quote:
Tja had toch niets beters te doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag hebben we wel meer dan 2 topics volgekregen met een paar man. Toch knap
Ben je niet aan het afstuderen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag hebben we wel meer dan 2 topics volgekregen met een paar man. Toch knap
Knopen naaien toch?quote:
Jawel. Maar gemeenteambtenaartjes hebben vrijdagmiddag vrij.quote:
Ja maar dat kan ik heel goed multitasken met luisteren en tikken.quote:
Typischquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
2002:
1 Private Investigations Dire Straits
2 Old And Wise The Alan Parsons Project
3 Brothers In Arms Dire Straits
4 Goodnight Saigon Billy Joel
5 The River Bruce Springsteen
6 Who Wants To Live Forever Queen
7 Sunday Bloody Sunday U2
8 With Or Without You U2
9 Africa Toto
10 The Rose Bette Midler
2014:
1 Brothers In Arms Dire Straits
2 The River Bruce Springsteen
3 Old And Wise The Alan Parsons Project
4 With Or Without You U2
5 A Forest The Cure
6 Africa Toto
7 Telegraph Road Dire Straits
8 Over De Muur Klein Orkest
9 Sunday Bloody Sunday U2
10 Sweet Child O' Mine Guns N' Roses
Mooi toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staat helemaal geen Yazoo in de top 100
2014:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:13 schreef D. het volgende:
[..]
Typisch
Dire Straits heeft de top 10 nu niet gehaald (en hier beide 2 keer), en deze nummers staan niet eens in de top 100 zelfs
In jouw top 100 wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staat helemaal geen Yazoo in de top 100
Geen pijl op te trekken dusquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2014:
93 Blue Monday New Order
vandaar dat je de hoop opgaf. Ik heb het nummer afgelopen week tig keer voorbij horen komenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2014:
93 Blue Monday New Order
Ja dat was inderdaad de reden. Al gaan er nog maar 3/4 liedjes uit die top 10 komen. Ik verwacht Old and Wise niet direct meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vandaar dat je de hoop opgaf. Ik heb het nummer afgelopen week tig keer voorbij horen komen
Ja, dat krijg je ervan.....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:13 schreef D. het volgende:
[..]
Typisch
Dire Straits heeft de top 10 nu niet gehaald (en hier beide 2 keer), en deze nummers staan niet eens in de top 100 zelfs
Mijn moeder wel. En ze had zekers op Mr. Blue gestemd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Daar ligt het dus aan, bij bijna niemand kennelijk
uhm.. iew.quote:
gisterenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt Never Gonna Give You Up eigenlijk?
Die hoort toch wel in de top 5 vind ik.quote:
Is stiekem #1quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt Never Gonna Give You Up eigenlijk?
Rick heeft bijna 100x zoveel views op YT als Billy, dat moet toch iets zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hoort toch wel in de top 5 vind ik.
Zeikerd.quote:
hou je niet van Billy?quote:
Omdat ze niet mijn top10 hebben genomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom zitten de top 10's altijd vol met kutplaten?
OMD at je ze te vaak gehoord hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom zitten de top 10's altijd vol met kutplaten?
Wat heeft OMD er nou weer mee te maken??quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
OMD at je ze te vaak gehoord hebt
gingen ze dat album integraal draaien 's nachtsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was echt waar het mis ging met U2.
Nouja dan heb je vast goed geslapenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gingen ze dat album integraal draaien 's nachts
Kraak je nou OMD af?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OMD at je ze te vaak gehoord hebt
ik had dat vroeger bij een item op radio2, daar werd Rocking The Suburbs van Ben Folds gebruikt. Elke keer weer dacht ik dat dat liedje kwamquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:26 schreef D. het volgende:
K*t-jingle
Denk de hele tijd dat ik I want to break free mee mag gaan zingen
Ik ga 'm gewoon zelf draaienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had dat vroeger bij een item op radio2, daar werd Rocking The Suburbs van Ben Folds gebruikt. Elke keer weer dacht ik dat dat liedje kwam
ik heb het top2000 kanaal aangezetquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja dan heb je vast goed geslapen
Ik vrees nu al voor het outro van The Cure.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij de komende nummers wordt het weer een afkapfeest. Max 25 minuten voor 6 liedjes.
oh, jij zingt best goedquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
You're so self-satisfied, I don't need you?
Doe mij maar Eagle, maar leuk nummer desalnietteminquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:32 schreef Sersjee het volgende:
The day before you came
![]()
Top 10 aller tijden voor mij, dit. Godsammekrake, wat mooi.
ik dacht al, wie durft?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:33 schreef spijkerbroek het volgende:
The day before you came. Liedjes over sex. Bah.
Ja, ik natuurlijk. Wist je toch al?quote:
eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik natuurlijk. Wist je toch al?
zooo, jij durftquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik durfde wel, maar ik dacht niet zover door
*stopt gevulde koeken in oren*quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
oooooooooooooooooooooooooooh vieeeennaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Zijnde?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fragile sowieso niet trouwens, aangezien er maar 1 liedje uit de top 10 van na 85 was. Dan krijgen we vast toch The Rose![]()
![]()
Of de favoriet van Sersjee.
Hoezo? Was al ingestart toen ik dat typte.quote:
Lijkt me een goed idee voor de Top2000. Kunnen we lekker op de bank of in bed hangen en hoeven we niet steeds te typen. Gewoon een scriptje 50 topics vol laten posten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn hemel, we kunnen er wel een scriptje op loslaten, iedereen weet al precies wat we gaan zeggen
uhm.. iew.quote:
Oja, ik heb natuurlijk een halve minuut vertragingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoezo? Was al ingestart toen ik dat typte.
Oh, online luisteraart?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, ik heb natuurlijk een halve minuut vertraging
*Top 2000 deja vu heeft
Mijn ether is opquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Echte bazen luisteren gewoon via de ether.
Hiermee dan wel hè?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Echte bazen luisteren gewoon via de ether.
Summer of 69. Maar blijkbaar niet.quote:
Doe maar niet, is teveel om op te noemenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zal maar niet vragen wat je nog meer allemaal durft D.
Nee, die staat er helemaal niet in. Stond ook niet in mijn lijstje trouwens. Nooit aan gedacht om 'em te kiezen, die plaat is voor mij vergroeid met de zomer van 1990.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Summer of 69. Maar blijkbaar niet.
ik was er niet op gekomenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed mijn voorspelling gaat uitkomen
BAH!quote:
zouden ze iets van het feestje uitzenden?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Is er ook nog een 80s ontwenningsprogramma op Radio2 na 18:00?
Terwijl het stiekem van '84 is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, die staat er helemaal niet in. Stond ook niet in mijn lijstje trouwens. Nooit aan gedacht om 'em te kiezen, die plaat is voor mij vergroeid met de zomer van 1990.
Op spotify is er een jaren 80 radiozender.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Hele avond back to the eighties partyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:43 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zouden ze iets van het feestje uitzenden?
Ook logisch om de door jou genoemde reden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, die staat er helemaal niet in. Stond ook niet in mijn lijstje trouwens. Nooit aan gedacht om 'em te kiezen, die plaat is voor mij vergroeid met de zomer van 1990.
Ja, maar het werd pas een hit in '90.quote:
Nederland was inderdaad nogal traag.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, maar het werd pas een hit in '90.
Jammer dat ik moet werken en daarna in de trein zit.quote:
En niets van een radio bij de hand, uiteraard.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jammer dat ik moet werken en daarna in de trein zit.
Komop, we gaan hun feestje crashen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, ik had best met jullie naar dat feestje willen gaan
Nee schoonmaak kantoren zonder radio. En geen mobiel internet hebben op je mobiel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En niets van een radio bij de hand, uiteraard.
kiezels in je mond en gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer eentje goed.
Even meemompelen.
Er is iets mis met mequote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:47 schreef Sersjee het volgende:
Bruce live zien is fan worden. Feit.
En anders is er iets mis met je.
goed idee. Hoe ga jij verkleed?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Komop, we gaan hun feestje crashen.
Hier zit toch alleen de mensheid die in de normale samenleving niet gezien worden als normaal, maar elkaar opzoeken zodat als ze samen zijn toch weer heel normaal zijn?quote:
Als MacGyver natuurlijk.quote:
Okee, dank u.quote:
Dan wordt het vrij lastig, ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee schoonmaak kantoren zonder radio. En geen mobiel internet hebben op je mobiel.
DAT VRAAG IK TOCH NIET!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
ik eet pasta met tomatensaus, makreel en zeevruchten
Hier komen abnormale mensen om zicht te omringen met nog abnormalere mensen zodat het voor jezelf eigenlijk allemaal wel meevaltquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier zit toch alleen de mensheid die in de normale samenleving niet gezien worden als normaal, maar elkaar opzoeken zodat als ze samen zijn toch weer heel normaal zijn?
Toedels!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijn weekend mensen
En mss tot ooit
Juistem we snappen elkaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Hier komen abnormale mensen om zicht te omringen met nog abnormalere mensen zodat het voor jezelf eigenlijk allemaal wel meevalt
Ik ga dan wel als Stringfellow Hawke.quote:
nou datquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Hier komen abnormale mensen om zicht te omringen met nog abnormalere mensen zodat het voor jezelf eigenlijk allemaal wel meevalt
Ik als Facequote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga dan wel als Stringfellow Hawke.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijn weekend mensen
En mss tot ooit
doe daar ff Sonny Crocket bij en we komen ergensquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:53 schreef spijkerbroek het volgende:
MacGyver, Airwolf en A-Team... dan heb je meteen het hele vrouwelijke deel van het publiek plat
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, veel plezier nog met de laatste van mijn bingokaart, het was gezellig mensen. Ik zie jullie binnenkort vast wel weer ergens
Als jij nou als Daisy Duke gaat, dan hebben we met z'n vieren de hele zaal plat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:55 schreef Doedezemaar het volgende:
doe daar ff Sonny Crocket bij en we komen ergens
Nou, veel plezier nog met de laatste van mijn bingokaart, het was gezellig mensen. Ik zie jullie binnenkort vast wel weer ergens
Crockett's Theme heb ik wel gemist deze weekquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
doe daar ff Sonny Crocket bij en we komen ergens
U gilt, wij draaienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Crockett's Theme heb ik wel gemist deze week
*meedraaitquote:
ik ging naar mijn eindexamenfeest als Kelly Bundyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als jij nou als Daisy Duke gaat, dan hebben we met z'n vieren de hele zaal plat.
uh oh...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:57 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ging naar mijn eindexamenfeest als Kelly Bundy
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, ik ga maar eens naar de winkel.
Dag, jong en lui
Wat lief.quote:
ik laat de radio ws vanavond gewoon aan staan, behalve als ik misschien nog wat afleveringen van Mad Men ga kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat lief.
Heb nu de radio uitgezet. Dat was geheel toevallig dus mijn allerlaatste liedje van de 80's week.
ah, wat lief. Ik moet je vaker roepenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, wat lief. Ik moet je vaker roepen
quote:Call me, call me any, anytime
Call me (call me) my love
You can call me any day or night
ik stem ervoor dat wij met z'n allen gewoon dat programma gaan overnemen. Zelfs in mijn eentje ben ik nog grappiger, samen met jullie wordt het onverslaanbaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gerucht gaat dat Ekdom De Heer gaat vervangen.
Ik stem voor
Terecht, want Sander de Heer faalt hard.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gerucht gaat dat Ekdom De Heer gaat vervangen.
Ik stem voor
de ontslagbriefquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:20 schreef Jester65 het volgende:
Tja, er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan. Benieuwd wat De Heer nu toegewezen krijgt.
Het lijkt er steeds meer opquote:Gerard Ekdom volgt mogelijk Sander de Heer op in de ochtend van Radio 2. De Telegraaf meldt vandaag dat Ekdom mogelijk overstapt naar Radio 2, de NPO bevestigt aan de krant dat die intentie er is. Eerder melden bronnen aan RadioFreak.nl dat Sander de Heer zou moeten vertrekken uit de ochtend van Radio 2.
De 3FM-dj moet het tij gaan keren op Radio 2. Vorige week kwam naar buiten dat de zender vorig jaar een vijfde van haar luisteraars zag vertrekken uit de ochtend.
Een woordvoerster van de NPO bevestigt aan de Telegraaf dat er gesprekken gaande zijn met omroepen en zenders en dat inderdaad "de intentie bestaat" dat Ekdom naar Radio 2 verhuist. Hij zou daardoor ook overstappen van omroep van AVROTROS naar BNN-VARA. Het contract van Ekdom loopt binnenkort af.
Ekdom moet op 3FM volgens de woordvoerster worden opgevolgd door eigen talent van 3FM.
Update 12:00 uur
Meerdere bronnen bevestigen inmiddels aan RadioFreak dat de deal rond is en dat er waarschijnlijk later vandaag een officiëlebevestiging komt.
Ja, een ochtendshow op Radio 2 is toch iets anders dan een programma op Radio 3. Maar dat zal hij toch wel snappen, neem ik aan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Gerard als muziekkenner en muziekliefhebber heb ik er graag bij op 2, maar dat schijtlollige gedoe mag hij bij 3FM achterlaten.
Is Stevie wonder?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Gerard als muziekkenner en muziekliefhebber heb ik er graag bij op 2, maar dat schijtlollige gedoe mag hij bij 3FM achterlaten.
Stenders is zeker een aanwinst voor radio 2quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, een ochtendshow op Radio 2 is toch iets anders dan een programma op Radio 3. Maar dat zal hij toch wel snappen, neem ik aan.
Maar als muziekkenner is hij net zo'n aanwinst als Rob Stenders.
Zal hij inspiratie opdoen in de Top2000-reeks?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Stevie wonder?
Zo Candy wel weer
Ik geloof dat ik AC/DC
Het regent hier en het gitaar
Ik hou niet van honden
Niet likken
FIRE
Let's hope so.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:53 schreef Doedezemaar het volgende:
In de stemweek van de Top2000 was hij te gast op 2 en dat was leuk. En hij plugt Highways of my life vast genoeg om in de lijst te laten belanden
ÈÈS PÉÉÉ! HON!DERD! PRO!CENT! SOOOO..CIAAL!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Na vandaag zijn we verlost van dat spotje van de SP
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
ÈÈS PÉÉÉ! HON!DERD! PRO!CENT! SOOOO..CIAAL!
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]verder vind ik je eigenlijk best lief hoor
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Stevie wonder?
Zo Candy wel weer
Ik geloof dat ik AC/DC
Het regent hier en het gitaar
Ik hou niet van honden
Niet likken
FIRE
Agnes Kantquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Toch zijn ze erop vooruitgegaan in vijf jaar tijd
Lady Kant.quote:
Lady Kant can't.quote:
Had ik dus niet hoeven overschakelen.quote:
Hij zit nooit verlegen om een achtergrondmuziekje.quote:
Net zoals in het Glazen Huis. Veel playbacken enzo, want iedereen kijkt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:47 schreef Ferdo het volgende:
Ben benieuwd hoe hij het in de Top2000 gaat doen.
Twintig procent van de Radio 2-luisteraars liet zich er anders door wegjagen. Maar wellicht dat er elders wel plek voor hem vrijkomt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:47 schreef kawa4 het volgende:
dan ben ik benieuwd wat Sander de Heer gaat doen
(ik hoop niet dat die gaat stoppen, want dan is wel een leuk programma)
Hopelijk met living dollquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:47 schreef Ferdo het volgende:
Ben benieuwd hoe hij het in de Top2000 gaat doen.
Ik hou overigens mijn hart vast mocht er een Pet Shop Boys-nummer in één van zijn blokken zitten.quote:
ik zal 'm niet vaak horen, zo vroeg luister ik eigenlijk alleen radio2 tijdens de Top2000quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:50 schreef D.Rose het volgende:
Ja verdorie
Was juist blij na jaren even geen Ekdom te horen
Voor Stenders is het trouwens al zijn derde periode bij Radio 2, eerst een tijdje de Stenders Popencyclopedie, een jaar of tien geleden, en een aantal jaar daarna nog een tijd Best Of 2Night.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Ekdom en Stenders.. ze hadden slechtere dj's kunnen kiezen.
twitter:sanderdeheer twitterde op woensdag 18-03-2015 om 13:58:25Wat een meesterzet! @GerardEkdom komt naar @NPORadio2! Ik heb er vrede mee en ben ergens wel blij dat ik weer eens wat langer kan slapen. reageer retweet
oehquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:00 schreef Pino112 het volgende:
twitter:sanderdeheer twitterde op woensdag 18-03-2015 om 13:58:25Wat een meesterzet! @GerardEkdom komt naar @NPORadio2! Ik heb er vrede mee en ben ergens wel blij dat ik weer eens wat langer kan slapen. reageer retweet
MADquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:00 schreef Pino112 het volgende:
jij bent echt een wandelende encyclopedie he?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Voor Stenders is het trouwens al zijn derde periode bij Radio 2, eerst een tijdje de Stenders Popencyclopedie, een jaar of tien geleden, en een aantal jaar daarna nog een tijd Best Of 2Night.
Nee, ik luister die zender al gewoon een poos.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij bent echt een wandelende encyclopedie he?
Het kwartje is wel uitgeklapwiekt wat jou betreft?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:00 schreef Pino112 het volgende:
oh wow, Clouseau gaat er overheen met die vlindersquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het kwartje is wel uitgeklapwiekt wat jou betreft?
Die sterven ongeacht de plek waar ze zijn zodra de eerste tonen van een Bløffer te horen is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh wow, Clouseau gaat er overheen met die vlinders
Doet ie vaak bij die introquizquote:
ik weet het, ik hoor de introrally meestal als ik in de auto zit op weg naar een late dienst, ik moet er altijd erg om lachenquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet ie vaak bij die introquiz
Ik word met 'm wakkerquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zal 'm niet vaak horen, zo vroeg luister ik eigenlijk alleen radio2 tijdens de Top2000
Probeer eens in je éigen bed te gaan slapen dan.quote:
Ik zal het overwegenquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Probeer eens in je éigen bed te gaan slapen dan.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Zojuist gezien op FOK! (gewoon, omdat het nog kan):
[ afbeelding ]
quote:
Toll!quote:
Nu weer.quote:
En natuurlijk weer Radio 2 topsong, net zoals de nieuwe van VanVelsen een paar weken terug.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat nieuwe liedje van Racoon is best ok
ik moest vanmiddag echt heel hard lachen toen die vanmiddag te gast was bij de Roodshow "er staat een taart in de gang".quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:23 schreef Jester65 het volgende:
[..]
En natuurlijk weer Radio 2 topsong, net zoals de nieuwe van VanVelsen een paar weken terug.
De eerstvolgende van Bløf en Caro E. zal dat ook wel worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:23 schreef Jester65 het volgende:
[..]
En natuurlijk weer Radio 2 topsong, net zoals de nieuwe van VanVelsen een paar weken terug.
ik heb nu al zoveel DJ's aan de lijn gehad, maar Rob nog nooit! Hij heeft wel een keer mijn telefoonnummer door de ether gegooid....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoorde je... Zat in de auto en nu wist ik dat jij het was. Lekker nummer!
twitter:radiofreak twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 21:49:43Dotan - Fall meest gedraaide nummer van 2014 op Radio 2 @dotanmusic #radio2 http://t.co/BQdvBUg1IU reageer retweet
Ik had dit maar stilgehouden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Pino112 het volgende:
twitter:radiofreak twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 21:49:43Dotan - Fall meest gedraaide nummer van 2014 op Radio 2 @dotanmusic #radio2 http://t.co/BQdvBUg1IU reageer retweet
ooit ga ik je stem herkennen, maar nu was de naam direct een weggevertjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb nu al zoveel DJ's aan de lijn gehad, maar Rob nog nooit! Hij heeft wel een keer mijn telefoonnummer door de ether gegooid....
Maar Big Bird is zo'n mooi nummer. Het stampt, maar het gaat wel over z'n vriend Otis naar wiens begravenis hij gaat, maar hij wacht op z'n vliegtuig. En in die wachttijd heeft hij dat nummer geschreven.
Goud.
Bananaramaquote:
Zal toch iets aangenamer zijn dan tv-geluid.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Sinds de eightiesweek ben ik thuis een beetje bij de radio blijven hangen, ik had vaak de tv op de achtergrond aan, dat is nu radio2.
ik luister radio via mijn tv.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zal toch iets aangenamer zijn dan tv-geluid.
ik heb helaas alleen nog maar 'gewone' VH1 en die hebben hun programma zo vernieuwd dat ze nauwelijks meer ouwe shit draaien. Wel jammer.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik luister radio via mijn tv.
Maar....vanaf vandaag 2 maanden gratis alle digitale tvzenders, dus lekker vh1 classic en 192tv etc aan. Zit nu in We are the eighties op vh1 classic.
ja jammer. Ik heb al 2 liedjes van de BeeGees voorbij horen komen, wel door andere uitvoerenden, maar toch. Oh en de Safety Dance kwam ookquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb helaas alleen nog maar 'gewone' VH1 en die hebben hun programma zo vernieuwd dat ze nauwelijks meer ouwe shit draaien. Wel jammer.
Vast niet deze.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja jammer. Ik heb al 2 liedjes van de BeeGees voorbij horen komen, wel door andere uitvoerenden, maar toch. Oh en de Safety Dance kwam ook
NEEE NEEEE NEEEE NEEEEquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:35 schreef Ferdo het volgende:
Nu was een stroomstoring welkom geweest...
Glennis Krijs...
JÉÉÉÉÉÉ HOOOOOOEEEEEFT NIET TE GAAAAAAAAAAAHAAAAN SCHAAAHÁÁÁÁÁÁÁTquote:
Zat hij niet vorige week (of in elk geval zeer recent nog) ook al bij Radio 2?quote:
ze zeiden net, 3/4 jaar geleden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zat hij niet vorige week (of in elk geval zeer recent nog) ook al bij Radio 2?
Echt geen drie jaar hoor. Volgens mij net één of twee weken terug, volgens mij bij Bart Arens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:35 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ze zeiden net, 3/4 jaar geleden.
maar ik dacht dat het ook korter geleden was
waar is de 40+ SC nu eigenlijk heen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde gisteravond bij Stefan zowaar Ron Sexsmith. Ik moest toch echt ff schakelen, had hem nog nooit op radio2 gehoord. Wat is het toch een fijne zanger en gek dat hij zo 'klein' is gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |