SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 14-03-2015 18:46:49 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het heet de Sciencepark marathon dus wat dat betreft is het wel toepasselijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het had beter de uithof of Amelisweerd Marathon moeten heten. dan nog eens verzinnen dat de Marathon 2 rondjes is. Enals finale dat er nu ook niet onder de Dom door wordt gelopen omdat de maraiplaats wordt aangepakt.![]()
Maar thelaudprince; een groot deel gaat over de Uithof, dat is wel een redelijk saai stuk Utrecht met veel kans op harde wind. Maar voor hetzelfde geld is het prachtig weer en dan is het daar superlekker lopen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat doe je alleen als je niet gezellig bent.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
ik zeg toch niet dat je niet gezellig bent, ik wil alleen maar zeggen dat het niet zozeer om de tijden gaat, maar meer om de gezelligheidquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee dat weet ik ook wel, was maar een grapje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:12 schreef Guard het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat je niet gezellig bent, ik wil alleen maar zeggen dat het niet zozeer om de tijden gaat, maar meer om de gezelligheid❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook wel, was maar een grapje.dat gaat wel goedkomen dan...
Nou jullie snappen elkanders grapjes nu al niet, ik denk echt dat het pure ellende gaat worden daar..![]()
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik heb nog ruim een maand om een gevoel voor humor te kwekenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou jullie snappen elkanders grapjes nu al niet, ik denk echt dat het pure ellende gaat worden daar..![]()
Oei, was even bang dat de titel op mij sloeg, maar valt mee![]()
Post niet zoveel endomondootjes meer hier, maar op die van vandaag ben ik best wel trots. Toch maar voor de 3km gegaan, maar die wilde ik dan wel onder de 18 minuten doen. Poeh, compleet kapot, is wel weer eens lekkerEn gelukt, inclusief negatieve split
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
En dik eronder ook nog!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:27 schreef flipsen het volgende:
Post niet zoveel endomondootjes meer hier, maar op die van vandaag ben ik best wel trots. Toch maar voor de 3km gegaan, maar die wilde ik dan wel onder de 18 minuten doen. Poeh, compleet kapot, is wel weer eens lekkerEn gelukt, inclusief negatieve split
![]()
![]()
We gaan het zien, als het saai is ga ik wel weer met mezelf in discussie over een of ander onderwerp en dan is het ineens weer van : Oh, ik ben er al !quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het heet de Sciencepark marathon dus wat dat betreft is het wel toepasselijk![]()
Maar thelaudprince; een groot deel gaat over de Uithof, dat is wel een redelijk saai stuk Utrecht met veel kans op harde wind. Maar voor hetzelfde geld is het prachtig weer en dan is het daar superlekker lopen!![]()
Ik ga ook de Singelloop doen eind september, maar dan de 10k ..![]()
![]()
Flipsiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:27 schreef flipsen het volgende:
lekkah!
DeLuna: netjes hoor, jij bent best snel
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Waarom moet het nou weer gezellig zijn dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:12 schreef Guard het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat je niet gezellig bent, ik wil alleen maar zeggen dat het niet zozeer om de tijden gaat, maar meer om de gezelligheid
Het gaat om de topsport!It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Mijn vriend (en tevens FOK!ker) komt overigens ook mee naar Zwolle.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Lekker Flipsen, kapot gaan kan in dit soort gevallen heel lekker zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:27 schreef flipsen het volgende:
M'n schoenen zijn goedgekeurd, al voelde het aan het eind wel beetje raar aan de voorkant van m'n voetzool. Was gelukkig minder wennen dan bij m'n vorige paar schoenen.![]()
Het kan maar beter gezellig zijn, als je namelijk een toptijd loopt ben je zo weer terug bij de restquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom moet het nou weer gezellig zijn dan?
Het gaat om de topsport!
Dus het mag wel, een toptijd. Ik wil zelf ook wel een beetje snel weer klaar zijn
Met de intentie om dit jaar te lopen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:43 schreef Devv het volgende:
Zo, ingeschreven voor de loterij van Chicago.
Nee, ik hoop dat je het mag doorschuiven naar volgend jaar. Dit jaar gaat echt niet lukken. Ik heb al een najaarsmarathon op het programma staan. En ik heb nu al geen vakantiedagen meer over om er een leuke vakantie omheen te bouwen.
![]()
Je hebt gezien dat je dan 2x mag betalen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:51 schreef Devv het volgende:
Nee, ik hoop dat je het mag doorschuiven naar volgend jaar. Dit jaar gaat echt niet lukken. Ik heb al een najaarsmarathon op het programma staan. En ik heb nu al geen vakantiedagen meer over om er een leuke vakantie omheen te bouwen.
http://www.chicagomaratho(...)n-registration-faqs/quote:Can those selected through the lottery defer their selection to a future edition of the Bank of America Chicago Marathon?
Yes. They may defer their registered entry to the following year’s race, provided that they notify the Chicago Marathon office of their intent to defer prior to the September deadline. Those who defer will not be refunded their 2015 entry fee, and will be required to claim their entry and pay the full registration fee for the 2016 race. Entries may only be deferred to the following year’s event and will expire if not used in 2016. Deferment is offered only to those selected through the public lottery and is not an option for those who registered with a guaranteed entry.
Ik heb er maar vanaf gezien hierdoor...
Of is de registration fee iets anders dan de entry fee?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik doe de HM de 22e als training voor Rotterdamquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:43 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
We gaan het zien, als het saai is ga ik wel weer met mezelf in discussie over een of ander onderwerp en dan is het ineens weer van : Oh, ik ben er al !![]()
Ik ga ook de Singelloop doen eind september, maar dan de 10k ..![]()
![]()
Met al die loopjes in het buitenland vraag ik me toch wel af wat voor baan je hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:51 schreef Devv het volgende:
![]()
Sommige mensen besteden hun vakantiegeld aan drie weken hangen in een Turks resort, anderen gaan op hardloopvakantiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met al die loopjes in het buitenland vraag ik me toch wel af wat voor baan je hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
<---- eerste categorie!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Sommige mensen besteden hun vakantiegeld aan drie weken hangen in een Turks resort, anderen gaan op hardloopvakantieZeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: