quote:Op zondag 22 februari 2015 01:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Gutter FM, radio voor FOK!kers van FOK!kers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenavond Fok!kers,
nu de omstandigheden zo zijn dat de KLB SC dicht is voor vanavond zijn de moderators zo vriendelijk geweest toch nog een podium te bieden voor Radio KLB. Sinds februari staat Radio KLB op het rooster van GutterFM. Je kunt luisteren door op de "Luister Nu" knop te drukken in de GutterFM quote, of luister lekker via je browser (hint, klik op het woord browser)
Wat is Radio KLB?
Radio KLB is het wekelijkse avondje radio voor en door hardcore KLB-ers waar plaatjes worden aangevraagd, in de ether wordt geouwehoerd en jij kunt horen welke stem er achter welke UI schuilt!
Heb je een verzoekje dat je gedraaid wil hebben of heb je een boodschap en wil je inbellen? Stuur dan een DM naar hoink581!
Wanneer te beluisteren?
Nu. Elke donderdag tussen 20.00 - 23.30 (tijden kunnen per week fluctueren, afhankelijk van de situatie) is Radio KLB on air. Heb je alle pret gemist en wil je toch terugluisteren? Dat kan ook! De meest boeiende gesprekken worden geupload via Soundcloud: RadioKLB
Regels?
Post gezellig mee. Gekkigheid is zeker welkom, maar zorg ervoor dat het niet uit de klauwen escaleert zodat de moderators niet al te veel hoeven te vegen en dit topic open blijft.
DE USER DIE DE LAPO HEEFT OPENT HET NIEUWE TOPIC, ER WORDT NIET GEKAAPT
Viel Spass!
[/quote]
Voor vanavond:
20.30: TARDIS. laat zijn deskundigheid op het gebied van Fok!sters horen.
21.30: De muzikale Fok! Quiz (onthulling van de inhoud en naam pas op die tijd)
22.30: Open, vooralsnog!(she/her)
Is dat opgenomen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
20.30: TARDIS. laat zijn deskundigheid op het gebied van Fok!sters horen.
doe je mee met de quiz dadelijk?quote:
Ariana is lekker manquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
komt ie aankakken met de lapo, vieze #2 ariana fan
waarom doe je zo geforceerd?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:18 schreef KanaalBoot het volgende:
Kennen jullie MIDNR nog ? Dat was ook zo'n grote familie show Ghehehe meesterlijkAutisten zijn echt gewoon de eind bazen van de wereld
Ook mijn vraagquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:18 schreef Harlekien het volgende:
Sinds wanneer bestaat dit eigenlijk?
Hey, is het nog gelukt met snapchat?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:18 schreef Harlekien het volgende:
mwahquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:19 schreef sperzieboontjes het volgende:
TARDIS zegt dat de gemiddelde fokster rossig is.
Joo, nopequote:Op donderdag 12 maart 2015 21:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey, is het nog gelukt met snapchat?
ongeveer 2 maandjes denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:18 schreef Harlekien het volgende:
presentquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:19 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wie komen er allemaal live zo?
kkquote:
ewa strijderquote:
uiteraardquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Remi, heb je een opname van het gesprek met TARDIS.?
Not disappointedquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:20 schreef Harlekien het volgende:
Ik luister nu om FOK! stemmen te horen
quote:
quote:
Heb de snaps nu gewoon geopend en geen screenshot gemaakt, blijf dat wel doen tot dat ik een oplossing heb dan maar een beroep op mijn geheugenquote:
is ook gewoon kutmuziek manquote:
inderdaad man, beterquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:21 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb de snaps nu gewoon geopend en geen screenshot gemaakt, blijf dat wel doen tot dat ik een oplossing heb dan maar een beroep op mijn geheugen
Die is pas tof!!quote:
nee mag niet van hoinkquote:
heb je toevallig ook een Taylor Swift remix ervan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb ik nog een vette speedcore remix van
Hakke muziekquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb ik nog een vette speedcore remix van
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je toevallig ook een Taylor Swift remix ervan?
nee heb wel een reggae remix van een nummer van haarquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je toevallig ook een Taylor Swift remix ervan?
ragnarquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:24 schreef LompeHork het volgende:
Zo.
Ik kom binnen en meteen een kutnummer, jammer wel.
Recordquote:Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 35 of 100 listeners (35 unique)
Listener Peak: 36
welke?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee heb wel een reggae remix van een nummer van haar
coolquote:
geen spoilersquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaat komende aflevering van bil met die gestoorde Engelse vrouw
Postduif naar brabantquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:27 schreef Harlekien het volgende:
Kunnen we ook verzoekjes insturen? Zo ja, hoe?
hoink581 dm'enquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:27 schreef Harlekien het volgende:
Kunnen we ook verzoekjes insturen? Zo ja, hoe?
ik zit nog in seizoen 2quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is geen spoiler, was vorige week al bekend
Idem, sowieso allemaal wel, maar van die serie klopt verder geen reet (Floki had ondertussen in Finland moeten zitten om de boel te bevolken). Wel is dit eindelijk een keer een toffe serie.quote:
hou alleen niet zo van die botjes en zweef shit erom heen ,quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, sowieso allemaal wel, maar van die serie klopt verder geen reet (Floki had ondertussen in Finland moeten zitten om de boel te bevolken). Wel is dit eindelijk een keer een toffe serie.
je hebt gelijk hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toch leuk beetje diverse smaken
Ja, met dat gedroom enzo, maargoed, in die tijd was het niet anders denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:29 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hou alleen niet zo van die botjes en zweef shit erom heen ,
quote:
Ja haha dat is waarquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:30 schreef Thezappa het volgende:
ik vind dit wel goed m, beter dan die jackbluntsyhit
swsquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig steun jij me in dit soort zaken
nee dat hou ik me ook altijd voorquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, met dat gedroom enzo, maargoed, in die tijd was het niet anders denk ik.
Niks mis mee, maar dan hoef ik het nog niet mooi te vindenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iedereen vindt het kut, weinig divers.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
breddie tochquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:30 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Iedereen vindt het kut, weinig divers.
nou enquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar dan hoef ik het nog niet mooi te vinden
ja toch?quote:
braddiequote:
En te hijgen hahahahaquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:32 schreef remi1986 het volgende:
hahaha haan zit te rukken voor de cam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |