Ja, en de bevolking er onder te houden, denk ik, als het nieuws in daalt. Ze zien Putin toch als een vadertje tsaar, approval rating van 88%. Deden ze in 1991 ook h bij de coup van die communisten, die uiteindelijk mislukte...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:36 schreef Silmarwen het volgende:
Tanks misschien als extra machtsvertoon naar het Westen?
Ben benieuwd of die persconferentie nog komt.of jennen ze journalisten.
Woensdag is dat mbt Krim.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:36 schreef Silmarwen het volgende:
Tanks misschien als extra machtsvertoon naar het Westen?
Ben benieuwd of die persconferentie nog komt.of jennen ze journalisten.
Als hij er maandag nog niet is, jaar terug Crimea is toch op maandag? Dan weten we dat er echt wat is.
Ik vind in het Engels niks over grootschalige feestelijkheden in Moskou ivm de Krim...wel al gedoe over de komende victory day parade maar dat is pas in mei..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Woensdag is dat mbt Krim.
Ze hebben weinig tijd meer...
twitter:svynarenko twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 19:47:47Editor-in-chief of radio Echo of Moscow "@aavst: About Putin - over, calm down. Wait for 48 hours". http://t.co/9Zghowlg3z reageer retweet
over? Poetin, of de omstandigheden waarom hij niet in de openbaarheid kon treden? Weer die verwijzing naar maandag...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:51 schreef Nintex het volgende:
twitter:svynarenko twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 19:47:47Editor-in-chief of radio Echo of Moscow "@aavst: About Putin - over, calm down. Wait for 48 hours". http://t.co/9Zghowlg3z reageer retweet
quote:Shoygu enjoys sports such as gaelic football, a legacy of his time spent in Ireland, horseback riding, and enjoys music of Vanessa Mae and The Ramones.
Dat over de Krim had ik over genomen van Waterdrinker eigenlijk, denkende dat-ie ingevoerd is...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:49 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik vind in het Engels niks over grootschalige feestelijkheden in Moskou ivm de Krim...wel al gedoe over de komende victory day parade maar dat is pas in mei..
edit: nevermind...
although... dit is in Moskou, maar niet op het Rode Plein, en ook niks militairs aan te bespeuren..
Al vanaf 1999 elke dag op het journaal idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:12 schreef arjan1112 het volgende:
Komt ie normaal elke dag op tv ?
En week niet gezien , nou en ?
Als het nou een jaar was
twitter:Storm_Warner twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 20:13:21If #Putin is to be ousted by coup the new President/govt should not be recognised by the international community until a vote has been held. reageer retweet
Да, немного... Een beetje, meestal genoeg om er chocola van te maken...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat over de Krim had ik over genomen van Waterdrinker eigenlijk, denkende dat-ie ingevoerd is...
Maar als ik zijn tweets van vandaag zo eens lees, is hij ook niet echt serieus. Loopt eigenlijk flauwe grappen te tweeten alleen maar over de verdwijning van Putin...
Maar jij kent Russisch btw?
Nou dat is meer dan ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:22 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Да, немного... Een beetje, meestal genoeg om er chocola van te maken...
Er is ook een versie van het Shoigu gerucht die zegt dat het een tijdelijke ruil is om de relatie met het westen te fixen en vervolgens Putin weer terug te zetten.. Beetje ver gezocht, want een betere band met het westen werkt beter als je medvedev aan het hoofd zet.quote:
Ja, met het Pools ook zo'n ramp idd...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:24 schreef SureD1 het volgende:
[..]
mooie taal.. klote grammatica, 6 naamvallen en meer werkwoordsvervoegingen dan het Frans...
twitter:RyanDriehuys twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 19:25:54Hoe lang is #Putin weg? Timer: http://t.co/gFwZeSs1DY reageer retweet
dat kan ik dan weer nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, met het Pools ook zo'n ramp idd...
Ja, een tijdelijk ruil, moet ik toch een beetje van huillachen hoor....quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
Er is ook een versie van het Shoigu gerucht die zegt dat het een tijdelijke ruil is om de relatie met het westen te fixen en vervolgens Putin weer terug te zetten.. Beetje ver gezocht, want een betere band met het westen werkt beter als je medvedev aan het hoofd zet.
Shoigu aan het hoofd zetten om het Westen uit te freaken zodat ze blij zij als Putin terugkeert.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
Er is ook een versie van het Shoigu gerucht die zegt dat het een tijdelijke ruil is om de relatie met het westen te fixen en vervolgens Putin weer terug te zetten.. Beetje ver gezocht, want een betere band met het westen werkt beter als je medvedev aan het hoofd zet.
zonder disrespect: het Russische systeem is een apenrots.. die doen ook niet aan gecompliceerde wissels... een teken van zwakte en het alfamannetje is weg..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:27 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Shoigu aan het hoofd zetten om het Westen uit te freaken zodat ze blij zij als Putin terugkeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |