Ja, natuurlijk. Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ben jij soms onderdeel van het complot?
Hmm, ik heb toch m'n twijfels. Volgens mij ben jij gewoon een agent-provocateur die de aandacht van het echte complot moet afleiden: crab people.quote:
Want?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:04 schreef Solstice1 het volgende:
Nu de psychologie nog flink op de schop.
Veel ondeugdelijk onderzoek dat voor evidence-based doorgaat. Ziektes die jarenlang gepsychologiseerd worden terwijl er een lichamelijke oorzaak is, etc. Het staat vaak deugdelijk biomedisch onderzoek in de weg.quote:
ik viel van mijn stoel van het lachen...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:04 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Veel ondeugdelijk onderzoek dat voor evidence-based doorgaat. Ziektes die jarenlang gepsychologiseerd worden terwijl er een lichamelijke oorzaak is, etc. Het staat vaak deugdelijk biomedisch onderzoek in de weg.
Nou, in de serieuze psychologie valt dat nogal mee hoor. Er wordt alleen onder de noemer psychologie ook nogal wat onzin verkocht. NLP bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:04 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Veel ondeugdelijk onderzoek dat voor evidence-based doorgaat. Ziektes die jarenlang gepsychologiseerd worden terwijl er een lichamelijke oorzaak is, etc. Het staat vaak deugdelijk biomedisch onderzoek in de weg.
Aids, MS, maagzweren e.d. hebben allemaal ooit tussen de oren gezeten. M.E. zit op dit moment in hetzelfde proces dat die ziektes doorlopen hebben. D'r zullen ongetwijfeld meer ziektes op het moment eenzelfde traject doorgaan. Het probleem is dat er vaak met ondeugdelijke meetmethodes wordt gewerkt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, in de serieuze psychologie valt dat nogal mee hoor. Er wordt alleen onder de noemer psychologie ook nogal wat onzin verkocht. NLP bijvoorbeeld.
Hij is zo speciaal en bijzonder kritisch dat hij het complot doorziet. Dat jij het niet ziet betekent dat je bij de sheeple hoort.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ben jij soms onderdeel van het complot?
Je leest niet eens waar je op reageertquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:07 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hebben jullie chemo-gelovigen ook een soort van kerk of moskee waar jullie met zijn allen samenkomen en op je knieën chemos, de god van de chemotherapie aanbidden?
Zelfs katholieken of Jehova's zijn nog meer ruimdenkend.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:14 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
En dat geloof jij? Ik niet in ieder geval.
Helderziend? Sta je ook op van die paranormale beurzen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je leest niet eens waar je op reageert
Ah daar heb je haar weerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:45 schreef ems. het volgende:
[..]Praat er gewoon niet over als je er niets van snapt en niets over weet.
Je bent zo emotioneel dat je maar wat gaat liegen in een topic om toch je gelijk te halen. Ga alsjeblieft BNW vervelen met je kinderachtige shenanigans.quote:
Nog zo'n helderziende die onzin uitkraamt, je weet het hé de markt is weer afgelopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Je bent zo emotioneel dat je maar wat gaat liegen in een topic om toch je gelijk te halen. Ga alsjeblieft BNW vervelen met je kinderachtige shenanigans.
Als homeopatie zou werken, waarom komt dat dan niet naar voren in degelijk onderzoek?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:50 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nog zo'n helderziende die onzin uitkraamt, je weet het hé de markt is weer afgelopen.
Wat een tokkie niveau hier zeg.
Heb ik het over homeopathie gehad? Dacht het niet dus stel me geen domme vragen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als homeopatie zou werken, waarom komt dat dan niet naar voren in degelijk onderzoek?
Zegt degene die maar wat onzin bij elkaar liegtquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:50 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nog zo'n helderziende die onzin uitkraamt, je weet het hé de markt is weer afgelopen.
Wat een tokkie niveau hier zeg.
Dit topic gaat over homeopatie, put up or shut upquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Heb ik het over homeopathie gehad? Dacht het niet dus stel me geen domme vragen.
Wie denk je wel dat je bent joh mafkees.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit topic gaat over homeopatie, put up or shut up
Jij weet niet wat ik weet, maar veel plezier met je getrol hoor ziek mannetje.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Zegt degene die maar wat onzin bij elkaar liegtJe weet niets van kanker, je weet niets van ziekenhuizen, je weet niets van behandelingen en je weet al helemaal niets van medicijnen. Wat jij zegt over chemo en dat je het niet gelooft dat er andere behandelingen worden aangeboden staat lijnrecht tegenover de realiteit. Mijn zus is daar helaas/gelukkig een prachtig voorbeeld van.
Succes nog met je stupiditeiten.
Iemand die domme trollen als jou neerzet voor wat ze zijn, domme trollen, mensen die niet in staat zijn tot een inhoudelijke discussie maar slechts wat kunnen droeftoeterenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wie denk je wel dat je bent joh mafkees.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |