quote:Op zondag 22 februari 2015 01:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Gutter FM, radio voor FOK!kers van FOK!kers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenavond Fok!kers,
nu de omstandigheden zo zijn dat de KLB SC dicht is voor vanavond zijn de moderators zo vriendelijk geweest toch nog een podium te bieden voor Radio KLB. Sinds februari staat Radio KLB op het rooster van GutterFM. Je kunt luisteren door op de "Luister Nu" knop te drukken in de GutterFM quote, of luister lekker via je browser (hint, klik op het woord browser)
Wat is Radio KLB?
Radio KLB is het wekelijkse avondje radio voor en door hardcore KLB-ers waar plaatjes worden aangevraagd, in de ether wordt geouwehoerd en jij kunt horen welke stem er achter welke UI schuilt!
Heb je een verzoekje dat je gedraaid wil hebben of heb je een boodschap en wil je inbellen? Stuur dan een DM naar hoink581!
Wanneer te beluisteren?
Nu. Elke donderdag tussen 20.00 - 23.30 (tijden kunnen per week fluctueren, afhankelijk van de situatie) is Radio KLB on air. Heb je alle pret gemist en wil je toch terugluisteren? Dat kan ook! De meest boeiende gesprekken worden geupload via Soundcloud: RadioKLB
Regels?
Post gezellig mee. Gekkigheid is zeker welkom, maar zorg ervoor dat het niet uit de klauwen escaleert zodat de moderators niet al te veel hoeven te vegen en dit topic open blijft.
DE USER DIE DE LAPO HEEFT OPENT HET NIEUWE TOPIC, ER WORDT NIET GEKAAPT
Viel Spass!
[/quote]
Voor vanavond:
20.30: TARDIS. laat zijn deskundigheid op het gebied van Fok!sters horen.
21.30: De muzikale Fok! Quiz (onthulling van de inhoud en naam pas op die tijd)
22.30: Open, vooralsnog!(she/her)
Is dat opgenomen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
20.30: TARDIS. laat zijn deskundigheid op het gebied van Fok!sters horen.
doe je mee met de quiz dadelijk?quote:
Ariana is lekker manquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
komt ie aankakken met de lapo, vieze #2 ariana fan
waarom doe je zo geforceerd?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:18 schreef KanaalBoot het volgende:
Kennen jullie MIDNR nog ? Dat was ook zo'n grote familie show Ghehehe meesterlijkAutisten zijn echt gewoon de eind bazen van de wereld
Ook mijn vraagquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:18 schreef Harlekien het volgende:
Sinds wanneer bestaat dit eigenlijk?
Hey, is het nog gelukt met snapchat?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:18 schreef Harlekien het volgende:
mwahquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:19 schreef sperzieboontjes het volgende:
TARDIS zegt dat de gemiddelde fokster rossig is.
Joo, nopequote:Op donderdag 12 maart 2015 21:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey, is het nog gelukt met snapchat?
ongeveer 2 maandjes denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:18 schreef Harlekien het volgende:
presentquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:19 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wie komen er allemaal live zo?
kkquote:
ewa strijderquote:
uiteraardquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Remi, heb je een opname van het gesprek met TARDIS.?
Not disappointedquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:20 schreef Harlekien het volgende:
Ik luister nu om FOK! stemmen te horen
quote:
quote:
Heb de snaps nu gewoon geopend en geen screenshot gemaakt, blijf dat wel doen tot dat ik een oplossing heb dan maar een beroep op mijn geheugenquote:
is ook gewoon kutmuziek manquote:
inderdaad man, beterquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:21 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb de snaps nu gewoon geopend en geen screenshot gemaakt, blijf dat wel doen tot dat ik een oplossing heb dan maar een beroep op mijn geheugen
Die is pas tof!!quote:
nee mag niet van hoinkquote:
heb je toevallig ook een Taylor Swift remix ervan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb ik nog een vette speedcore remix van
Hakke muziekquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb ik nog een vette speedcore remix van
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je toevallig ook een Taylor Swift remix ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |