Ga maar doorquote:
Nope. Grappig, daar wilde ik eerst een vraag over doen.quote:
Nee, maar het geslacht kloptquote:
ZVJZ? VMR!quote:Has stated that she would only appear nude/topless in a film if she felt it would add significance to it. She appeared topless for the first time in Havoc (2005) and then in the same year in Brokeback Mountain (2005).
Tussenstand maart 2015:quote:
quote:
quote:Premiere voted this movie as one of "The 25 Most Dangerous Movies".
quote:On the album "Doolittle" by The Pixies, the song "Debaser" is based on this film. Repeatedly throughout the song, the line "I am ** ***** *********" can be heard being screamed by the lead vocalist, Frank Black.
Helpt dit?quote:David Bowie began every concert in his 1976 "Station to Station" tour by showing this film. (If you've ever heard an audience groan at the opening scene, imagine an entire auditorium, most of whom were undoubtedly seeing it for the first time.)
quote:
Correct. Samen met Luis Buñuel.quote:
1985 is Brazilquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb hem even opgezocht.
Het is een Braziliaans-Amerikaanse film uit 1985. Eén van de hoofdpersonen heeft voor zijn rol in deze film een Oscar gewonnen voor beste acteur.
Nou die is het niet natuurlijkquote:
Dat had ik door.quote:
Als iemand dat was, dan was hij wel al geraden...quote:
quote:Three activists cobble together a kidnapping plot after they encounter a businessman in his home
quote:In 1990, to protect his fragile mother from a fatal shock after a long coma, a young man must keep her from learning that [...]
Ook hier zvjz=vmr.quote:A ruthless CIA official and his agents from a new assassination program while searching for the origins of his life as a trained kille
Dus volgens jouw logica mogen we dat nooit meer zeggen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als iemand dat was, dan was hij wel al geraden...
Dat vind ik een goed voorstel. Schrap die regel maar. Was er trouwens niet een regel met een minimum aantal IMDb votes?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus volgens jouw logica mogen we dat nooit meer zeggen?
Het is een film die in Lux draait en op het IFFR te zien was, dus het leek me goed haalbaar. Ik laat 'm staan voor aneeren die het willen raden.
Ondertussen heb ik wel mooi 10 uur geslapen. Daar was ik echt aan toe.
Daar is volgens mij geen regel voor, en is ook lastig te bepalen lijkt me. Nederlandse films hebben vaak weinig votes terwijl ze hier wel bekend zijn, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed voorstel. Schrap die regel maar. Was er trouwens niet een regel met een minimum aantal IMDb votes?
Na een week van 4-5 uur per nacht kan ik me dat permitteren en het was hard nodig, want ik was voor tien uur al in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:29 schreef Tem het volgende:
10 uur slapen, wat een luxe.
Trouwens, dat zvjz=vmr! regeltje vind ik juist iets wat je niet moet schrappen. Zo is het duidelijk dat iemand iig voorlopig niet online komt om het antwoord te controleren.
Jij snapt het. Maar verwachten dat mensen een 450 votes arthouse film wel even raden is natuurlijk onredelijk. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken neem ik aanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Na een week van 4-5 uur per nacht kan ik me dat permitteren en het was hard nodig, want ik was voor tien uur al in slaap gevallen.
Trouwens, het is geen regel en dyon zit maar wat te zeuren.
Eens. Maar als je dat dan na een uur stilte komt posten, zet er dan tenminste nog even een hint bij, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:29 schreef Tem het volgende:
10 uur slapen, wat een luxe.
Trouwens, dat zvjz=vmr! regeltje vind ik juist iets wat je niet moet schrappen. Zo is het duidelijk dat iemand iig voorlopig niet online komt om het antwoord te controleren.
Tussenstand maart 2015:quote:
Tussenstand maart 2015:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zit ff mobiel, stand bijwerken komt later
Sorry, hoor, ik was al ontzettend moe. Het was echt het allerallerlaatste wat ik nog kon doen voor mijn ogen dichtvielen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Eens. Maar als je dat dan na een uur stilte komt posten, zet er dan tenminste nog even een hint bij, zou ik zeggen.
quote:We're all familiar with the Hollywood cliché that playing a character with a disease or disability is an attention-grabbing ploy for Oscar glory, but what is remarkable aboutperformance is just how subtle and un-showy it is.
quote:gives the performance of her career (no mean feat, given the strength of her previous work) in this heartbreaking yet life-affirming tale of a woman determined to hold onto her identity while under attack from a debilitating mental disease.
Eigenlijk niet. Je hebt nooit een nieuwe vraag gepost. En je had bevestiging dat je het goed had binnen 4 minuten na het beantwoorden. Volgende keer graag het spel gaande houden door niet alleen te antwoorden maar ook een nieuwe vraag te stellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:23 schreef GradB het volgende:
Ik heb hiervoor nog een puntje toegoed:
[..]
Tussenstand maart 2015:
12 sasquatsch
11 JayHovah
7 picodealion
7 Asap
7 Dyonvbaal
7 DragonFodder
6 Waaghals
6 wyccie
5 pipster
4 drakin
4 Zonnetje1981
4 Donnie-Brasco
3 Njosnavelin
2 StefanW
2 Sands
2 Tem
2 GradB
1 FireFox1
1 Victorinox
1 dopekoe
1 Burnett
1 hornage
Lijkt me Still Alicequote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Opstarter dan?
Over welke film gaan deze stukjes review?
[..]
[..]
Kloptquote:
Ik ben niet boos hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, hoor, ik was al ontzettend moe. Het was echt het allerallerlaatste wat ik nog kon doen voor mijn ogen dichtvielen.
I meant the other way aroundquote:
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Je hebt nooit een nieuwe vraag gepost. En je had bevestiging dat je het goed had binnen 4 minuten na het beantwoorden. Volgende keer graag het spel gaande houden door niet alleen te antwoorden maar ook een nieuwe vraag te stellen.
Ga maar door.quote:
Ok, ff vraagje uitzoeken.quote:
quote:When's the last time I was in Jersey? Let me think. Never. What're you doing coming over here without letting anybody know? You don't know you can get hurt doing that?
Nope, niet goede film. Acteurs ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:40 schreef picodealion het volgende:
Dogma
Linda Fiorentino
George Carlin
Alanis Morisette
Brian O'Halloran
Alan Rickman
Hintje?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nope, niet goede film. Acteurs ook niet.
quote:See, you are what you are in this world, that’s either one of two things: Either you're somebody ... or you’re nobody.
Film ✅quote:
2/5quote:
Was director, nog even gezocht en speelt geen rol volgens imdb.quote:
Nope echt acteurs/actricesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, ik dacht dat je gewoon namen had gevraagd.
Norman reedusquote:
Nopequote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:36 schreef JayHovah het volgende:
Speelt Derek Luke niet een rol als broertje van Frank Lucas?
En MiB3...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hint: een van de acteurs zat ook in gangster squad.
Jij bedoelt RZA van de wu-tang clanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Er zat toch ook een rappert in, TI miscchien?
Nee, als ik rza zou bedoelen dan had ik hem ook wel genoemd.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Chewitel elfior
[..]
Jij bedoelt RZA van de wu-tang clan
Ik bedoel meer dat RZA in american gangster zit, niet TI afaikquote:Op zondag 15 maart 2015 00:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, als ik rza zou bedoelen dan had ik hem ook wel genoemd.
Ik heb het maar even opgezocht. Omdat ik opgezocht hebt vervalt mijn antwoord (wat overigens wel correct was). Verder kloppen jouw antwoorden allemaal, dus je kan verder gaanquote:Op zondag 15 maart 2015 01:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat RZA in american gangster zit, niet TI afaik
quote:whenis interrogating the German Colonel at the beginning of the movie, he gets a bottle of brandy from
, it is square with a short neck. He walks around the Jeep and places the bottle down on a table and it has become round with a longer neck.
Dat was 4/5quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Er zat toch ook een rappert in, TI miscchien?
En dat 5/5quote:Op zondag 15 maart 2015 00:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Chewitel elfior
[..]
Jij bedoelt RZA van de wu-tang clan
Ik had me zelf al gediskwalificeerd door het op te zoeken, maar hij had het toch wel goed met nog 3 namenquote:
Film?quote:Joel Edgerton found out about getting the role ofwhen he received multiple congratulatory emails from people who had heard about his casting online.
Guns of Navaronne?quote:
Aangezien hij sinds vannacht 2u niet meer heeft gepost dacht ik verder te gaan.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
De vraag van Ahmad wordt geskipped?
quote:Christian Bale almost missed out on his role in the film as he was considered as being too fat. This was because Bale was still working off the weight he had gained for his role in American Hustle (2013). Bale however was able to lose the weight and reach the physique required for this film.
Pico en Dyon bekvechten maar lekker verder, dit is het enige goed antwoordquote:
Ik ging ook alleen op het gewicht af...net of ik van elke film het bouwjaar weetquote:Op zondag 15 maart 2015 18:02 schreef Waaghals het volgende:
uhm de timing voor the machinist lijkt me niet echt te k loppen hoor
dit is goedquote:
Ik reken hem alleen goed als je vervolgens wel een nieuwe vraag stelt en hem onderhoud...quote:
eh dat doe ik altijdquote:Op zondag 15 maart 2015 19:33 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik reken hem alleen goed als je vervolgens wel een nieuwe vraag stelt en hem onderhoud...
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 20:17 schreef De-Sombrero het volgende:
Quentin Tarantino
Salma Hayek
George Clooney
quote:: I'm not redneck; I'm Texas!
: What's the difference?
: We ride horses, they ride their cousins.
quote:X was 25 years old when he joined the Navy and entered BUDs training. He was not 30 as portrayed in the film.
And the five armiesquote:Op zondag 15 maart 2015 20:44 schreef De-Sombrero het volgende:
The Hobbit Desolation of Smaug
Evangeline Lily
quote:Op zondag 15 maart 2015 20:47 schreef De-Sombrero het volgende:
Allebei toch?![]()
Even een vraag verzinnen.
quote:
Kan, maar als ik Engels zie denk ik in t Engels....vandaarquote:Op zondag 15 maart 2015 21:13 schreef JayHovah het volgende:
Ik denk door "vertalen is nodig" toe te voegen al een 90% voorzet heb gegeven
Uit een review van welke film komt deze zin?quote:The decision to focus on the series's comic relief has resulted in the loosest and perhaps funniest film of the brand.
nopequote:
quote:A sassy script and good-natured voice work from Benedict Cumberbatch and John Malkovich should keep kids and grownups entertained over the holidays.
nogalquote:
nope, en antwoordposts niet editten svpquote:
quote:As “cute and cuddly” as ever, and often downright hilarious.
quote:Op zondag 15 maart 2015 21:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nope, en antwoordposts niet editten svp
[..]
goeie franchise, verkeerde filmquote:
ik snap de typfout wel en dat zag ik ook. maar het is niet de bedoeling dat je posts edit. Is een spelregel die we hanteren.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]gewoon autocorrect op mobiel die er scrooch van maakte.
nopequote:
nopequote:
Nope. Heb je gezien dat ik bij Madagascar zei: goede franchise?quote:
Nopequote:
Ik wist niet zeker.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nope. Heb je gezien dat ik bij Madagascar zei: goede franchise?
en een spinoffquote:Op zondag 15 maart 2015 21:43 schreef De-Sombrero het volgende:
Geen idee dan. Ik dacht dat er maar drie Madagascar films waren.
quote:Op zondag 15 maart 2015 21:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker.
Penguins of madagascar?
quote:Whenis in the city, a cereal box can be seen over his right shoulder with the first half of the code written on it appearing as "A113", a reference to the animation room at California Arts University where many
artists attended.
Big Hero 6?quote:
quote:
quote:
quote:
Nopequote:
quote:
nopequote:
Nopequote:
DragonFodder +1quote:
film?quote:According to the "Making of ***" segment on the Special Edition DVD,broke two ribs during filming from assuming the hunched-over position in his wheelchair for weeks of filming. He also would refuse to come out of character. On visits to the set canteen, other people would have to help him with food.
nee, stuk ouder. 1989quote:
quote:Based on Christy Brown's true life story.
quote:
3 nee, maar die hadden we al. Alleen 6 nog.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:38 schreef ArtistA het volgende:
2 North by Northwest
3 Dead Poets Society?
quote:This is the movie with the most uses of the word "fuck" and its derivatives (237) to win the Best Picture Oscar.
Ik las alleen most fucksquote:Op zondag 15 maart 2015 23:08 schreef De-Sombrero het volgende:
Wolf of Wallstreet heeft die oscar niet gewonnen.
quote:Upon its release, the film has been sold to over 50 countries - a record for any Norwegian film.
film?quote:Casting for the twin police officersproved particularly difficult because the twins had to weigh over 220lbs and be identical.
and
fit the bill.
quote:The film features several references and tributes to Stieg Larsson's Millenium trilogy.watches the second film from the trilogy, Flickan som lekte med elden (2009), on TV the night
comes home late. Also, aerial shots from Män som hatar kvinnor (2009) were used to fill in some missing scenes. One of the clips features a car driving over a bridge. The car from Män som hatar kvinnor (2009) was digitally replaced with the car
drives in this film.
Heb het maar even gecheckt. Klopt, carry on.quote:
Ja...en nee...quote:Op maandag 16 maart 2015 11:16 schreef Dopekoe het volgende:
Klinkt als een soort van parodie....
Zal wel geen spaceballs zijn ?
Waaghals is awesome!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |