SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
[ Bericht 28% gewijzigd door 2Happy4U op 16-03-2015 11:40:19 ]Maar diep van binnen lach ik.
Sowieso, kaartjes kopen voor Koningsdagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:44 schreef DePresident. het volgende:
Godverdomme, we hebben de grootste dwaas van onze vriendengroep die als enige in de buurt was van een PC kaartjes voor Koningsdag laten bestellen.
Kaartjes kostte normaal 10 euro, maar hij heeft ze nu via zo'n vage site voor 22,50 gekocht, 10 minuten voordat de werkelijke kaartverkoop van start ging.
Kan denk ik wel fluiten naar m'n geld.
Vorig jaar gedaan en we wilden dit jaar een festivalletje meepakken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso, kaartjes kopen voor Koningsdag. Dat moet een gratis dagje feesten zijn (met zelf meegenomen halve liters)
De nieuwe versie wíl je niet eens gebruikenquote:
vpn gebruiken?quote:
Gebruik het vooral op mn telefoon. Voor bepaalde filmpjes (oa FOX) enzo gebruik ik wel een VPN idd.quote:
10.000 festivals in de zomer johquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:01 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Vorig jaar gedaan en we wilden dit jaar een festivalletje meepakken.
Ik ga dit jaar Pinkpop en Lowlandsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
10.000 festivals in de zomer johMaar 10 euro was niet zo gek geweest, jammer dat je nu meer dan het dubbele betaalt en niet eens zeker ervan kan zijn dat je naar binnen kan
Ik ga naar Heisa Festival (vriend zit in organisatie), Drift Festival, Awakenings Festival en Wooferlandquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar Pinkpop en Lowlands
ik ken idd alleen Awakenings uit dat rijtje. Maar als nog tof.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga naar Heisa Festival (vriend zit in organisatie), Drift Festival, Awakenings Festival en WooferlandMisschien dat Awakenings bekend is bij mensen, maar de rest is niet zo bekend.
Ik hou van wat minder commercieelquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ken idd alleen Awakenings uit dat rijtje. Maar als nog tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |