misschien omdat je van een kilometer afstand nog dat mooi oplichtende schermpje kan zien in een donkere zaalquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:38 schreef gees83 het volgende:
Haha niets, vroeg ik me af omdat er iemand voor mij op z'n mobiel zat en toen kwam er een medewerkster binnen die hem vroeg of zijn mobiel uit kon.
Daar let ze op.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef gees83 het volgende:
Misschien, maar hoe houd zij dat in de gaten
Je betaalt godverdomme een tientje voor een film en dan kun je niet even het geduld opbrengen om een keer NIET op dat kleine kutschermpje te kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:38 schreef gees83 het volgende:
Haha niets, vroeg ik me af omdat er iemand voor mij op z'n mobiel zat en toen kwam er een medewerkster binnen die hem vroeg of zijn mobiel uit kon.
omdat het schijtirritant is voor de andere bezoekers, want zij zien in het donker dus naast/schuin voor zich een fel scherm.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:48 schreef Rekkie het volgende:
Waarom mag je uberhaupt je telefoon niet aan hebben in de bioscoop?
Mits je niet belt en op stil hebt staan....
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef gees83 het volgende:
Ja begrijp me niet verkeerd, ik irriteer me er zelf ook aan! Maar toen ik zag dat de medewerkster midden in de film naar binnen kwam vroeg ik me af of er wellicht camera's hangen in de zaal waarmee ze klanten gasten in de gaten houden.
De beamer staat vaak in zo'n hokje achter de zaal, en de medewerkster zal wel door het glas daar gekeken hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef gees83 het volgende:
Ja begrijp me niet verkeerd, ik irriteer me er zelf ook aan! Maar toen ik zag dat de medewerkster midden in de film naar binnen kwam vroeg ik me af of er wellicht camera's hangen in de zaal waarmee ze klanten in de gaten houden.
ze kunnen toch gewoon door het raampje kijken?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef gees83 het volgende:
Misschien, maar hoe houd zij dat in de gaten
Vertrouw het niet mensen, dit zijn aluhoedjes van de NSA!!!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
Natuurlijk houden ZE je in de gaten. ZE zijn overal. ZE filmen alles en weten alles over je!
Iemand nog een aluhoedje? Ik heb er genoeg
Ja die filmoperateurs willen natuurlijk de film ook zien, en dan hebben zij de beste plaats, en voledig overzicht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:02 schreef borbit het volgende:
[..]
ze kunnen toch gewoon door het raampje kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |