1 hersencel kan ook nooit 2 dingen onthouden natuurlijk
Dat trieste gedoe met langskomen en knokken enzoquote:Op maandag 16 maart 2015 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anders verzin je even je eigen waarheidmisschien moet je wat minder kozijnen koppen dan mag je mee praten. Eerst lopen dreigen en dan vervolgens alles verdraaien. Maar kom vooral eens langs zou ik zeggen.
dus jij gaat bepalen wanneer ik mag pratenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anders verzin je even je eigen waarheidmisschien moet je wat minder kozijnen koppen dan mag je mee praten. Eerst lopen dreigen en dan vervolgens alles verdraaien. Maar kom vooral eens langs zou ik zeggen.
Nog triester dan het gebeuren met 1 van de 24-club.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat trieste gedoe met langskomen en knokken enzoWaarom spreken jullie niet na schooltijd af achter het fietsenhok
Te schijterig ben om langs te komen? Gast ik heb alleen gezegd je een paar corrigerende tikken te geven als je zo'n stoere jongen bent om de hele tijd te dreigen iets wat je ouders al veel vaker hadden moeten doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dus jij gaat bepalen wanneer ik mag pratenwat een koning. Ik verdraai niets ik heb idd gezegd wel eens langs te komen na een van je vele uitnodigingen om langs te komen als je weer eens boos was.
Aangezien je te schijterig bent om deze kant op te komen.
maar veel plezier hier me je fistbuddy maver hoordat jullie nog maar lang en gelukkig mogen leven.
Even een accountje maken op www.wijzijnvoetbal.nl thanks voor de linkquote:Op maandag 16 maart 2015 19:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nog triester dan het gebeuren met 1 van de 24-club.
Dat jij maver zijn anus leeg likt kan ik lezen hier op het forum. Of ik vroeger corrigerende tikken van mijn ouders heb gehad kan jij al helemaal niet weten, en gaat mij dan ook net even te ver.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Te schijterig ben om langs te komen? Gast ik heb alleen gezegd je een paar corrigerende tikken te geven als je zo'n stoere jongen bent om de hele tijd te dreigen iets wat je ouders al veel vaker hadden moeten doen.
Maver mijn fistbuddy? Hoe kom je daar nou weer bijZeker omdat ik de enige ben zonder obsessie voor die jonge
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:48 schreef Buffell het volgende:
Gezellig topic hier wel. Ik zat tijdens het FUT spelen te denken; misschien is er wel een leuk topicje over op Fok. Krijg ik deze bende voorgeschoteld waar wat zolderkamerautisten elkaar zitten uit te dagen en dat alles over een gegarandeerde kleinigheid waar niemand wat om zou geven.
èniewéy, ik wou dus wel over FUT praten. Ik ben benieuwd wat jullie er namelijk van vinden.
Ik heb altijd het gevoel dat bij FUT het voetbal níét mag winnen. Speel je verzorgd voetbal, dwz veel passing, beweging en veel afwisseling met hoge passingaccuratie op de helft van de tegenstander, word je uiteindelijk altijd genaaid omdat de tegenstander bij elk balbezit het op een rennen zet, vanuit onmogelijke hoeken schiet en dat de eerste de beste bal er meteen invliegt terwijl jij na 5/6 uitgespeelde aanvallen droog staat omdat Manuel Neuer, Claudio Taffarel, Edwin van der Sar en Fabien Barthéz in één in de goal van de tegenstander staat.
Jij begint gelijk te schelden. Blijf jij maar lekker hier.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:48 schreef Buffell het volgende:
Gezellig topic hier wel. Ik zat tijdens het FUT spelen te denken; misschien is er wel een leuk topicje over op Fok. Krijg ik deze bende voorgeschoteld waar wat zolderkamerautisten elkaar zitten uit te dagen en dat alles over een gegarandeerde kleinigheid waar niemand wat om zou geven.
èniewéy, ik wou dus wel over FUT praten. Ik ben benieuwd wat jullie er namelijk van vinden.
Ik heb altijd het gevoel dat bij FUT het voetbal níét mag winnen. Speel je verzorgd voetbal, dwz veel passing, beweging en veel afwisseling met hoge passingaccuratie op de helft van de tegenstander, word je uiteindelijk altijd genaaid omdat de tegenstander bij elk balbezit het op een rennen zet, vanuit onmogelijke hoeken schiet en dat de eerste de beste bal er meteen invliegt terwijl jij na 5/6 uitgespeelde aanvallen droog staat omdat Manuel Neuer, Claudio Taffarel, Edwin van der Sar en Fabien Barthéz in één in de goal van de tegenstander staat.
Die vrouwmensen zijn anders 1 week in de maand ook niet om uit te staan hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 19:48 schreef Apekoek het volgende:
Als zo doorgaat ga ik naar het Libelle en Viva forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |