Moet je wel een flinke harde schijf hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, dacht dat er dan 1 uit je pc kwam of zo.![]()
Dat absoluut.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je wel een flinke harde schijf hebben
Gewoon, met een 3D printer.....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, dacht dat er dan 1 uit je pc kwam of zo.![]()
Een ex van mij heeft hier een account. Alleen heeft ze al een jaar of 10 niet meer gepost op FOK! Dat scheelt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als mijn ex hier ook een account zou hebben.
Waar is de joune?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een ex van mij heeft hier een account. Alleen heeft ze al een jaar of 10 niet meer gepost op FOK! Dat scheelt.
Staat ze gewoon de hele tijd te lurken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een ex van mij heeft hier een account. Alleen heeft ze al een jaar of 10 niet meer gepost op FOK! Dat scheelt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef Doedezemaar het volgende:
En dan na een paar keer afspreken te horen krijgen: ik ben nog niet over mijn ex heen *zucht*
Groot beeldscherm ipv een ipadjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je wel een flinke harde schijf hebben
Ik denk dat ze het wel zittend doet, lurken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:30 schreef vaduz het volgende:
[..]
Staat ze gewoon de hele tijd te lurken.
Op een beeldscherm kan je zo weinig met een gedownloade manquote:
Anders is ze na 10 jaar inmiddels wel door haar hoeven gezakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel zittend doet, lurken.
Ik ken het.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook gewoon bij allebei he? Ik trek het aan ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |