Ach, ze doen toch al voor spek en bonen mee, dus dat vind ik wat overdreven.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:33 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Verder eis ik dat Ajax uit de competitie wordt genomen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach, ze doen toch al voor spek en bonen mee, dus dat vind ik wat overdreven.
A-jeugd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:39 schreef timmmmm het volgende:
Maar waar spelen deze gastjes? Al in de eerste divisie bij jong-ajax of nog een stapje daaronder?
Want AJAX zoekt weer KOORKNAAPJES of zo?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
Van je huiskrant moet je het maar hebben.
Zeg maar DAG voetbalcarriere, HALLO kalashnikovs.
Die zouden heel hard weglopen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:53 schreef 10minuteman het volgende:
Geweldige namen weer. Echte Nederlanders maar weer.
Lichtgetinte straatterroristjes komen juist nooit ver in het voetbal, die gaan altijd ten onder aan hun eigen kutmentaliteit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Want AJAX zoekt weer KOORKNAAPJES of zo?
Deze gasten komen nu net juist héél ver. Lulletjes halen de eerste divisie niet eens.
Het kan aan mij liggen, maar ik snap je posts niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:59 schreef riazop het volgende:
[..]
Die zouden heel hard weglopen inderdaad.
Noem een Bakkali, een El-Hamdaoui, een Labyad etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lichtgetinte straatterroristjes komen juist nooit ver in het voetbal, die gaan altijd ten onder aan hun eigen kutmentaliteit.
De lijst is oneindig lang.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noem een Bakkali, een El-Hamdaoui, een Labyad etc. etc. etc.
Klopt. Ik heb het dan ook nog maar alleen over de gangbare namen die de meesten wel kennen.quote:
3 miljonairs?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noem een Bakkali, een El-Hamdaoui, een Labyad etc. etc. etc.
Ik zou als ik jou was toch eens naar topvoetbal gaan kijken. Hoeveel autochtoontjes zie je daar nog?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lichtgetinte straatterroristjes komen juist nooit ver in het voetbal, die gaan altijd ten onder aan hun eigen kutmentaliteit.
Ja so, dat ben ik ook.quote:
Ik maak een duidelijke nuance, lees het nog eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:17 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was toch eens naar topvoetbal gaan kijken. Hoeveel autochtoontjes zie je daar nog?
Zwaar ondervertegenwoordigd.
Dan noem eens 5 Marokkaanse toppers in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:17 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was toch eens naar topvoetbal gaan kijken. Hoeveel autochtoontjes zie je daar nog?
Zwaar ondervertegenwoordigd.
Kun je niet verwachten van iemand met een gouden tand.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik maak een duidelijke nuance, lees het nog eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |